Ik heb hem gisteravond gekocht. *braaf*quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:17 schreef Gert het volgende:
Zo.. de nieuwe Metallica aan het downloaden, vers van de pers. [ afbeelding ]
Misschien ook wel wat voor jou, neo.![]()
[ afbeelding ]
Hij staat nu op... wat minder rommelig dan de vorige, het beukt lekker weg, klinkt strak... originaliteitspijs gaan ze niet winnen, maar hee het zijn inmiddels ook ouwe rockers aan het worden die een bepaald kunstje erg goed kunnen.quote:
Ah...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:33 schreef noekje het volgende:
Toen stond er nog een jongen met een verstandelijke beperking voor me en die zei,' Hoi!' Ik groette terug. Toen zei hij dat ik lief was en aaide me over mijn wang.![]()
Ja!quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah...
En jij kon de verleiding weerstaan om op z'n metallicaans "rot in hell you stupid fucking retard cunt" tegen zijn wang te headbangen?
O dus je luistert er wél naar. Met een vies gezicht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja!Ik ga enorm vooruit.
St. Anger was écht slecht hè? The day that never comes is een beetje aardig.
...en???quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
Geslaagd1
De score: een cognackleurige tas, een kleurrijk, bloemerig, frizzelig jurkje, een ketting, een nieuwe agenda, Rituals geursticks met fles, mascara, lipbalm (omdat het doosje zo kek was), , een boek met allemaal covers van Men's adventure magazines en
De Koran? Ja PMS is a bitchquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:55 schreef Copycat het volgende:
Oh en ik heb ook nog de Koran en De Boodschapper van Abdolah gekocht. Voor het evenwicht.
Aw, klinkt zo gezellig.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
Geslaagd!
De score: een cognackleurige tas, een kleurrijk, bloemerig, frizzelig jurkje, een ketting, een nieuwe agenda, Rituals geursticks met fles, mascara, lipbalm (omdat het doosje zo kek was), een boek met allemaal covers van Men's adventure magazines en een smoked sandwich met bacon, zalm en wasabi.
En toen nog theeleuten bij beste vriendinnetje. En nu ben ik PMS-resistant![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:55 schreef Copycat het volgende:
Oh en ik heb ook nog de Koran en De Boodschapper van Abdolah gekocht. Voor het evenwicht.
En jij gefeliciteerd met je PMSquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:55 schreef Copycat het volgende:
Altijd al eens willen lezen en nu Abdolah een mooie vertaling heeft geschreven, vond ik de tijd rijp voor wat verdiepingquote:
Daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Vooral met geurtjes. Zo had ik een favoriete geur en toen die op was, was ie ook echt niet meer te krijgen. Totdat ik bij de moeder van mijn toenmalige vriend naar de wc ging en dat geurtje daar stond als luchtverfrisser. Ze vond het niet lekker. Ik wel, dus ingepikt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:57 schreef noekje het volgende:
Ik kwam gisteren geschokt tot de ontdekking dat mijn favoriete lipstick niet meer verkrijgbaar is. Dat is toch asociaal! Zo'n domper op de winkelvreugde. Gelukkig maakte de retard alles goed en mijn muts ook.
Bruggetjequote:Op zaterdag 13 september 2008 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een veld met bloemen voor de jarige Fanneke. Veel plezier vandaag!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Vooral met geurtjes. Zo had ik een favoriete geur en toen die op was, was ie ook echt niet meer te krijgen. Totdat ik bij de moeder van mijn toenmalige vriend naar de wc ging en dat geurtje daar stond als luchtverfrisser. Ze vond het niet lekker. Ik wel, dus ingepikt.
Tussen haar en mij is het nooit goed gekomen en ook met die toenmalige vriend was het einde snel nabij.
Om een beetje in de stijl van de jarige te blijven:quote:
Ik dacht PM systeem als eerstequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Om een beetje in de stijl van de jarige te blijven:
[ afbeelding ]
Een soort van genegeerde nestdrangquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:05 schreef neo567 het volgende:
Wat is PMS
Ik zie het al, een of ander SYNdroom ofzo![]()
Dat is iets met leugendetectors toch? No way dat ik voor zoiets te porren ben, laat mijn skeletons maar lekker in de kast zittenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:07 schreef noekje het volgende:
*geschokt*
Zo had ik gisteravond nog een schokkende ervaring. Ik viel toevallig in moment van de waarheid van herr. Robert. Daar ga je toch niet aan meedoen? Zo genant.
Weet je nog waar die vriend die mok gekocht heeft?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit deze mok gekregen van een vriend die weet hoe PMS op mij inwerkt:
[ afbeelding ]
Ik gok in de States, daar kwam ie toen net vandaan. Dat plaatje had ik van Amazone gepikt, maar daar is ie uitverkocht. I wonder why?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:15 schreef -Blurk- het volgende:
Weet je nog waar die vriend die mok gekocht heeft?
Je post fijne plaatjes, maar ik zit nog midden in dat gebeuk van Metallica.quote:
Fan gefeliciteerd, veel plezier met Griekje.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een veld met bloemen voor de jarige Fanneke. Veel plezier vandaag!!
[ afbeelding ]
Weet je mark... ik heb weleens smakelijker gepresenteerde appelpunten gezien.quote:
Las net dat het met de maan te maken heeft die draait in 28 of 29 dagen om de aarde en werkt ook op die cyclus, schijnt dat vrouwen die lang bij elkaar zijn tegelijk hun vlag gaan buiten hangen enzo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit deze mok gekregen van een vriend die weet hoe PMS op mij inwerkt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je mark... ik heb weleens smakelijker gepresenteerde appelpunten gezien.![]()
In de eerste flits van een seconde deed het denken aan een fucked up darmstelsel.
En ik ben PMS-vrij momenteel.
Voor de balans even een afschuwelijk plaatje:quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Je post fijne plaatjes, maar ik zit nog midden in dat gebeuk van Metallica.![]()
Momenteel "The Judas Kiss". [ afbeelding ]
Ja, dat je dat niet wistquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lees net dat de tweede etappe van de Vuelta volgend jaar hier in Zutphen van start gaat![]()
Zo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lees net dat de tweede etappe van de Vuelta volgend jaar hier in Zutphen van start gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |