Tuurlijk wel. En later ophalen op de opvang, en zorgen dat ze eten krijgen, douchen en toch op tijd in bed liggen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoef je de kids niet naar school te brengen of zo?
maar waarom dan zo boos?quote:
Omdat ik nu meteen grote schoonmaak en het houden ben, en al teveel stof gezien heb en meteen alles in excel aan het gooien ben. Terwijl ik eigenlijk een scriptie moet schrijvenquote:
14de en 15dequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doen ze?Weer boem boem op mekaar?
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart, je wordt bedankt hoor, echt heel fijn
Het is de boekentop 100! En je eigen top 30quote:
Dus ik zet je nog aan tot nuttige dingen ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik nu meteen grote schoonmaak en het houden ben, en al teveel stof gezien heb en meteen alles in excel aan het gooien ben. Terwijl ik eigenlijk een scriptie moet schrijven
Die post ga ik niet multiquoten, jij verdient gewoon een eigen welkom terug BX!-postquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
halloooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BrandXquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]
Het is de boekentop 100! En je eigen top 30.
[..]
Dus ik zet je nog aan tot nuttige dingen ook.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die post ga ik niet multiquoten, jij verdient gewoon een eigen welkom terug BX!-post.
quote:
Wij jou niet echt namelijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:47 schreef DR34M3R het volgende:
Heb je ons een beetje gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |