abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:13:11 #126
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62078200
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan met die extra kosten alsnog goedkoper uit bent dan hier in Nederland hoor. Hier betaal je standaard 60 euro voor een paar of zo.
De exclusievere modellen zijn vaak nog eens een tientje duurder, dus ik denk dat je beter kan bestellen inderdaad. Om de prijs, maar ook om een heleboel gezoek te voorkomen...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_62078376
Wie kan me vertellen waar ik in Hoorn(NH) of Amsterdam vette all stars kan kopen. Het liefst een winkel met VEEL keus uit All stars. Ik weet wel wat winkels, maar vaak hebben ze daar 6 paar all stars, en voor de rest allemaal andere merken. Maar ik wil dus een winkel met veel all stars
pi_62081279
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Noortje. het volgende:
Dus wat ik hier lees is dat het niet zo heel veel zin heeft om ze vanuit de VS te bestellen omdat er zo veel extra kosten bijkomen als je bestelling duurder is dan ¤ 25?
Of ben ik nou dom?

Ik wilde namelijk met een vriendin bestellen zodat we de verzendkosten konden delen, maar dat heeft dan niet zo veel zin.

Edit: Ik wil trouwens deze
[ afbeelding ]

Jah het veiligst is na 1dec waar je tot 150euro mag invoeren
Maar het kan zijn als je nu buiten de EU haalt je er niet wordt uitgepikt
Altijd rekening houden als je boven de 25euro zit dat je 14% en 19% erover heen moet payen + inklaringskst
met gift kan je tot 45euro importeren dus als iets 60euro kost dan gaat dat maal 1,14 maal 1,19 en dan +/- 15euro inklaringkst bij. Is +/- 96euro
We fear that which we cannot see
pi_62081363
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:26 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

In ieder geval lekker nationalistisch. Ik ben nu beetje bezig met bieden op ebay, ik ben er al achter dat je dus het beste over kunt bieden in 't laatste halfuur enzo, haha. Ik vind die groene echt zo leuk.
Welke kleuren/maten/soorten heb je nu dan?
Hahaha jah oranje vind ik een leuke kleur ook. Moet dan ook rood/witte halen als halfbloed zijnde
Moeders is indonesisch
Groene zijn idd vet.. in begin ff wennen als je ze aan hebt
Heb alleen die groene nu in maat 44 Dus er moeten er wat bij komen

Jah beste is zelfs in de laatste minuut bieden en goed kijken naar feedback van mensen etc..
pi_62081442
Na jaren en jaren op allstars gelopen te hebben heeft de podotherapeut me nu verboden om nog op mijn ouwe vertrouwde all's te gaan lopen:( Anders kon ik het basketballen wel schudden, werd me verteld.

Nu staan mn nog niet afgetrapte alls zonder gaten op mijn kamer:(
pi_62084911
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:16 schreef Fems het volgende:
Na jaren en jaren op allstars gelopen te hebben heeft de podotherapeut me nu verboden om nog op mijn ouwe vertrouwde all's te gaan lopen:( Anders kon ik het basketballen wel schudden, werd me verteld.

Koop Weapons
pi_62085122
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
SunBoom, bij die shop in Zweden zag ik ook deze staan...
[ afbeelding ]

NAIS
Maar helaas wel 95 euro...
Ik mis iets...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn met recht de lelijkste all stars die ik gezien heb..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_62085276
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Altijd rekening houden als je boven de 25euro zit dat je 14% en 19% erover heen moet payen + inklaringskst
met gift kan je tot 45euro importeren dus als iets 60euro kost dan gaat dat maal 1,14 maal 1,19 en dan +/- 15euro inklaringkst bij. Is +/- 96euro
Kan je ze niet gewoon aantrekken? Lekker de douanier er aan laten ruiken als hij het niet vertrouwd. Net zoals kleding dat je in het buitenland koopt. Stop dat tussen de vuile was.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_62086421
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:16 schreef Fems het volgende:

Hoe ironisch dat All Stars basketbalschoenen van origine zijn.
Ik heb overigens hetzelde probleem, maar ik kan schoenen van pakweg ¤160 euro echt niet betalen.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Okies, dankjewel. Maar wat is dat 'gift'? Of stel ik nu een domme vraag?
pi_62088020
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik mis iets...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn met recht de lelijkste all stars die ik gezien heb..
Ja maar ik ben een meisje he
Allez, smaken verschillen.
pi_62091385
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik heb overigens hetzelde probleem, maar ik kan schoenen van pakweg ¤160 euro echt niet betalen.
[..]
Heerlijk, mensen met allstars en dan van die te korte broekjes aan:)

Indd. Ik ben al een moeilijke met schoenen kopen, aangezien het voor een meid met maat 42 niet gemakkelijk is om leuke, niet al te lompe schoenen te kopen en omdat ik ook nog wel kiekseurig ben!
En probleem is, mijn steunzolen passen niet in de all's:P
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:18:51 #137
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62091511
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef Fems het volgende:
En probleem is, mijn steunzolen passen niet in de all's:P
Op zich kut dat bij All Stars de binnenzool er niet uit kan, want dan had je dat probleem niet zo gehad. Ik heb zelf ook steunzolen en op zich passen ze wel in alle All Stars, maar in de low tops krijg ik toch last van mijn voeten als ik er te lang mee loop. Denk dat ik er toch te hoog in sta dan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_62092164
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Op zich kut dat bij All Stars de binnenzool er niet uit kan, want dan had je dat probleem niet zo gehad. Ik heb zelf ook steunzolen en op zich passen ze wel in alle All Stars, maar in de low tops krijg ik toch last van mijn voeten als ik er te lang mee loop. Denk dat ik er toch te hoog in sta dan.
Inderdaad.. Die verhoging is 2 cm hoger, omdat de podotherapeut denkt dat het helpt! Had ze laatst in mijn all's gedaan, maar ik kreeg er ontzettende blaren van, dat wordt em dus niet.
pi_62092700
All Stars zijn tot nu toe juist de enige redelijk geprijsde schoenen waar ik normaal op kan lopen met mijn - overigens niet op maat gemaakte - steunzolen. Begin was wel even wennen (ik heb van die lage), maar ik vind het juist fijn dat die binnenzool vrij dik is, heb je meer 'vering' ofzo (iig ik krijg er minder last van mijn knieën door). Bij mijn andere schoenen doet het zeer als ik de binnenzool erin laat en dan met mijn steunzolen erin, en als ik de binnenzool eruit haal loopt het niet lekker omdat de zool dan gewoon te dun is.
pi_62092835
Wat voor steunzolen heb je?:)
pi_62092924
Geen flauw idee eerlijk gezegd, mijn moeder heeft ze voor 16 euro ofzo bij een schoenenwinkel gehaald.
Volgens mij gewoon van die standaard, met zegmaar in het midden van die verbreding van je voet (heeft dat een naam? iig waar je tenen aan vast zitten) een 'verhoging', met meer steun daar dus. En bij de hak iets wat op kneedgum lijkt, ook voor meer vering. En een goed voetbed. Ze zijn van leer en de aan onderkant zit ook plastic (wat dus zorgt voor dat betere voetbed).

Is 't een beetje duidelijk?

[ Bericht 12% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 02-10-2008 22:56:24 ]
pi_62093388
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kan je ze niet gewoon aantrekken? Lekker de douanier er aan laten ruiken als hij het niet vertrouwd. Net zoals kleding dat je in het buitenland koopt. Stop dat tussen de vuile was.
Jah dat doe ik ook, maar het invoeren ging over via internet bestellen/kopen
pi_62093395
Jaa, ik snap het!

Tis dat ik nu genoeg geld voor 2 paar steunzolen heb aangeschaft (voor sportschoenen, omdat ik normaal gesproken best veel sport en voor gewone schoenen), anders had ik zulke ene keer geprobeerd, aangezien deze zolen mijn pijn nog niet weg laten gaan!
pi_62093444
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef Noortje. het volgende:

[..]

[..]

Okies, dankjewel. Maar wat is dat 'gift'? Of stel ik nu een domme vraag?

Gift is een cadeau dus als iemand dat op het pakketje zet van groot GIFT dan mag je daardoor tot 45euro invoeren
pi_62094158
Vandaag mijn zwarte leren allstars binnen vanuit de us. Geen douaneshit hoeven te betalen,was in totaal 50 euro kwijt.
pi_62094698
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Gift is een cadeau dus als iemand dat op het pakketje zet van groot GIFT dan mag je daardoor tot 45euro invoeren
Mmmm, bij de douane zijn ze ook niet achterlijk, hoor Dat blijft tricky.
pi_62094821
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Hmmm ja oke zoiets dacht ik al.
Ik moet maar eens even gaan rekenen enzo, misschien wacht ik wel tot 1 december.
Dankjewel in ieder geval!
pi_62103192
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Hahaha jah oranje vind ik een leuke kleur ook. Moet dan ook rood/witte halen als halfbloed zijnde
Moeders is indonesisch
Groene zijn idd vet.. in begin ff wennen als je ze aan hebt
Heb alleen die groene nu in maat 44 Dus er moeten er wat bij komen

Jah beste is zelfs in de laatste minuut bieden en goed kijken naar feedback van mensen etc..
Feedback heb ik al gekeken ja, was voor 99,6% positief dus.
Maar hoezo even wennen als je ze aan hebt? Zitten die groene all stars anders dan zwarte of blauwe dan? Haha

Ik heb zelf:

Dit moet trouwens grijs voorstellen.

En nog hele oude met bloemetjes.
En die blauwe zijn redelijk verneukt! Op lowlands onder handen genomen, en toen vond ik het niet meer leuk, en ik krijg de helft er niet af. Dus nu zitten er nog vage glitters op enzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Smart_ass op 03-10-2008 13:16:54 ]
pi_62104566
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:36 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Feedback heb ik al gekeken ja, was voor 99,6% positief dus.
Maar hoezo even wennen als je ze aan hebt? Zitten die groene all stars anders dan zwarte of blauwe dan? Haha

Ik heb zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit moet trouwens grijs voorstellen.

En nog hele oude met bloemetjes.
En die blauwe zijn redelijk verneukt! Op lowlands onder handen genomen, en toen vond ik het niet meer leuk, en ik krijg de helft er niet af. Dus nu zitten er nog vage glitters op enzo.
Damn jij hebt aardig wat allstarts nee die kleur is wennen omdat ik nooit groene schoenen heb gehad
Hoe viezer/afgetrapter zit toch lekkerder
pi_62104586
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mmmm, bij de douane zijn ze ook niet achterlijk, hoor Dat blijft tricky.
Niet teveel in 1 keer halen dat je elke keer een pakketje krijgt met gift
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')