Klinkt goed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat zal helaas niet gaan, maybe als er een competitie gestart wordt hier kan iemand het live streamen ofzo zoals Peter deed in zijn uitzending van de PPPS en de webcam op het scherm van de tv zetten, ik noem maar iets
Ik heb hem gezien Gertquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:08 schreef Gert het volgende:
Ik doe hem hier ook nog even, heb aan het begin van de nacht niet voor niéts eh... 7 minuten zitten knutselen.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Net even boodschappen gedaan en cadeautjes gekocht, zo Liverpool-ManUtd kijken, formule 1, Vuelta, ManCity-Chelsea, PSV-Sparta en ondertussen even opdrachten afmaken/verbeterenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:33 schreef neo567 het volgende:
Het is rustig vandaag hier op SC!
Waar is iedereen?
Vandaag in de Vuelta bergetappe.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Net even boodschappen gedaan en cadeautjes gekocht, zo Liverpool-ManUtd kijken, formule 1, Vuelta, ManCity-Chelsea, PSV-Sparta en ondertussen even opdrachten afmaken/verbeteren
quote:
Ga je je haar ook nog weer lang laten groeienquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:17 schreef Gert het volgende:
Zo.. de nieuwe Metallica aan het downloaden, vers van de pers. [ afbeelding ]
Ha! Bedankt zal ff kijkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:17 schreef Gert het volgende:
Misschien ook wel wat voor jou, neo.![]()
[ afbeelding ]
en ..hoe is hij.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:17 schreef Gert het volgende:
Misschien ook wel wat voor jou, neo.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |