blijkbaarquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef BasEnAad het volgende:
Jij bent een bekende van de politie!
wel als ik moet rijden hequote:
Politie drinkt dat ik dik ben tijdens het rijden?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:54 schreef pdxnet96 het volgende:
Politie drinkt dat ik dronken dat ik denk ben...
Heb jij een eigen verkeerslicht op de openbare weg?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef postmortum het volgende:
mijn verkeerslicht wordt groen en ik rij weg.
daarom is het ook een ademanalyse apparaatquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef mgerben het volgende:
... als er pure wodka in had gezeten was die meter waarschijnlijk nog niet eens aangesprongen omdat het spul nog niet in je bloed zit...
ik betaal er belasting voorquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij een eigen verkeerslicht op de openbare weg?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:55 schreef Thetallguy het volgende:
What seems to be the officer, problem?
kan alsnogquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:19 schreef Toempf het volgende:
Als je dit topic op zondagmiddag had geopend, had je hier nog ongeveer 300 lemmings/parodieen op gehad
Je bedoelt dat je vandaag voor de verandering iets nuttigs te doen hebt?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:19 schreef Toempf het volgende:
Als je dit topic op zondagmiddag had geopend, had je hier nog ongeveer 300 lemmings/parodieen op gehad
Bier drinkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vandaag voor de verandering iets nuttigs te doen hebt?
werkt prima icm lemmings makenquote:
Mja, of je zegt gewoon helemaal niks, blaast even en vervolgd je reis!..quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:41 schreef Han_som_reiste het volgende:
Je moet zeggen: "Ik vind u een ongelofelijke klootzak". Hij kan je dan niets maken, want het is je mening
Heb je gelijk in, maar de politie doet ook altijd moeilijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, of je zegt gewoon helemaal niks, blaast even en vervolgd je reis!..![]()
Naar je mening wordt waarschijnlijk helemaal niet gevraagd, waarom zou je moeilijk gaan doen, als 't makkelijk kan!?..
Adem jij bloed uit dan?!?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef mgerben het volgende:
... als er pure wodka in had gezeten was die meter waarschijnlijk nog niet eens aangesprongen omdat het spul nog niet in je bloed zit...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:03 schreef kurk_droog het volgende:
Het is dat je in de auto reedt maar anders hadden ze je een bekeuring moeten geven voor het niet drinken van alcohol...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:03 schreef kurk_droog het volgende:
Het is dat je in de auto fietst maar anders hadden ze je een bekeuring moeten geven voor het niet drinken van alcohol...
...BIER![]()
Altijd handigquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef BasEnAad het volgende:
Jij bent een bekende van de politie!
En ook dan kun je nog onder invloed van alcohol rond rijden, als je de avond/nacht ervoor lekker hebt lopen zuipen!..quote:Op zondag 14 september 2008 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had laatst een alcoholcontrole om 7 uur 's ochtends, op een doordeweekse dag
Als het nou op zondagochtend was ok, maar je gaat toch niet zuipen als je de volgende dag weer om 7 uur in de auto moet zitten op weg naar je werk? Het was op woensdag namelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 21:48 schreef Tism het volgende:
[..]
En ook dan kun je nog onder invloed van alcohol rond rijden, als je de avond/nacht ervoor lekker hebt lopen zuipen!..![]()
Helemaal niet vreem ofzo!..
Toch zijn er (genoeg) mensen die rond die tijd onder invloed achter 't stuur zitten, niet iedereen heeft 't gebruik van alcohol onder controle!..quote:Op zondag 14 september 2008 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het nou op zondagochtend was ok, maar je gaat toch niet zuipen als je de volgende dag weer om 7 uur in de auto moet zitten op weg naar je werk? Het was op woensdag namelijk.
Daar zijn er inderdaad belachelijk veel van op de weg en al helemaal op een achteraf weggetje om 7.00 's ochtendsquote:Op zondag 14 september 2008 22:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Toch zijn er (genoeg) mensen die rond die tijd onder invloed achter 't stuur zitten, niet iedereen heeft 't gebruik van alcohol onder controle!..Sommige mensen functioneren pas goed als ze een redelijk percentage aan alcohol genutigd hebben, en er zijn zelfs mensen die alcohol gebruiken ter vervanging van hun ontbijt. Deze mensen zien dat weleenswaar als geen probleem, maar ze hebben er wel degelijk één!..
Yep!..quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar zijn er inderdaad belachelijk veel van op de weg en al helemaal op een achteraf weggetje om 7.00 's ochtends
Shit, was dit vanavond dan...???quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef Tism het volgende:
Heeft iemand dit misschien opgenomen, ik heb 't gemist?!..
Want mijn videorecorder is stuk!..![]()
www.korrelatie.nlquote:Op maandag 15 september 2008 01:24 schreef Aerox_project het volgende:
kijk maar uit met wat je klaagt TS voor je het weet zitten deze kansloze mensen je gewoon af te zeiken al 2 keer mee gemaakt in een uur tijd..
respect loos..xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |