Bij m'n ouders hebben ze (op dit moment) alleen vies bierquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon hier staan anders hoor
Wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een leven
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Lauwe heineken?quote:
Euroshopperquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Lauwe heineken?
Niet als je het vergelijkt met een A-merk..quote:
Nee, misschien niet dan. Maar op zich is het prima binnen te houden. Je bent gewoon verwendquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet als je het vergelijkt met een A-merk..
Ach ja, deel van de opvoeding als je bij Bavaria werkt hequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, misschien niet dan. Maar op zich is het prima binnen te houden. Je bent gewoon verwend
Wanneer komt er weer 8*6 in de handel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach ja, deel van de opvoeding als je bij Bavaria werkt he
Mazzel Brandyquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef BrandX het volgende:
nou jongens, ik kap er ff mee, ik heb de nodige post door te lezen en zulks
laters!![]()
Ja. Poffertjes eten aan de dajk met mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef es70 het volgende:
Volgens mij kan ik nu iets leuks gaan doen.
Vind ik ook, heb wel een uurtje 'vrij' verdiend dacht ik zoquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:00 schreef Fha het volgende:
Doeg Brand![]()
Hey esklinkt wel alsof je nu iets leuks mag gaan doen ja
Wel lekker...quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Poffertjes eten aan de dajk met mij
Ja, maar USB geeft soms problemen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:52 schreef BrandX het volgende:
oh btw iemand nog een laptopje op pc'tje staan die ik een tijdje kan lenen? of overkopen voor max 150?
Het is op zich wel zo'n typische rosé middag jaquote:
Is dat eruit dan? Je kan altijd naar Frankrijk om te halenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer 8*6 in de handel?
Kut fransequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat eruit dan? Je kan altijd naar Frankrijk om te halendaar wordt een boel naar geexporteerd.
Geen rosé in de koelkast staan helaas.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is op zich wel zo'n typische rosé middag ja
Rennen naar de winkelquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen rosé in de koelkast staan helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |