Zoals ik al eerder vermeldde had ik een paar weken geleden iemand uit haar team als sollicitant bij mij op gesprek voor een functie.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:27 schreef SCH het volgende:
Lees nou allemaal maar dat stuk in HP/DeTijd over Rita van deze week en je weet genoeg. Ze is een slecht mens, en dat is ze. Zelfs zo'n ultrarechts blaadje laat haar al vallen.
Iedereen ziet er jonger uit dan tong.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef SCH het volgende:
Rudi was lief trouwensDat ide man al 75 is, ziet er jonger uit dan tong.
Ik krijg blaasontsteking van d'r.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder vermeldde had ik een paar weken geleden iemand uit haar team als sollicitant bij mij op gesprek voor een functie.
Die man was ook al helemaal afgeknapt op haar en kon mij een paar leuke details vertellen over haar manier van doen en denken.
Arcee wil ook graag zijn piemel laten zien, begrijp dat dan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:33 schreef tong80 het volgende:
Pauw en Witteman # 42 Ik knevel van den Brink
Arcee ik open een topic voordat het vorige vol is om te kunnen posten in een topic dat bijna vol is en dan te kunnen zeggen dat het volgende topic klaar staat
Maar er was één kleine held die dapper in Bloemendaal vol hield er ouder uit te zien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen ziet er jonger uit dan tong.
Onzin, ik verdedig Verdonk helemaal niet, en ik heb ook niks met haar standpunten. Als je af en toe in POL zou komen zou je weten dat ik zeer op de hand ben van het handhaven van strafrechtelijke beginselen, privacy, vrijheid op internet, een vrije vestigingsmogelijkheid voor buitenlanders die in Nederland willen wonen, enzovoort. Allemaal fronten waarop Verdonk waarschijnlijk heel anders denkt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:16 schreef tong80 het volgende:
Iemand die een intellectueel heeft als username en Rita Verdonk verdedigt
Die kun je gewoon daarna nog editen in je post in 't vorige topic, die dan gesloten is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:33 schreef tong80 het volgende:
Pauw en Witteman # 42 Ik knevel van den Brink
Arcee ik open een topic voordat het vorige vol is om te kunnen posten in een topic dat bijna vol is en dan te kunnen zeggen dat het volgende topic klaar staat
Ja sinds de nieuwe spelling. Sta je mooi voor lul nu of je hebt niks met hem.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
De intellectueel heet trouwen Bolkestein.
En dan hebben ze al een topic geopend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die kun je gewoon daarna nog editen in je post in 't vorige topic, die dan gesloten is.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:45 schreef tong80 het volgende:
En dan hebben ze al een topic geopend.
9 van de 10 keer met een verkeerde TT
HP ultrarechts? kom op zeg.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:27 schreef SCH het volgende:
Lees nou allemaal maar dat stuk in HP/DeTijd over Rita van deze week en je weet genoeg. Ze is een slecht mens, en dat is ze. Zelfs zo'n ultrarechts blaadje laat haar al vallen.
En terechtquote:
Nee, sinds zijn geboorte.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:43 schreef tong80 het volgende:
Ja sinds de nieuwe spelling.
Ik steun Bolkestein van harte in zijn pleiten voor vrijere economische betrekkingen in Europa, hij heeft op dat gebied erg veel werk verzet. Op andere punten ben ik het minder met hem eens, maar goed ik ben dan ook Bolkesteijn en niet Bolkestein. En oja, Bolkesteijn is een samentrekking van mijn eigen naam en de naam van Bolkestein, dat jij je daar over uit laat zonder dat je van die samentrekking op de hoogte bent is jouw probleem.quote:Sta je mooi voor lul nu of je hebt niks met hem.
ik zag vanavond mariette hamer... maak er maar een dubbele blaasontsteking van. dat is ook zo'n drama.quote:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Onzin, ik verdedig Verdonk helemaal niet, en ik heb ook niks met haar standpunten. Als je af en toe in POL zou komen zou je weten dat ik zeer op de hand ben van het handhaven van strafrechtelijke beginselen, privacy, vrijheid op internet, een vrije vestigingsmogelijkheid voor buitenlanders die in Nederland willen wonen, enzovoort. Allemaal fronten waarop Verdonk waarschijnlijk heel anders denkt.
Vooral als mevrouw Hamer ergens komt. Dan is het misschien wel -6.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:51 schreef Mugger het volgende:
Vandaag stond Verdonk op 17 zetels in de peilingen, morgen dankzij NOVA gewoon weer op 20. Elke keer als een PvdA-er op televisie komt zakt de partij 3 zetels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |