abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62059075
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:56 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek dees
[ afbeelding ]
Die heb ik een aantal jaar geleden ook gehad. Top all stars zou ze ook wel weer willen maar ik ben bang dat dat heel lastig wordt.
pi_62059090
Okee. Ik zie nu ook eindelijk die matentabel enzo.
Ja zoiets dacht ik idd al. De meeste komen uit VS en Hong Kong zo te zien.. weet jij waar je ergens kunt zien hoeveel er extra bij komt aan kosten?
pi_62059331
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Okee. Ik zie nu ook eindelijk die matentabel enzo.
Ja zoiets dacht ik idd al. De meeste komen uit VS en Hong Kong zo te zien.. weet jij waar je ergens kunt zien hoeveel er extra bij komt aan kosten?
Volgens mij als je boven de 25euro totaal zit kan de douane je 14%+19%en inklaringskst laten betalen over die het bedrag.
Je kan vragen aan diegene die ze verkoopt of ze Gift erop willen zetten dat scheelt al iets
Of je moet wachten tot 1 December dan mag je namelijk 150euro invoeren van buiten de EU

Je kan verzendkst beneden helemaal onderaan zien
We fear that which we cannot see
pi_62059437
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Volgens mij als je boven de 25euro totaal zit kan de douane je 14%+19%en inklaringskst laten betalen over die het bedrag.
Je kan vragen aan diegene die ze verkoopt of ze Gift erop willen zetten dat scheelt al iets
Of je moet wachten tot 1 December dan mag je namelijk 150euro invoeren van buiten de EU

Je kan verzendkst beneden helemaal onderaan zien
Oja op Ebay moet je ook bieden enzo. Ik ga binnenkort een vriendin wel vragen me eens te helpen, haha.
Maar als je all stars koopt voor 25 euro + verzendkosten en + 15% dan ben je volgens mij alsnog wel goedkoper uit dan wanneer je ze in Nederland koopt.

Oh wacht, begreep het verkeerd. 150 invoeren zonder extra kosten? Of wat?
pi_62059613
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:16 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Oja op Ebay moet je ook bieden enzo. Ik ga binnenkort een vriendin wel vragen me eens te helpen, haha.
Maar als je all stars koopt voor 25 euro + verzendkosten en + 15% dan ben je volgens mij alsnog wel goedkoper uit dan wanneer je ze in Nederland koopt.

Oh wacht, begreep het verkeerd. 150 invoeren zonder extra kosten? Of wat?
Na 1 december is handiger dan gaat het invoerbedrag van 25euro naar 150 euro
met gift is het 45euro wat je mag invoeren.

bijv deze:
http://cgi.ebay.nl/Conver(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem

is in Australische dollars 25aud + 20aud is dat in converten is ongeveer 25euro
25euro is dus goed voor zkrheid gift erop laten zetten..
als het bijv 60euro is totaal dan gaat het *14% en dan *19% en dan iets van 8 a 15 euro administratie/inklaringskst erbij
pi_62059725
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Na 1 december is handiger dan gaat het invoerbedrag van 25euro naar 150 euro
met gift is het 45euro wat je mag invoeren.

bijv deze:

is in Australische dollars 25aud + 20aud is dat in converten is ongeveer 25euro
25euro is dus goed voor zkrheid gift erop laten zetten..
als het bijv 60euro is totaal dan gaat het *14% en dan *19% en dan iets van 8 a 15 euro administratie/inklaringskst erbij
Hmm, ok. Maar je moet dus wel bieden? Maar als het 25 euro dan komen die 14/19% er niet bij? Dat is alleen bij 60? Kun je eigenlijk meer paar schoenen tegelijk op laten sturen? Volgens mij zijn veel dingen daar van dezelfde aanbieder.. misschien scheelt dat in kosten. Of juist niet?
pi_62059825
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hmm, ok. Maar je moet dus wel bieden? Maar als het 25 euro dan komen die 14/19% er niet bij? Dat is alleen bij 60? Kun je eigenlijk meer paar schoenen tegelijk op laten sturen? Volgens mij zijn veel dingen daar van dezelfde aanbieder.. misschien scheelt dat in kosten. Of juist niet?
Hoger dan 25euro komen die extra kosten erbij
Tenzij je gift erop laat zetten dan is het tot 45euro
Hoger dan 45euro met gift erop is extra kst, het kan zo zijn dat je niet hoef te betalen de douane moet je er maar net uitpikken.
Meerdere schoenen tegelijk laten opsturen kan je vragen aan de verkoper of bij sommige kan je dat zelfs zien hoeveel dat extra is.

Zie bijv deze
pi_62059865
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Hoger dan 25euro komen die extra kosten erbij
Tenzij je gift erop laat zetten dan is het tot 45euro
Hoger dan 45euro met gift erop is extra kst, het kan zo zijn dat je niet hoef te betalen de douane moet je er maar net uitpikken.
Meerdere schoenen tegelijk laten opsturen kan je vragen aan de verkoper of bij sommige kan je dat zelfs zien hoeveel dat extra is.

Zie bijv deze
Aha oke. Nou ik zal nu ophouden met jou te bestoken met vragen, ik zal er wel eens een keer voor gaan zitten en het uit gaan zoeken.
pi_62059923
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:31 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Aha oke. Nou ik zal nu ophouden met jou te bestoken met vragen, ik zal er wel eens een keer voor gaan zitten en het uit gaan zoeken.
hahaaha maak niet uit Ik ga mijn nieuwe allstars halen in Indonesie Hoop dat ze daar chill goedkoop zijn Daar hebben ze te zieke winkelmalls 7hoog etc
pi_62061403
Je kan ze rustig bestellen op die webshop die ik gaf. Zijn erg snel en betrouwbaar en zitten in Zweden (dus binnen EU). Je kan gewoon met creditcard betalen. Er komt maar iets van 10 euro aan verzendkosten bij.

Maar eBay is goedkoper als je een goede seller vind.
pi_62061688
Ja ik wilde zeggen. Op ebay voor een stuk goedkoper gezien.
pi_62061718
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

hahaaha maak niet uit Ik ga mijn nieuwe allstars halen in Indonesie Hoop dat ze daar chill goedkoop zijn Daar hebben ze te zieke winkelmalls 7hoog etc
Oh, das tof! Weet je al wat voor kleur je wilt enzo? Vriendin van mij heeft mooie bruine all stars uit Indonesie gehaald, en die waren volgens mij ook echt spotgoedkoop.
pi_62062039
SunBoom, bij die shop in Zweden zag ik ook deze staan...

NAIS
Maar helaas wel 95 euro...
pi_62062123
Wat zijn dat voor schoenen?
pi_62062975
Oh ze zijn nog van converse ook, haha. Niet echt mijn smaak.
pi_62064428
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:29 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Oh, das tof! Weet je al wat voor kleur je wilt enzo? Vriendin van mij heeft mooie bruine all stars uit Indonesie gehaald, en die waren volgens mij ook echt spotgoedkoop.
Denk voor hoge dan leer zwart/witte of donkerbruin Maar misschien zie ik nog andere leuke die ik wil
1 maand lang de tijd om daar te kopen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:36:33 #118
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62065803
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
SunBoom, bij die shop in Zweden zag ik ook deze staan...
[ afbeelding ]

NAIS
Maar helaas wel 95 euro...
Errug mooi zeg!!

(mooi prijsje ook zie ik...)
pi_62066406
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Denk voor hoge dan leer zwart/witte of donkerbruin Maar misschien zie ik nog andere leuke die ik wil
1 maand lang de tijd om daar te kopen
Leuk hoor. En waarschijnlijk kun je er daar 5 paar kopen voor de prijs van 1 paar hier.
pi_62075283
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:59 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Leuk hoor. En waarschijnlijk kun je er daar 5 paar kopen voor de prijs van 1 paar hier.
Laten we het hopen Oranje allstars lijken me ook zeer vet
pi_62076330
Dus wat ik hier lees is dat het niet zo heel veel zin heeft om ze vanuit de VS te bestellen omdat er zo veel extra kosten bijkomen als je bestelling duurder is dan ¤ 25?
Of ben ik nou dom?

Ik wilde namelijk met een vriendin bestellen zodat we de verzendkosten konden delen, maar dat heeft dan niet zo veel zin.

Edit: Ik wil trouwens deze

[ Bericht 23% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 02-10-2008 14:03:56 ]
pi_62077004
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Laten we het hopen Oranje allstars lijken me ook zeer vet
In ieder geval lekker nationalistisch. Ik ben nu beetje bezig met bieden op ebay, ik ben er al achter dat je dus het beste over kunt bieden in 't laatste halfuur enzo, haha. Ik vind die groene echt zo leuk.
Welke kleuren/maten/soorten heb je nu dan?
pi_62077038
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Noortje. het volgende:
Dus wat ik hier lees is dat het niet zo heel veel zin heeft om ze vanuit de VS te bestellen omdat er zo veel extra kosten bijkomen als je bestelling duurder is dan ¤ 25?
Of ben ik nou dom?

Ik wilde namelijk met een vriendin bestellen zodat we de verzendkosten konden delen, maar dat heeft dan niet zo veel zin.

Edit: Ik wil trouwens deze
[ afbeelding ]

Ik denk dat je dan met die extra kosten alsnog goedkoper uit bent dan hier in Nederland hoor. Hier betaal je standaard 60 euro voor een paar of zo.
pi_62077326
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan met die extra kosten alsnog goedkoper uit bent dan hier in Nederland hoor. Hier betaal je standaard 60 euro voor een paar of zo.
Ja da's waar. En ik betwijfel of ze het paar dat ik wil hier in Nederland verkopen. Heb ze iig nog nooit gezien, niet in de winkel en niet aan iemand voeten.
pi_62077458
Weet iemand waar ik all stars kan vinden in de maat 47 het lijkt wel alsof ze overal stoppen bij 45
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')