Ja, omdat...quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:07 schreef Saphia het volgende:
Toch VederdomdePrut dat het nog geen Januari is
Wat een elitairisme weer van Google. Beetje denken te weten wat goed voor ons is en wat niet en vervolgens sites blokkeren waar een plaatje op staat dat op een ongure site gehost isquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:27 schreef G-Mart het volgende:
Ik kan de vorige pagina van dit topic niet meer bekijken omdat Google Chrome zegt dat er ergens een link staat naar forum.groovecollection.nl, dat malware schijnt te hosten. Dus als iemand die link weg zou kunnen halen zou dat fijn zijn.
Dharmawantsyou is er ook uit. Maar er zijn wel weer nieuwe dingen las ik in een mail.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef Toad het volgende:
Wel jammer dat ze gestopt zijn met het bijhouden van die officiële leuke Lost-sites, zoals:
http://www.find815.com/
http://www.oceanicflight815.com/
http://www.oceanic-air.com/home.htm
Klopt, op http://abc.go.com/primetime/lost/dharmaspecialaccess/index staan wat filmpjes en ze zeggen dat er meer bijkomen. Wachtwoord is lafleur.quote:Op zondag 30 november 2008 12:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Dharmawantsyou is er ook uit. Maar er zijn wel weer nieuwe dingen las ik in een mail.
Hehe, ik kan wel aanklikken dat ik ondanks de waarschuwing gewoon de pagina wil zien maar kennelijk staat die website op een centrale lijst als malware site dus klik ik eigenlijk nooit doorquote:Op zondag 30 november 2008 10:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat een elitairisme weer van Google. Beetje denken te weten wat goed voor ons is en wat niet en vervolgens sites blokkeren waar een plaatje op staat dat op een ongure site gehost isJe kunt dan zeker half internet niet op met die browser?
De avatar van SnuggLe is de boosdoener trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Toad op 30-11-2008 15:24:26 ]
quote:Op zondag 30 november 2008 15:10 schreef Toad het volgende:
Geinig, die dharmasite.
Er is zeker al uitgebreid gespeculeerd over dat teigerlogo op 2 minuut 24.Leuke video, muziek luistert lekker weg.. En nieuwe scene's van LostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wel irritant dat bij elke "Lying on the flooooor" er ook werkelijk een Lost personage op de grond ligt.
[@Last.fm |
Welke dvd moet ik dan hebben van seizoen 4 ? Of staan de extra's verdeeld over alle dvd's ?quote:Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef Houtworm het volgende:
Leuke bonus op de DVD. Ze hebben een uitgebreid filmpje gemaakt in de stijl van de complotgelovers die zeggen dat 9/11 is gefaked.
Ze laten zien wat er allemaal mis is aan het verhaal van de Oceanic Six. Dat ze afgevallen hadden moeten zijn, dat Kate niet zwanger was voor ze aan boord ging, dat het vliegtuig niet zo intact op de bodem had kunnen vallen
De tweede bonus DVD.quote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Welke dvd moet ik dan hebben van seizoen 4 ? Of staan de extra's verdeeld over alle dvd's ?
Staat dat per chance ook online?quote:Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef Houtworm het volgende:
Leuke bonus op de DVD. Ze hebben een uitgebreid filmpje gemaakt in de stijl van de complotgelovers die zeggen dat 9/11 is gefaked.
Ze laten zien wat er allemaal mis is aan het verhaal van de Oceanic Six. Dat ze afgevallen hadden moeten zijn, dat Kate niet zwanger was voor ze aan boord ging, dat het vliegtuig niet zo intact op de bodem had kunnen vallen
Gister begonnen aan de Blu-Ray discs, toch weer veel mooier dan die hdtv ripjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:39 schreef Jarno het volgende:
Gisteren toch maar begonnen met de box, de pilot (2 afl.) is iig gekeken. Wel tof om het nu op DVD kwaliteit te zien, destijds gekeken met vage 350mb downloads. Dat is toch wel ff een verschil.
Baas boven baas he. Ik heb geeneens een breedbeeld, dus ik vind alles al bestquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:53 schreef kodama het volgende:
[..]
Gister begonnen aan de Blu-Ray discs, toch weer veel mooier dan die hdtv ripjes
Ondertiteling leidt afquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Baas boven baas he. Ik heb geeneens een breedbeeld, dus ik vind alles al best. De ondertiteling is ook wel fijn trouwens.
die is ook geweldigquote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef Houtworm het volgende:
[..]
De tweede bonus DVD.
Dan heeft het De Oceanic Six, een complot van leugens.
Thanks, ik vond m best vermakelijkquote:
Het lijkt wel of dat "complot filmpje" een soort voorbode is van die sneak peak en dan dus misschien ook wel voor het komende seizoen.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat Daniel en co nog terug kunnen naar het eiland, ik denk dat zij net binnen de geteleporteerde zonne zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zal wel zoiets zijn. Want Daniel staat op de seizoen 5 poster tussen de eilanders.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat Daniel en co nog terug kunnen naar het eiland, ik denk dat zij net binnen de geteleporteerde zonne zitten.
Ik zou willen dat ik in staat ben om niet te kijken en ze op te sparen, maar dat lukt mij niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Hm, ik moet toch eens de laatste afleveringen kijken, want ik ben veel vergeten.
Ja precies, daar doen we hetzelfde mee. Net als met Prison Break.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:30 schreef Extradionary het volgende:
Ik wacht gewoon op de dvd van seizoen 5 en dan kijk ik hem daaropLost is inderdaad een serie die je achter elkaar moet kijken eigenlijk net als 24 bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef DaggerNL het volgende:
Dude op E3 die stiekem een Lost preview filmt.
Dit filmpje heb ik afgelopen zomer al gezien als ik me niet vergis.quote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef DaggerNL het volgende:
Dude op E3 die stiekem een Lost preview filmt.
Over het algemeen maken ze ja alleen maar wanhopiger omdat je zo lang moet wachten nog.quote:Op maandag 8 december 2008 19:55 schreef SnuggLe het volgende:
Voegt het ook echt iets toe, die filmpjes?
Ik bedoel, nieuwe beelden/uitdiepingen etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |