nu krijg je Kasper op je dakkiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Wat zit hier een matige troep tussen zeg.
Vooral die 3d animaties, die slaan echt de plank mis.
Inderdaad. Mijn pijpmondje viel er van open.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef DaMart het volgende:
Die opblaaspopgrap is eigenlijk best matig, daar prik je zo doorheen.
quote:Hoi,
Ik ben geen voorstander van spam, dus ik zal je niet vaker lastigvallen, maar dacht je even op de hoogte te brengen van de nieuwe Sevensheaven shop, waar onder meer artikelen te vinden zijn met de Nu.nl en Seamour Sheep cartoonfiguren.
Je vindt de shop hier:
http://sevensheaven.spreadshirt.net
Waarschijnlijk ga ik in mijn eerstvolgende cartoon een plug voor de shop verwerken, maar ik mail het eerst aan de cartoonliefhebbers die me een sympathiek mailtje hebben gestuurd, waaronder jij.
Ik ben van plan om de shop steeds verder uit te breiden de komende tijd, dus neem van tijd tot tijd weer eens een kijkje als je zin en tijd hebt.
Hartelijke groet,
Metin
ohhhhhhhhh shitquote:
quote:
Dat denk ik toch niet. Het gerucht gaat dat Metin Duitsland is uitgezet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef kasper het volgende:
Waardeloos!
Wat een week.
Gelukkig morgen weer eentje van Metin.
quote:KEULEN - De Duitse politie heeft de radicale moslimleider Metin Kaplan dinsdag opgepakt en het land uitgezet, nadat een rechtbank in Keulen had geoordeeld dat de 51-jarige imam mocht worden uitgeleverd aan Turkije. Dat maakten de Duitse autoriteiten bekend, aldus de zender WDR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |