Haha klopt, maar ik wil die glitters er echt afhebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn jij hebt aardig wat allstartsnee die kleur is wennen omdat ik nooit groene schoenen heb gehad
![]()
Hoe viezer/afgetrapter zit toch lekkerder![]()
Hmm dikke lijm dat zuigt idd, heb je al dingen geprobeerd om het eraf te krijgen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha klopt, maar ik wil die glitters er echt afhebben.Maar zit er met vet dikke lijm op enzo, dus vraag me af of dat gaat lukken.
Ik vind die groene echt super qua kleur, ik heb ook precies een t-shirt die er bij staat enzo.
Waar heb jij die groene vandaan eigenlijk?
Kan ik me voorstellen. Je ziet die kleur sowieso niet vaak. Behalve mensen die ze al heul lang hebben of zo. Maar ik ga nog van dat spul gebruiken waarmee je kauwgom weghaalt, misschien helpt dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hmm dikke lijm dat zuigt idd, heb je al dingen geprobeerd om het eraf te krijgen?
Jah ik heb ook een felgroen shirt maar beste is gewoon ander kleur aandoen dan groen![]()
![]()
Had ze bij asos.com in de sale gehaald zag ze staan en was gelijkerop
Idd daarom zijn oranje of gele ook vetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Je ziet die kleur sowieso niet vaak. Behalve mensen die ze al heul lang hebben of zo. Maar ik ga nog van dat spul gebruiken waarmee je kauwgom weghaalt, misschien helpt dat.
Ik heb 't nog niet geprobeerd. Heb er wel kauwgom mee uit m'n broek gekregen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Idd daarom zijn oranje of gele ook vetheeft het kauwgom spul geholpen? stinkt toch dat spul
Je kan ze rustig in de wasmachine gooien. Desnoods doe je ze in een oude kussensloop. Ik zou geen waspoeder gebruiken, maar gewoon heet wassen (dat die lijm vloeibaar word).quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb 't nog niet geprobeerd. Heb er wel kauwgom mee uit m'n broek gekregen.Maar je moet het daarna wassen.. en ik ga ze niet in de wasmachine doen. Dus ik ga van het weekend eens kijken of het ook zonder wassen kan.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb 't nog niet geprobeerd. Heb er wel kauwgom mee uit m'n broek gekregen.Maar je moet het daarna wassen.. en ik ga ze niet in de wasmachine doen. Dus ik ga van het weekend eens kijken of het ook zonder wassen kan.
Katoen lekker heet wassen. Strak planquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:11 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Je kan ze rustig in de wasmachine gooien. Desnoods doe je ze in een oude kussensloop. Ik zou geen waspoeder gebruiken, maar gewoon heet wassen (dat die lijm vloeibaar word).
Haha ja, ik ga wel eens kijken. Het heeft geen haast. Heb nog genoeg andere schoenen om aan te doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Kan je ze ook niet weken in warm/heet water met biotex ofzo?iig su6 ermee
Te nieuw is niet mooiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha ja, ik ga wel eens kijken. Het heeft geen haast. Heb nog genoeg andere schoenen om aan te doen.
Maar als ik ze in de wasmachine gooi zien ze er weer zo nieuw uit, das niet leuk.
Ik heb trouwens die groene van ebay!Nu nog even kijken hoe dat zit met betalen enzo.
Maar 100 dollar.. hoeveel euro is dat? 60? 65? Dus het is dan alsnog niet zo veel duurder.. In Nederland zou zo'n speciale versie sowieso wel 65 euro kosten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:04 schreef Frenkel het volgende:
Wil die Kurt Cobain All Stars besetellen bij Classic Sport Shoes.. zijn ook maar 50 dollar..
[ afbeelding ]
http://www.classicsportsh(...)se-shoes-lyrics.html
Zijn de verzendkosten ook 50 dollar..
hmm aardig gek 15eurootjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:19 schreef Marissje het volgende:
@Ali Ilegali: Oranje allstars zijn heel goedkoop te krijgen als je die wilt.
Had ze zelf voor 15 euro bij de V&D paar maanden terug.
Groene wil ik ook nog ja, die vind ik ook zeer tof!![]()
Oh dat had ik wel heel erg omdat het rubber dan over mijn hak schuurde ofzo (kan ook te maken hebben met mijn steunzolen, omdat mijn voeten er dan wat hoger in liggen), echt na 1 dag deed het al zo zeer dat ik het toch maar wel liet maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Dat dat laagje stof aan de achterkant weg is bedoel je? Ik heb dat al heul lang, en heb er nooit blaren van gehad. Ik vind het ook niet de moeite om dat te maken eigenlijk..
Moet wel zeggen dat het apart is dat bijna al m'n sokken ook kapot zijn aan de hak, zal daar wel van komen of zo.
Hahah oja. Nou ik merk dus wel dat mijn sokken allemaal heel snel verslijten bij de hakquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh dat had ik wel heel erg omdat het rubber dan over mijn hak schuurde ofzo (kan ook te maken hebben met mijn steunzolen, omdat mijn voeten er dan wat hoger in liggen), echt na 1 dag deed het al zo zeer dat ik het toch maar wel liet maken.
Ik heb ze (nog) niet.. Zit nog te dubben maar vind ze echt geweldigquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Die zijn echt mega tof.
Waar heb je die ergens vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |