abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63904874
"The Beginning of the End" vond ik heel erg sterk, de eerste aflevering van het seizoen, omdat daar zo'n opvallende keuze wordt gemaakt om dit hele seizoen lang steeds meer mensen aan te wijzen als de Oceanic Six. En omdat er een splitsing ontstaat tussen science en faith, toch een beetje het thema van de serie, als Jack en John allebei een groep onder hun hoede krijgen.

Desalniettemin, ik vind dat je episodes niet zomaar kunt vergelijken, want ze passen allemaal in elkaar.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
  donderdag 11 december 2008 @ 06:22:45 #277
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_63924370
In juli ben ik begonnen, zojuist seizoen 4 ep 11, 12, 13 en 14 gekeken. Al die tijd alles wat met Lost te maken had gemeden.

Beste. Serie. Ooit.
pi_64046207
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef Houtworm het volgende:
Constant op zich zou een goed verhaal zijn. Ik vond het niet goed passen in het LOST verhaal. Sterker nog, erg vreemd zelf. Ineens weet Desmond niet meer waar die is en krijgt die te horen dat die dood gaat als die geen contact legt met Penny. Hu?
Echt bullshit, heeft juist alles te maken met het LOST verhaal: de vreemde krachten die het eiland bezit en het verschil van tijd/ruimte met de "normale" wereld.
Amen.
pi_64046332
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:54 schreef Jivis het volgende:

[..]

Echt bullshit, heeft juist alles te maken met het LOST verhaal: de vreemde krachten die het eiland bezit en het verschil van tijd/ruimte met de "normale" wereld.
Precies...
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:13:42 #281
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_64046617
Nu moet ik alwéér denken aan die user die zich door Constant realiseerde dat Lost scifi elementen had en daarom niet meer wilde kijken !!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_64047047
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef Zhenar het volgende:
Nu moet ik alwéér denken aan die user die zich door Constant realiseerde dat Lost scifi elementen had en daarom niet meer wilde kijken !!!

Had hij een counter terrorist unit verwacht in de hatch ofzo?
pi_64047379
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef Zhenar het volgende:
jorienvdherik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64100401
Ik wilde hier nooit lezen omdat ik nog bezig was het met laatste seizoen - alles nu bekeken, maar ik dacht dat het afgelopen was?
Maar er komt dus nog een seizoen?
BETER!
  woensdag 17 december 2008 @ 21:00:29 #285
88233 Steve
Still the best.
pi_64100468
Nog 2 seizoenen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_64100699
Nog TWEE?

Ik was er van overtuigd dat het afgelopen was!
Hoe kom ik daar bij dan?

Maar ik vond het einde al zo raar!
Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat dan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64100709
dubbel
  woensdag 17 december 2008 @ 21:12:15 #288
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64100876
Eensch met Houtworm en Jarneau. Ik vind persoonlijk The Constant veruit de slechtste aflevering van Lost (het erge is: eigenlijk een van de slechts een of twee belabberde afleveringen van de hele serie want de rest is stuk voor stuk goud). Het was geen Lost meer maar meer Charmed meets bouquetreeks. Het was voor mij een jump the shark-moment geweest, ware het niet dat er daarna toch nog heel veel tofs kwam dus echt helemaal jumping the shark was het niet. Al zal dat uit retrospect moeten blijken indien ze deze kinderlijke onzin nog verder gaan uitbreiden in seizoen 5 of 6. Laten we hopen van niet want het is zo zonde, zo'n smet op de rest die wel van uitmuntende kwaliteit is. The Constant is in die zin een kwaadaardige tumor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 17 december 2008 @ 23:18:14 #289
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_64105510
The Constant lijkt essentieel te gaan worden in de komende seizoenen;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Constant is btw best episode ever. Dik scifi verhaal, maar nog nooit leefde ik zo met iemand mee. Het moment dat die telefoon overgaat, kippenvel! Zelfs mijn vriendin was helemaal om na die aflevering. Ze volgde trouw mee, maar pas hierna is ze addicht, net als ik:P
pi_64106035
Die aflevering was ook wmb de beste aflevering van Lost tot nu toe. Gewoon verhaaltechnisch gezien, hoe ze zo'n potentieel ingewikkeld tijdreisverhaal begrijpelijk uit kunnen leggen terwijl tegelijkertijd een enorme emotionele climax opgezet wordt is simpelweg magistraal.

Sowieso wordt sinds seizoen 1 al naar tijdreizen gehint en na zo'n lange opbouwperiode vol getheoretiseer en verwachtingen zou je haast denken dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen als het tijdreizen dan echt aan de orde wordt gesteld, maar The Constant weet zelfs de hoogste verwachtingen te overtreffen.

The Constant is de aflevering waar je naar wijst als je "Kijk Heroes, zo kan het ook" wilt zeggen.
  woensdag 17 december 2008 @ 23:45:19 #291
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_64106243
Het telefoontje in The Constant was idd magistraal, maar dan met name vanwege het acteerwerk, vond ik
Dezelfde scene had met minder acteerwerk compleet belachelijk kunnen zijn.

Al geldt dat natuurlijk eigenlijk voor elke scene ever
pi_64107735
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:37 schreef Symer het volgende:
Die aflevering was ook wmb de beste aflevering van Lost tot nu toe. Gewoon verhaaltechnisch gezien, hoe ze zo'n potentieel ingewikkeld tijdreisverhaal begrijpelijk uit kunnen leggen terwijl tegelijkertijd een enorme emotionele climax opgezet wordt is simpelweg magistraal.

Sowieso wordt sinds seizoen 1 al naar tijdreizen gehint en na zo'n lange opbouwperiode vol getheoretiseer en verwachtingen zou je haast denken dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen als het tijdreizen dan echt aan de orde wordt gesteld, maar The Constant weet zelfs de hoogste verwachtingen te overtreffen.

The Constant is de aflevering waar je naar wijst als je "Kijk Heroes, zo kan het ook" wilt zeggen.
Amen.
  donderdag 18 december 2008 @ 03:00:05 #293
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64108991
Het hoogtepunt van The Constant was m.i. toch gewoon Sayid die alles kan repareren omdat hij vroegâh transistor radio's repareerde voor Saddam.

Sayid Baas Jarrah - "Give me a minute."
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64110367
quote:
Op donderdag 18 december 2008 03:00 schreef TC03 het volgende:
Het hoogtepunt van The Constant was m.i. toch gewoon Sayid die alles kan repareren omdat hij vroegâh transistor radio's repareerde voor Saddam.

[ afbeelding ]
Sayid Baas Jarrah - "Give me a minute."

Had het gisteren voor de 2de keer gezien
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:42:15 #295
104871 remlof
Europees federalist
pi_64141735
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:37 schreef Symer het volgende:

Ik ben het er wel mee eens dat The Constant iig de beste Lost episode ever is. Het is de enige aflevering die ik nadat ie was afgelopen meteen weer opnieuw heb gekeken
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:44:37 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64141798
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben het er wel mee eens dat The Constant iig de beste Lost episode ever is. Het is de enige aflevering die ik nadat ie was afgelopen meteen weer opnieuw heb gekeken
Je begreep hem gewoon niet
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:46:22 #297
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_64141841
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je begreep hem gewoon niet
Of de zwaar onverwachte scifi elementen waren te veel om in 1 keer te kunnen bevatten !
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:05:03 #298
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_64142338
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:46 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Of de zwaar onverwachte scifi elementen waren te veel om in 1 keer te kunnen bevatten !
Of hij wilde gewoon Sayid nogmaals in actie zien met zn fixing-skills!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_64146609
De commentary bij The Constant is ook erg leuk om te luisteren..
pi_64147696
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef kodama het volgende:
De commentary bij The Constant is ook erg leuk om te luisteren..
Op welke dvd staat The Constant ? DVD2 ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')