Vooral van duivenmoppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:21 schreef geelkuikentje het volgende:
Bert van Sesamstraat is nogal een duivenliefhebber...
Zo kun je alles herleiden naar Metin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef kasper het volgende:
Het gebruiken van Sesamstraat karakters heeft die Lectrr trouwens ook al afgekeken van Metin.
Wie herinnert zich niet die meesterlijke carton met 't koekiemonster?
Nou ja, vergelijk deze cartoon:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:13 schreef Rikketik het volgende:
Zo kun je alles herleiden naar Metin.
Maar hij ziet er wel mooi uitquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:53 schreef Jovatov het volgende:
Gisteren niemand geplaatst
[ afbeelding ]
Tis ook geen boeiende cartoon verder...
Da's idd jammer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef DaMart het volgende:
Hij heeft zowaar een keer geen poppetjes gebruikt!
ik snap de grap nietquote:
Gas uit je aars.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef drhuig het volgende:
ik snap de grap niet![]()
Uncle Sam, U.S. Army oude wervingsposter... zo ver kom ik nog
wat heeft het te maken met biobrandstoffen??
Nee, dat snap ik zelfs.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:13 schreef Zapper het volgende:
Neem aan dat ik de pull my finger niet uit hoef te leggen?
Ook iets wat hij van Metin gekopieerd heeft?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef kasper het volgende:
Zou Lectrr z'n kruit voor de rest van de week met deze cartoon al verschoten hebben?
Blijkbaar welquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Neem aan dat ik de pull my finger niet uit hoef te leggen?
Whehehehehequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:58 schreef Rikketik het volgende:
Ook iets wat hij van Metin gekopieerd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |