Echt bullshit, heeft juist alles te maken met het LOST verhaal: de vreemde krachten die het eiland bezit en het verschil van tijd/ruimte met de "normale" wereld.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef Houtworm het volgende:
Constant op zich zou een goed verhaal zijn. Ik vond het niet goed passen in het LOST verhaal. Sterker nog, erg vreemd zelf. Ineens weet Desmond niet meer waar die is en krijgt die te horen dat die dood gaat als die geen contact legt met Penny. Hu?
Precies...quote:Op maandag 15 december 2008 23:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Echt bullshit, heeft juist alles te maken met het LOST verhaal: de vreemde krachten die het eiland bezit en het verschil van tijd/ruimte met de "normale" wereld.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef Zhenar het volgende:
Nu moet ik alwéér denken aan die user die zich door Constant realiseerde dat Lost scifi elementen had en daarom niet meer wilde kijken![]()
![]()
!!!
jorienvdherikquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef Zhenar het volgende:
Nu moet ik alwéér denken aan die user die zich door Constant realiseerde dat Lost scifi elementen had en daarom niet meer wilde kijken![]()
![]()
!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Constant is btw best episode ever. Dik scifi verhaal, maar nog nooit leefde ik zo met iemand mee. Het moment dat die telefoon overgaat, kippenvel! Zelfs mijn vriendin was helemaal om na die aflevering. Ze volgde trouw mee, maar pas hierna is ze addicht, net als ik:P
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:37 schreef Symer het volgende:
Die aflevering was ook wmb de beste aflevering van Lost tot nu toe. Gewoon verhaaltechnisch gezien, hoe ze zo'n potentieel ingewikkeld tijdreisverhaal begrijpelijk uit kunnen leggen terwijl tegelijkertijd een enorme emotionele climax opgezet wordt is simpelweg magistraal.
Sowieso wordt sinds seizoen 1 al naar tijdreizen gehint en na zo'n lange opbouwperiode vol getheoretiseer en verwachtingen zou je haast denken dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen als het tijdreizen dan echt aan de orde wordt gesteld, maar The Constant weet zelfs de hoogste verwachtingen te overtreffen.
The Constant is de aflevering waar je naar wijst als je "Kijk Heroes, zo kan het ook" wilt zeggen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:00 schreef TC03 het volgende:
Het hoogtepunt van The Constant was m.i. toch gewoon Sayid die alles kan repareren omdat hij vroegâh transistor radio's repareerde voor Saddam.
[ afbeelding ]
Sayid Baas Jarrah - "Give me a minute."
Ik ben het er wel mee eens dat The Constant iig de beste Lost episode ever is. Het is de enige aflevering die ik nadat ie was afgelopen meteen weer opnieuw heb gekekenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:37 schreef Symer het volgende:
Die aflevering was ook wmb de beste aflevering van Lost tot nu toe. Gewoon verhaaltechnisch gezien, hoe ze zo'n potentieel ingewikkeld tijdreisverhaal begrijpelijk uit kunnen leggen terwijl tegelijkertijd een enorme emotionele climax opgezet wordt is simpelweg magistraal.
Sowieso wordt sinds seizoen 1 al naar tijdreizen gehint en na zo'n lange opbouwperiode vol getheoretiseer en verwachtingen zou je haast denken dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen als het tijdreizen dan echt aan de orde wordt gesteld, maar The Constant weet zelfs de hoogste verwachtingen te overtreffen.
The Constant is de aflevering waar je naar wijst als je "Kijk Heroes, zo kan het ook" wilt zeggen.
Je begreep hem gewoon nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat The Constant iig de beste Lost episode ever is. Het is de enige aflevering die ik nadat ie was afgelopen meteen weer opnieuw heb gekeken
Of de zwaar onverwachte scifi elementen waren te veel om in 1 keer te kunnen bevattenquote:
Of hij wilde gewoon Sayid nogmaals in actie zien met zn fixing-skills!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of de zwaar onverwachte scifi elementen waren te veel om in 1 keer te kunnen bevatten!
Op welke dvd staat The Constant ? DVD2 ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef kodama het volgende:
De commentary bij The Constant is ook erg leuk om te luisteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |