abonnement Unibet Coolblue
pi_61591832
Dit is geen interview, dit is een openbare sessie bij een psychiater...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61591834
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:52 schreef tong80 het volgende:
Idd werd het weduwe pensieone maar niet door het vorige kabinet met de Vd vanj haar afgenomen waar mijn vader vanaf zijn 12de aan had gewerkt.

Wat bedoel je precies, ik kan het niet volgen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 september 2008 @ 23:55:17 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_61591843
Ze stelt zich wel erg kwetsbaar op met een haai in de buurt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:55:37 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61591851
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:52 schreef Bolkesteijn het volgende:


Nee hoor, rechten en plichten zijn nooit vanzelfsprekend, ze komen altijd tot stand vanuit draagvlak bij de bevolking. Als 70 % van de wereld vind dat zij zich niet aan de universele rechten van de mens hoeft te houden, dan bestaan die rechten niet meer. De VS en China doen dat op precies dezelfde manier.
Gelukkig is het draagvlak voor mensenrechten in Nederland bij 98 % van de bevolking wel aanwezig en behoor jij misschien bij die 2% die daar niet voor is.
Daarom maak ik mij ook niet zo'n zorgen om extremisten als jij. Die zullen altijd tot een kleine minderheid behoren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61591862
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:54 schreef marcodej het volgende:
Dit is geen interview, dit is een openbare sessie bij een psychiater...
tja wat ze in dit programma doet , vrouw+afkomst zal de doorslag wel hebben gegeven bij de redactie..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 september 2008 @ 23:56:41 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_61591877
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:54 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies, ik kan het niet volgen.
Jammer dan.

Ik blijf nog even wakker.

Anders ga ik naar bed met Rita

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61591881
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zelfs Ron Jeremy had er moeite mee


whehehe,

toegevend, moest wel even googelen op die naam
pi_61592017
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:55 schreef golfer het volgende:
Gelukkig is het draagvlak voor mensenrechten in Nederland bij 98 % van de bevolking wel aanwezig en behoor jij misschien bij die 2% die daar niet voor is.
Daarom maak ik mij ook niet zo'n zorgen om extremisten als jij. Die zullen altijd tot een kleine minderheid behoren.
Nou nou, het enige wat ik zeg is dat rechten en plichten nooit vanzelfsprekend zijn.
pi_61592050
Ik vond het interview met die vrouw wel goed.

Zoiets is ook belangrijk voor haar als therapeutisch middel.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:03:59 #260
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_61592058
Walgelijke uitzending. Het viel me op dat Verdonk (alweer) met fluwelen handschoenen werd behandeld. Toen ze ging bazelen over 'harde straffen' werd er niet op doorgevraagd.

Een schande dat Verdonk de ruimte kreeg om even vrij te schieten op asielzoekertjes en die toch wel vriendelijke overkomende burgemeester.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:05:55 #261
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61592102
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:03 schreef Klopkoek het volgende:
Walgelijke uitzending. Het viel me op dat Verdonk (alweer) met fluwelen handschoenen werd behandeld. Toen ze ging bazelen over 'harde straffen' werd er niet op doorgevraagd.

Een schande dat Verdonk de ruimte kreeg om even vrij te schieten op asielzoekertjes en die toch wel vriendelijke overkomende burgemeester.
vriendelijk overkomende burgemeester, maar wollig wollig wollig en geen enkel concreet antwoord.
en aan leugen 'een groot deel werkt'. nee, dat is niet waar. landelijk heeft meer dan 80% van de generaal pardonners een uitkering.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:07:04 #262
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_61592129
De beste man sprak over zijn eigen gemeente. In zijn eigen gemeente werkt een groot deel van de voormalig asielzoekers.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61592164
Viel me ook tegen dat P&W zo lief waren voor Rita.

Volgens mij word dat helemaal niks die partij van Rita Verdonk gelukkig
............................
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:09:35 #264
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_61592188
Ik werd echt heel verdrietig van die uitzending, maar misschien word ik wel te snel emotioneel.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:10:25 #265
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61592209
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:07 schreef Klopkoek het volgende:
De beste man sprak over zijn eigen gemeente. In zijn eigen gemeente werkt een groot deel van de voormalig asielzoekers.
toch opvallend dat het landelijk beeld van 80-20 in Utrecht dan ineens andersom zou zijn
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_61592233
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:07 schreef Klopkoek het volgende:
De beste man sprak over zijn eigen gemeente. In zijn eigen gemeente werkt een groot deel van de voormalig asielzoekers.
Dit is echt bullshit.
pi_61592236
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef evert het volgende:

[..]

toch opvallend dat het landelijk beeld van 80-20 in Utrecht dan ineens andersom zou zijn
Is daar een bron voor ?
Dan is het in andere delen nog slechter dus..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61592245
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Ik werd echt heel verdrietig van die uitzending, maar misschien word ik wel te snel emotioneel.
Daarom word je ook zo vaak gebanned.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:12:11 #269
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_61592249
Ik heb eigenlijk geen zin om tegen onwetenden aan te lullen maar weet Evert bijvoorbeeld dat asielzoekers niet eens mogen werken?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:14:16 #270
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_61592299
quote:
Daarom word je ook zo vaak gebanned.
Ik word hier vaak geband omdat dit forum een rechtse meerderheid kent en het niet op prijs wordt gesteld als ik met gelijke middellen ertegenin hak.

Maar goed, als het om asielzoekers gaat dan word ik altijd erg snel emotioneel. dat gaat me echt aan het hart.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:15:19 #271
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61592325
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om tegen onwetenden aan te lullen maar weet Evert bijvoorbeeld dat asielzoekers niet eens mogen werken?
ja, dat weet ik echt wel hoor.
slim om ineens een wedervraag te stellen en niet in te gaan op de onwaarheid van Wolfsen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:20:24 #272
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_61592426
Jij hebt het over landelijk, hij over zijn eigen gemeente.

Als je al die tijd niet mag werken, en je krijgt dan een verblijfsvergunning.... hoe denk je dat dat is? Denk je dat je dan zomaar aan de bak kunt?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:21:25 #273
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61592443
ook zo leuk in deze discussie. wie hebben er het meest geprofiteerd van de generaal pardon regeling? geen zielige vluchtelingen uit Afrika maar RUSSEN:
'Pardonners' voornamelijk OostblokkersMensen uit de voormalige Sovjet-Unie hebben het meest gebruik gemaakt van de pardonregeling voor asielzoekers. Verder hebben ook veel asielzoekers uit het voormalig Joegoslavië profijt gehad van de regeling.

Uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek blijkt dat er tot eind juni bijna 26.000 verblijfsvergunningen zijn verstrekt op basis van het pardon. Ruim een kwart daarvan was voor minderjarigen. Vierduizend mensen uit de voormalig Sovjet-Unie en drieduizend uit het voormalig Joegoslavië kregen de vergunning.

Afgewezen

In totaal hebben zesduizend vreemdelingen geen verblijfsvergunning gekregen. Vaak omdat ze een bedreigingen vormden voor de openbare orde. Verder werd er vaak gelogen over hun werkelijke identiteit
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:22:36 #274
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61592477
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:20 schreef Klopkoek het volgende:
Jij hebt het over landelijk, hij over zijn eigen gemeente.

Als je al die tijd niet mag werken, en je krijgt dan een verblijfsvergunning.... hoe denk je dat dat is? Denk je dat je dan zomaar aan de bak kunt?
weet je hoeveel vacatures er zijn? weet je hoeveel polen en bulgaren hier rond lopen voor klussers waar 'autotochtone' hollanders hun neus voor op halen?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:22:41 #275
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_61592484
Soviet-Unie = geen Rusland
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61592636
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:21 schreef evert het volgende:
ook zo leuk in deze discussie. wie hebben er het meest geprofiteerd van de generaal pardon regeling? geen zielige vluchtelingen uit Afrika maar RUSSEN:
'Pardonners' voornamelijk OostblokkersMensen uit de voormalige Sovjet-Unie hebben het meest gebruik gemaakt van de pardonregeling voor asielzoekers. Verder hebben ook veel asielzoekers uit het voormalig Joegoslavië profijt gehad van de regeling.

Uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek blijkt dat er tot eind juni bijna 26.000 verblijfsvergunningen zijn verstrekt op basis van het pardon. Ruim een kwart daarvan was voor minderjarigen. Vierduizend mensen uit de voormalig Sovjet-Unie en drieduizend uit het voormalig Joegoslavië kregen de vergunning.

Afgewezen

In totaal hebben zesduizend vreemdelingen geen verblijfsvergunning gekregen. Vaak omdat ze een bedreigingen vormden voor de openbare orde. Verder werd er vaak gelogen over hun werkelijke identiteit
Dit soort mensen zag je nooit in de leugen-campagne 26.000 gezichten
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:31:49 #277
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61592664
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef Klopkoek het volgende:
Soviet-Unie = geen Rusland
als bulgaren en polen massaal willen schoonmaken, in de kassen willen werken, willen klussen, waarom al die voormalige sovjet unie-mensen en joego's dan niet?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:36:07 #278
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61592763
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:11 schreef qonmann het volgende:

[..]

Is daar een bron voor ?
Dan is het in andere delen nog slechter dus..
dit is de situatie in leiden:
Van de asielzoekers in Leiden die een 'generaal pardon' hebben gekregen, hebben er maar weinig een baan. ,,Er zijn op dit moment 84 'pardonners' met een bijstandsuitkering'', melden burgemeester en wethouders op vragen van de VVD. Twintig hebben er een baan. ,,Bedroevend'', vindt het liberale raadslid Greetje van Gruting.

De geringe deelname aan het arbeidsproces van de voormalige asielzoekers verbaast Van Gruting. ,,Want dit zijn die mensen die volgens de actiegroepen een verblijfsvergunning zo zouden verdienen, omdat ze zo goed ingeburgerd waren.'' In een brief aan de leden van de Staten-Generaal sprak de initiatiefgroep Leiden tegen Uitzetting begin 2004 van 'goed ingeburgerde, Nederlands sprekende, opgeleide mensen'.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_61592806
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:36 schreef evert het volgende:

[..]

dit is de situatie in leiden:
Van de asielzoekers in Leiden die een 'generaal pardon' hebben gekregen, hebben er maar weinig een baan. ,,Er zijn op dit moment 84 'pardonners' met een bijstandsuitkering'', melden burgemeester en wethouders op vragen van de VVD. Twintig hebben er een baan. ,,Bedroevend'', vindt het liberale raadslid Greetje van Gruting.

De geringe deelname aan het arbeidsproces van de voormalige asielzoekers verbaast Van Gruting. ,,Want dit zijn die mensen die volgens de actiegroepen een verblijfsvergunning zo zouden verdienen, omdat ze zo goed ingeburgerd waren.'' In een brief aan de leden van de Staten-Generaal sprak de initiatiefgroep Leiden tegen Uitzetting begin 2004 van 'goed ingeburgerde, Nederlands sprekende, opgeleide mensen'.
Merci voor de bron
Een uitkering heeft blijkbaar de voorkeur bij velen...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61592908
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Ik werd echt heel verdrietig van die uitzending, maar misschien word ik wel te snel emotioneel.
Misschien heeft Naima nog wel wat handige adressen voor je.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:53:35 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61593121
Los van jullie gekissebis over asielzoekers en generaal pardon-cijfertjes.
Hoe sterk vonden jullie Verdonk over komen?
Denken jullie nog steeds dat zij de redster der vaderland zal worden?
Of hebben jullie intussen ook door dat er nog steeds geen programma, ideeën en kader is en dat het haar niet eens zal lukken om 10 capabele toekomstige kamerleden bij elkaar te vinden?
Het begint nu al steeds meer op de LPF-luchtbel/soap te lijken bij TON.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:58:24 #282
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61593229
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:53 schreef golfer het volgende:
Los van jullie gekissebis over asielzoekers en generaal pardon-cijfertjes.
Hoe sterk vonden jullie Verdonk over komen?
Denken jullie nog steeds dat zij de redster der vaderland zal worden?
Of hebben jullie intussen ook door dat er nog steeds geen programma, ideeën en kader is en dat het haar niet eens zal lukken om 10 capabele toekomstige kamerleden bij elkaar te vinden?
Het begint nu al steeds meer op de LPF-luchtbel/soap te lijken bij TON.
verdonk was heel zwak maar dat is ze al tijden. ik had op zich geen problemen met haar als minister, omdat ze een portefeuille had die dicht bij haar ervaring stond. maar in een economisch verhaal of over milieu of over files, mijn god, geen enkele kaas van gegeten. het is gewoon de 2e lpf, let maar op.
ben ook geen wilders fan, maar hij heeft in ieder geval een wat bredere visie en kennis.

het wordt weer zo'n gelukzoekersbende, heel triest dat mensen zoiets nog geloven.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_61593239
Eerlijk gezegd heb ik liever politieke luchtbellen dan politici die het roer in handen nemen, tenzij zij overtuigd pleiten voor een kleinere overheid.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 september 2008 @ 00:59:54 #284
862 Arcee
Look closer
pi_61593256
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:53 schreef golfer het volgende:
Of hebben jullie intussen ook door dat er nog steeds geen programma, ideeën en kader is en dat het haar niet eens zal lukken om 10 capabele toekomstige kamerleden bij elkaar te vinden?
Ja, maar ik ben wel benieuwd waar ze uiteindelijk mee komt en hoe TON 't gaat doen.
pi_61593275
Zozo, deze uitzending heeft blijkbaar aangezet tot discussie.
standaarddrinker
  zaterdag 13 september 2008 @ 01:01:51 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61593290
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik liever politieke luchtbellen dan politici die het roer in handen nemen, tenzij zij overtuigd pleiten voor een kleinere overheid.

Je stemt liever op een luchtbel dan op iemand met een programma en capabele mensen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61593353
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:01 schreef golfer het volgende:

Je stemt liever op een luchtbel dan op iemand met een programma en capabele mensen
Nee, dat niet, zelf zou ik het liefst op de Libertarische Partij (of iets van dien strekking, misschien als VVD of D66 heel erg hun best gaan doen), maar die doen helaas niet mee aan de verkiezingen. Partijen als het CDA en de PvdA leiden alleen maar tot meer overheidsbemoeienis, dus is een situatie van politiek geruzie en stilstand eigenlijk de beste slechte situatie voor mij. Daarom prefereer ik de luchtbel-politiek meer dan een partij waarvan de mensen ook daadwerkelijk een politiek programma ten uitvoer kunnen brengen.
pi_61593450
En weer Verdonk aan tafel

Waarom krijgt iemand met 1 zetel zo gigantisch veel exposure.

En die populistische teksten weer uitkramen. Ze zet zich zelf zo voor lul met die onrealistische nonsens.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 september 2008 @ 01:12:45 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_61593469
Vreselijk idd. Waarom zij.


En Waarom is Nick weer op pad ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61593480
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:11 schreef SCH het volgende:Waarom krijgt iemand met 1 zetel zo gigantisch veel exposure.
Wees blij, anders zat er 50 % van de tijd een PvdA'er of een CDA'er aan tafel.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 september 2008 @ 01:16:54 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_61593545
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wees blij, anders zat er 50 % van de tijd een PvdA'er of een CDA'er aan tafel.
Iemand die een intellectueel heeft als username en Rita Verdonk verdedigt


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61593560
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wees blij, anders zat er 50 % van de tijd een PvdA'er of een CDA'er aan tafel.
Wat is daar mis mee. Het slaat toch nergens op om dat mens zoveel te laten kwaken.
Iedereen met enig intellect lacht toch om die troll. HOe ze vanavond weer maar wat riep over hogere straffen was echt beschamend en genant, je zag dat Wolfsen geen raad wist met die onzin, net als eerder een keer Paul Scheffer in NOVA. Een gesprek op niveau is niet mogelijk met dat mens, ze weet zelf niet wat ze allemaal roept.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 september 2008 @ 01:20:05 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_61593596
SCH hou je in hij komt zo thuis

Ben het wel met je eens trouwens.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 13 september 2008 @ 01:22:28 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61593634
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:11 schreef SCH het volgende:
En weer Verdonk aan tafel

Waarom krijgt iemand met 1 zetel zo gigantisch veel exposure.


Is juist prima die exposure.
Een jaar geleden werd zij met TON als redster des vaderlands met veel tam-tam in de terminal in Amsterdam aangekondigd en was er sprake van dat ze wel eens zo groot zou kunnen worden dat ze in de regering zou kunnen komen. Er gingen zelfs stemmen op dat ze misschien premier zou kunnen worden.
Nu, een jaar later, heeft ze nog steeds geen programma, geen partiijkader en loopt de 1 na de ander weg uit haar beweging.
Dat moet ook aandacht krijgen om aan de potentiele stemmers duidelijk te maken dat het een luchtbel/blaatverhaal is en dat Rita geen enkele concrete oplossing heeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61593643
Hij is er al lang lieverd, hij ligt de donald duck te lezen op bed.
pi_61593646
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef evert het volgende:

[..]

weet je hoeveel vacatures er zijn? weet je hoeveel polen en bulgaren hier rond lopen voor klussers waar 'autotochtone' hollanders hun neus voor op halen?
History repeats itself
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_61593662
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Is juist prima die exposure.
Een jaar geleden werd zij met TON als redster des vaderlands met veel tam-tam in de terminal in Amsterdam aangekondigd en was er sprake van dat ze wel eens zo groot zou kunnen worden dat ze in de regering zou kunnen komen. Er gingen zelfs stemmen op dat ze misschien premier zou kunnen worden.
Nu, een jaar later, heeft ze nog steeds geen programma, geen partiijkader en loopt de 1 na de ander weg uit haar beweging.
Dat moet ook aandacht krijgen om aan de potentiele stemmers duidelijk te maken dat het een luchtbel/blaatverhaal is en dat Rita geen enkele concrete oplossing heeft.
Alsof het mensen interesseert en ze dat doorzien. Ze horen alleen het gekwaak over 'hogere straffen' en dat buitenlanders en moslims stom zijn en daar fappen ze op. Het is zo treurig gesteld met dit land. Ik ga helemaal depri naar bed nu.
pi_61593663
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wees blij, anders zat er 50 % van de tijd een PvdA'er of een CDA'er aan tafel.
...en dan zapt iedereen weg.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_61593701
Lees nou allemaal maar dat stuk in HP/DeTijd over Rita van deze week en je weet genoeg. Ze is een slecht mens, en dat is ze. Zelfs zo'n ultrarechts blaadje laat haar al vallen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 september 2008 @ 01:27:30 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_61593704
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')