Dit filmpje heb ik afgelopen zomer al gezien als ik me niet vergis.quote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef DaggerNL het volgende:
Dude op E3 die stiekem een Lost preview filmt.
Over het algemeen maken ze ja alleen maar wanhopiger omdat je zo lang moet wachten nog.quote:Op maandag 8 december 2008 19:55 schreef SnuggLe het volgende:
Voegt het ook echt iets toe, die filmpjes?
Ik bedoel, nieuwe beelden/uitdiepingen etc?
Via deze link kan je ze allemaal zien:quote:Op maandag 8 december 2008 19:35 schreef Lov1 het volgende:
Iemand de filmpjes van 'In preparation for season 5' weleens gezien? Elke week tot het nieuwe seizoen een filmpje over een bepaald thema binnen Lost (karakters, liefde, cast etc.) Best wel gaaf gemaakt en leuk om te zien! Hieronder 2 afleveringen, ze zijn allemaal via Youtube te kijken...![]()
Helemaal mee eens... geniale aflevering en was in ieder geval al de beste Lost aflevering van seizoen 4 vind ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:13 schreef Shrien het volgende:
“The Constant” Is the Best TV Episode of 2008, According to TIME
heerlijkKeihard terecht !
Dat was ook een mooi moment ja... die blik van Benquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
Het mooiste moment van seizoen 4 vind ik dan weer het stukje waar een Hurley z'n candybar deelt met 'de aan de kant gezette' Ben.
Understatementquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:13 schreef Shrien het volgende:
Is dat waar hij op het eind even contact heeft met penny?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:13 schreef Shrien het volgende:
Duhquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef Moozze het volgende:
[..]
Is dat waar hij op het eind even contact heeft met penny?
Echt wel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:13 schreef Shrien het volgende:
Anders lees je de vorige pagina van dit topic even rustig door.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef 7eVeNL het volgende:
Jongens!! Wanneer komt het nieuwe seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:08 schreef dapluiz het volgende:Zoals in Narnia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DuhTerecht, beste Lost aflevering ooit.
Of je vind LOST kut of je weet niet wat goed is. Als je 'the constant' niet de beste vond welke wel dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:10 schreef Risce het volgende:
The Constant vond ik zeker niet de beste aflevering van het seizoen. Het probleem met die aflevering is juist de krapte en alhoewel de wetenschapper en Desmond het heel knap spelen, en Said trouwens ook, klopt het gewoon niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |