Nog later dus dan hetgeen wat staat in de VARA-gids..quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef jmac het volgende:
tot 1:57!
KEIHARRRRRDquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Hebben we nou gewoon al een heel topic volgepost tijdens MoveYourAss?! damn.. gaat hard vanavond.
3 in 3 uur volgens mij...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog later dus dan hetgeen wat staat in de VARA-gids..
Hebben we nou gewoon al een heel topic volgepost tijdens MoveYourAss?! damn.. gaat hard vanavond.
Jij bent er snel bij...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef jmac het volgende:
Dat is toch die van de F!....quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:
Mika Hakkinen
Dat wordt dus een rustig eerste uurtje daar in Hilversum.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef jmac het volgende:
If this is a romcom, kill the director.quote:
Tijd voor een naamsverandering naar MoveYourSantogold?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:31 schreef Litton-Lane het volgende:
oe dit is leuk
(toch weer santogold)
Geloof het ook, maar een heel topic vol terwijl MoveYourAss nog niet eens is afgelopen is volgens mij nog niet heel vaak voorgekomen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
3 in 3 uur volgens mij...
[..]
Jij bent er snel bij...
FiPo...
Mn zus na het horen van de achterliggende gedachte:quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
If this is a romcom, kill the director.
This is no Bridget Jones
Ging geloof ik over The Holiday, wat ze een baggerfilm vonden.
Santagold....quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Santogold!!![]()
Alhoewel er op de playlistgold staat. Dus Rudy of Kevin
Subtiel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn zus na het horen van de achterliggende gedachte:
"Alsof zij zo leuk zijn. Iemand moet hen maar vermoorden."
Die reclamequote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Nog over roodharige gesproken:
[ afbeelding ]
![]()
Same here!!quote:(ik kies trouwens voor MGMT )
Niet die reclame....quote:
Ik luister toch nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:39 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/265758/
![]()
[ afbeelding ]
Reactie Henk de Vries:quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:39 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/265758/
![]()
[ afbeelding ]
quote:word helemaal para!
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet die reclame....![]()
DIE VROUW![]()
Ze woont in Zuid Afrika, maar ik weet niet of het het land is, of het continent.....
One louderquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
Zie ik nou goed dat we veel tijd gaan over houden? Of moet er nog een langdurig item tussendoor komen?
Zoniet, dan denk ik dat MYA wel weer eens traditioneel afgesloten kan worden. Ik pak vast de koptelefoon, want mijn sociale omgeving zal het niet op prijs stellen dat ik op dit tijdstip de radio 1 louder ga zetten.
Bert van Lent op KXRadio misschien?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:43 schreef Litton-Lane het volgende:
K#t Giel begint zo.
Wat moet ik dan luisteren......
Ik zet dan ff een cdtje op tijdens het in slaap vallen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:43 schreef Litton-Lane het volgende:
K#t Giel begint zo.
Bert is tofquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bert van Lent op KXRadio misschien?
Is die leuk...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bert van Lent op KXRadio misschien?
Casa Luna ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:43 schreef Litton-Lane het volgende:
K#t Giel begint zo.
Maar dan net niet.quote:
Dat lijkt me ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
Als ik de verhalen zo hoor stond heel 3FM bij FF backstage. Lijkt me best gaaf om mee te maken.
Van mij mag het de standaard afsluiter van elk programma worden. En niet alleen op 3FMquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
Niet verwacht Kevin en Rudy![]()
Whoohoo!! Gaan we weer!!
Kan dit ook niet de standaard opener van het eerste uur worden?![]()
Van hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:02 schreef Marc63 het volgende:
Is er nog iets het beluisteren waard bij Nachtegiel? Wat? Niet totdat Gerard binnen komt lopen? Dan ga ik slapen. Weltrusten allemaal
Ben ik al mee bezig, zie http://www.3fmfan.nl/page/polls?act=results&pid=56 voor de uitslag.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:15 schreef borisz het volgende:
Zelfs de freaknachten sla ik over.
Ze zouden eens moeten pollen wie Giel nog wel leuk vindt. Ik denk alleen ene Paultjuhhh.
Daar is nou stereo voor uitgevonden, dan kan je 3FM op rechts en Veronica op links luisteren (of andersom).quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom!.
Wel lastig dit, schakelen tussen Veronica en 3..
Of een mengpaneel ;-).quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is nou stereo voor uitgevonden, dan kan je 3FM op rechts en Veronica op links luisteren (of andersom).
Dan ben ik toch benieuwd wat er op lijn 4 zit...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of een mengpaneel ;-).
Op lijn 3 Rick, en op 5 Gerard.
Opvallend dat 'ie niet begon met 'Is Stevie Wonder ook?'quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:15 schreef -Hans- het volgende:
"Dus je gaat naar Stevie Wonder?!" "Dat wordt weer blindelings goed"
Ik zat er eigenlijk al op te wachten tot Gerard het zou zeggen, maar ditmaal kon hij zich inhoudenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opvallend dat 'ie niet begon met 'Is Stevie Wonder ook?'
Indeling mengpaneel:quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wat er op lijn 4 zit...
En waarom niet 3FM op lijn 3?
Hij kan doordeweeks een uur langer uitslapen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Ekdom een bikkel dat 'ie nu gewoon weer 3 uur radio aan het maken is
Hij was er weer 2 uurtjes, laatste uur kwam weer vanaf 'n bandjequote:Op zaterdag 13 september 2008 13:57 schreef Marc63 het volgende:
Hij kan doordeweeks een uur langer uitslapen.
Heeft ie trouwens wel Ekdom in de Nacht gedaan? Roosmarijn zei afgelopen week dat ze binnenkort weer in moest vallen.
Euh?quote:Bedtijd - 13-05-2007
Weltrusten allemaal en droom maar fijn over ijsjesetende teddyberen
marcovanrooijen.web-log.nl
quote:
Inderdaad, lekker nummertje!!quote:Set you Free
Dat is een quote van Youp van 't Hek uit één van zijn shows. Ik weet zo even niet uit mijn hoofd welke.quote:
Pilesquote:
quote:Vandaag of morgen maar eens EkstraWeekend terugkijken
De teleurstelling dat KoL geen MH is geworden overheerst bij de meesten nogquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef Piles het volgende:
Nou, als niemand anders het doet doe ik het wel weer
Ilse
Leuke hype om aan mee te doen, de plaat zelf vind ik niet zo bijzonder eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
De teleurstelling dat KoL geen MH is geworden overheerst bij de meesten nog![]()
Tja.. Iets met muziek en verschillende smakenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuke hype om aan mee te doen, de plaat zelf vind ik niet zo bijzonder eigenlijk
*tromgeroffel*quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
Nog twee minuten, dan post ik hier een hele vrolijke leuke post
Upload gaat ineens iets trager, nu nog ongeveer één minuut.quote:
AAaaaaww....quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:49 schreef Broekie het volgende:
Vol trots presenteer ik jullie: Nova.
Ja hè? Maar ze is wel zielig hoor, jongedame van 12 van om de hoek stond vanmiddag perongeluk op haar linker voorpoot toen ze plots van richting veranderde.quote:
ik ben een katten-man, maar het is een schatje hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:49 schreef Broekie het volgende:
Vol trots presenteer ik jullie: Nova.![]()
![]()
Dat lijkt wel een hondquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:49 schreef Broekie het volgende:
Vol trots presenteer ik jullie: Nova.![]()
![]()
En het had ook zomaar door Ian Dury gemaakt kunnen zijn vind ik. Maar het is een leuk nummerquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
[..]
Dat lijkt wel een hond![]()
Het begin van dit nummer doet me trouwens onwijs aan Jive Talkin' van de Bee Gees denken...
Dat was het! Kon er maar niet opkomen, maar idd Ian Duryquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
En het had ook zomaar door Ian Dury gemaakt kunnen zijn vind ik. Maar het is een leuk nummer
Ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 13 september 2008 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was het! Kon er maar niet opkomen, maar idd Ian Dury
Ik zat er al een paar weken tegen aan te hikken... Hoogst irritant is dat!quote:
Yep. We waren vanaf morgen al welkom, maar hebben besloten nog even in ieder geval één, misschien zelfs twee weken te wachten. Is ze ook iets weerbaarder.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
lol een ontdeugend ding dus...ga je nog met dr op cursus?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef Sersjee het volgende:
22.10 Have I got old news for you
22.40 Mock the week
Dus na tienen ben ik pleitos
Zei ik vorige week alquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie opeens in de TV-gids dat vanavond om 23:05 uur een herhaling van Stenders Late Vermaak is te zien op RTL5.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie opeens in de TV-gids dat vanavond om 23:05 uur een herhaling van Stenders Late Vermaak is te zien op RTL5.
Ze zouden op http://www.rtl.nl/compone(...)maak/index_video.xml moeten staan, maar daar staat dus niets (helaas).quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:24 schreef Marc63 het volgende:
Is Stenders Late Vermaak terug te kijken op internet? Heb tot 2x toe alleen maar de laatste 5 minuten van de eerste uitzending gezien. Dat was met ene Ekdom.
Hij wordt wel verwacht, maar dat zal wel de uitzending van vandaag zijn. Blijft bij RTL Gemist soms alles maar een week staan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zouden op http://www.rtl.nl/compone(...)maak/index_video.xml moeten staan, maar daar staat dus niets (helaas).
quote:Around the world, around the world
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
Favoriete plaat van Againzenderquote:
af en toe zo blij dat de radio uitstaatquote:
Nope, heb het album wel gehoord (zeer fijn) maar niet in mijn bezit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De teleurstelling dat KoL geen MH is geworden overheerst bij de meesten nog![]()
Hans, heb je ook 't hele album van Hit me TV? Net weer 's helemaal gedraaid, zeer fijn
Nouja, op het moment is ze even iets minder leuk, ze zit enorm te janken nu beneden... Maarja, moet zij (en ik) maar even doorheen bijten...quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Leuke hond, Broekie
Net maar weer even Kickboxer 2 gezien.. om de tijd te door te komen.
Heb zelf alleen maar ervaring met katten dus ik kan je helaas niet echt tips geven, maar het begin zal altijd wat onwennig zijn. Nieuw huis voor zo'n leuk jong hondje, maar ik denk gewoon aandacht blijven geven en dan komt het vast wel goed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, op het moment is ze even iets minder leuk, ze zit enorm te janken nu beneden... Maarja, moet zij (en ik) maar even doorheen bijten...
'k ben maar weer even naar beneden gegaan en ben met m'n hand door het deurtje van de bench gaan zitten tot ze in slaap viel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb zelf alleen maar ervaring met katten dus ik kan je helaas niet echt tips geven, maar het begin zal altijd wat onwennig zijn. Nieuw huis voor zo'n leuk jong hondje, maar ik denk gewoon aandacht blijven geven en dan komt het vast wel goed.![]()
Zo, nu ga ik maar even ADO - AZ kijken met een opvallende uitslag..
Weet niet of het een hele harde klok is anders misschien verplaatsen als dat mogelijk is? Zeker in het begin kan ik me voorstellen dat ze wat gevoeliger is voor onbekende geluiden. Maar misschien is 'ie wel zo moe dat 'ie er gewoon doorheen slaapt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k ben maar weer even naar beneden gegaan en ben met m'n hand door het deurtje van de bench gaan zitten tot ze in slaap viel.
Nou maar hopen dat ze straks om 0:00 niet wakker schrikt van het slaan van de klok...
AZquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb zelf alleen maar ervaring met katten dus ik kan je helaas niet echt tips geven, maar het begin zal altijd wat onwennig zijn. Nieuw huis voor zo'n leuk jong hondje, maar ik denk gewoon aandacht blijven geven en dan komt het vast wel goed.![]()
Zo, nu ga ik maar even ADO - AZ kijken met een opvallende uitslag..
Als ze er straks idd elk uur wakker van schikt zet ik hem gewoon stil. Verplaatsen is niet echt een optie helaas, ze zal er op den duur aan moeten wennen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of het een hele harde klok is anders misschien verplaatsen als dat mogelijk is? Zeker in het begin kan ik me voorstellen dat ze wat gevoeliger is voor onbekende geluiden. Maar misschien is 'ie wel zo moe dat 'ie er gewoon doorheen slaapt.![]()
Cam staat inmiddels op weer op de gang maar afzuigkapfilter is druk bezig om de mengpanelen schoon te maken met een stofzuiger en een... kwast.
Het is bijna 00:00 dus hopen dat het goed gaat. Vast wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als ze er straks idd elk uur wakker van schikt zet ik hem gewoon stil. Verplaatsen is niet echt een optie helaas, ze zal er op den duur aan moeten wennen.
Maar, eerder vanavond lag ze ook gewoon midden in de kamer een uurtje of twee te slapen en trok zich niets aan van de slaande klok om 22h.
Werkt als een tiet!quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
afzuigkapfilter is druk bezig om de mengpanelen schoon te maken met een stofzuiger en een... kwast.
En dat is uiteindelijk het belangrijkste.quote:
Er om 1:30 uit geweest en nu net om 05:00 weer.quote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef -Hans- het volgende:
En Broekie hoe ging het?
Tot 10 uur wel, dan wil het ontvangst van 3fm het pas doenquote:
zolang Timur z'n mond houdt is het eigenlijk gewoon een lekker programma met goede muziek.quote:Op zondag 14 september 2008 09:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tot 10 uur wel, dan wil het ontvangst van 3fm het pas doen.
Dan is de ene plek stofvrij en dan zit het weer op een andere plek. Dat schiet inderdaad niet echt op en met een stofzuiger kan je ongetwijfeld het e.e.a. aan stof 'opvangen' maar dat zal ook niet echt optimaal zijn, denk ik.quote:Op zondag 14 september 2008 00:49 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Perslucht is inderdaad een beproefde methode. Maar in de studio zou dat alleen maar een heel grote stofwolk veroorzaken... En je begrijpt wel waar al dat stof dan weer neerdwarrelt..
Weinig nachtrust dus als ik dat zo lees..quote:Op zondag 14 september 2008 05:24 schreef Broekie het volgende:
Er om 1:30 uit geweest en nu net om 05:00 weer.
Nu ligt ze weer te jammeren, maar ze moet nog even alleen zijn van mij tot de rest van het gezin ook wakker is op een voor de zondag redelijk normaal tijdstip
Moi !quote:
Inderdaad. Gisteren was 't iets beter maar wie weet wat 't nog wordt vandaagquote:Op zondag 14 september 2008 11:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi !Zeker, gelukkig dat de zon schijnt want anders zou het wel erg fris zijn.
![]()
Robbie Williams - Supreme doet me ineens denken aan de Formule 1 race vanmiddag op Monza en er wordt weer regen verwacht.
't is nog redelijk vroeg inderdaaad dus misschien halen we de 30 graden nog...quote:Op zondag 14 september 2008 11:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren was 't iets beter maar wie weet wat 't nog wordt vandaag![]()
Geinig dat je over Grunn begint want ik heb 's ochtends nog even gekeken of het al was uitverkocht maar dat blijkt niet het geval te zijn. Zit een beetje te twijfelen of ik naar Grunn ga (o.a. afscheid Nijland) of dat ik lekker binnen blijf om de F1 te checken. Denk dat ik voor de laatste optie ga, maar naar Grunn ga ik dit seizoen zeker weten nog wel een keer.quote:Als het net zo gaat als in de kwalificatie kan het weer lachen worden![]()
Kan het helaas niet zien vanmiddag, zit in De Groene Kathedraal van Grunn. Hopelijk wordt FC Utrecht van de mat geveegd en stoten we ADO van de koppositie af
Je hebt alleen al meerdere keren Joss Stone gemist.quote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit nu nog op de helaas wat regenachtige Aran-eilanden. Uitzicht over de oceaan, vooral heerlijk rustig (hoe verder je van de haven weggaat). Echt het enige wat je hoort zijn wat vogels en golven van de oceaan. Heel relaxed. Echt heel vervelend. Hier wel twee mooie dagen gehad (als in: zon, paar wolkjes en geen overbodige luxe om je vanwege de wind ook met wat zonnebrand in te smeren). Morgenochtend weer naar 't vasteland en daarna.... geen idee. Ligt aan 't weer.
De pintteller staat - na 2 avonden van vijf stuks - op 17.
Aanrader voor hostel op Aran-eilanden: Kilronan Hostel, direct bij de haven. Goedkoop en alles prima geregeld. Marco (de 'manager', Italiaan) is een geweldige kerel. en als 't - zoals nu - regent, kun je gebruik maken van de tv-ruimte met gratis internet. Prima geregeld en ligt lekker centraal.
quote:Op zondag 14 september 2008 12:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt alleen al meerdere keren Joss Stone gemist.
quote:Op zondag 14 september 2008 12:21 schreef -Hans- het volgende:
't is nog redelijk vroeg inderdaaad dus misschien halen we de 30 graden nog...![]()
In de vakken naast 't uitvak zijn volgens mij nog wat plekken vrij.. (dacht dat de verkoop daarvan om 13u begint)quote:Geinig dat je over Grunn begint want ik heb 's ochtends nog even gekeken of het al was uitverkocht maar dat blijkt niet het geval te zijn. Zit een beetje te twijfelen of ik naar Grunn ga (o.a. afscheid Nijland) of dat ik lekker binnen blijf om de F1 te checken. Denk dat ik voor de laatste optie ga, maar naar Grunn ga ik dit seizoen zeker weten nog wel een keer.
Veel plezier !quote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Muse!!![]()
* DiedjeeJ gaat op weg naar De Groene Kathedraal
quote:Op zondag 14 september 2008 13:38 schreef muisje-eliza het volgende:
nog heel eventjes naar Gerardje luisteren voor ik Formuletje 1tje ga kijken
quote:Op zondag 14 september 2008 13:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Gaat leuk worden want het regent nu al en het gaat alleen maar harder regenen. Starting-grid is natuurlijk ook erg opvallend (Vettel bijv P1) dus ik heb er veel zin in.
Stelletje FOK!ers? Volgens mij is alleen Broekie binnen geweest. Tenzij je natuurlijk de FOK!ers bij 3FM meetelt.quote:Op zondag 14 september 2008 14:18 schreef gerbenp het volgende:
Ik zat een beetje rond te neuzen op YouTube, kwam ik dat filmpje van een stelletje FOK!kers die toen in '07 in het glazenhuis waren, het staat ook alweer binnenkort voor de deur. :p Gaan we het dit jaar ook weer doen? Voor mij is naar Breda rijden geen probleem. Woon er vlakbij
Het was inderdaad alleen Broekie. Kwam er even niet meer op :-)quote:Op zondag 14 september 2008 14:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stelletje FOK!ers? Volgens mij is alleen Broekie binnen geweest. Tenzij je natuurlijk de FOK!ers bij 3FM meetelt.
Nou en, dit mogen we wel even vierenquote:Op zondag 14 september 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Elk topic wordt nu gekickt met deze mededeling
Jullie zijn geen kampioen hoor
Wat is bijnaquote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef gerbenp het volgende:
We zijn alweer bijna toe aan topic 728..
Je kunt ook vieren dat Robert Gesink 4e geworden is in de 14e etappe van de Vuelta en nu 5e staat in het klassementquote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou en, dit mogen we wel even vieren.
Same here!!quote:
die had ik vancohtend aangevraagdquote:
Cas is een toffe gast. Tenminste, vroeger wel in z'n GTST periode. Zat hij rustig aan de bar in onze kroeg, en aangezien ik nooit GTST keek had ik geen idee wie hij was.quote:Op zondag 14 september 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend van gisteren
DJ Sandstorm
Cas Jansen
quote:Op zondag 14 september 2008 18:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
die had ik vancohtend aangevraagd
"Winkelhart van Nederrrrrland!" De laatste keer dat ik er was moest ik junk-slalommen daar.quote:Op zondag 14 september 2008 18:59 schreef Noortje. het volgende:
Die kutreclame van iets met Hoog-Catherijne.. Ik word er gek van.
De enige leuke reclame op het moment is die van BP, dat liedje is zo leukquote:Op zondag 14 september 2008 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
"Winkelhart van Nederrrrrland!" De laatste keer dat ik er was moest ik junk-slalommen daar.
Irritant veel reclames tegenwoordig met fluit-deuntjes. Waar iemand dus op het eind een simpel riedeltje fluit. Die van Etos is trouwens een pure rip-off uit de intro van Starship's "Nothing's gonna stop us now".
Als ik de radio uit zou laten voor 1 minder nummer wat je vaak hoort zou ik niet veel radio aan hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 19:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben trouwens bang dat ik de komende week de radio niet veel aan zal hebben. Ilse De Lange
lijkt nu weer redelijk rapquote:Op zondag 14 september 2008 19:42 schreef Againzender het volgende:
Tering, wat is fok weer trag.
Liedje van de meneer die een mevrouw kwijt is
"When you're dreaming with a broken heart, the waking up is the hardest part"quote:Op zondag 14 september 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Mooi rustig liedje van John Mayer - Dreaming With A Broken Heart
was een spannende F1 deze keer.quote:Op zondag 14 september 2008 20:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was 't nog genieten bij de F1 vanmiddag?
Zag net nog 'n stukje van de samenvatting. Je mist dan alleen veel te veel en het is moeilijk om een beeld van de hele race te krijgen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was een spannende F1 deze keer.
Was wel een toffe race met een bijzondere winnaar en veel inhaalacties van Hamilton.quote:Op zondag 14 september 2008 20:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"When you're dreaming with a broken heart, the waking up is the hardest part"![]()
Was 't nog genieten bij de F1 vanmiddag?
Dat nummer van Ilse is niet 'een minder nummer'.quote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de radio uit zou laten voor 1 minder nummer wat je vaak hoort zou ik niet veel radio aan hebben
Oh, en Ilse =![]()
Gisteren ali b aanmoeten horen, dat was pas een dramaquote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat nummer van Ilse is niet 'een minder nummer'.
Dat is gewoon niet om aan te horen.
Overdrijven is ook een kunst zegquote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat nummer van Ilse is niet 'een minder nummer'.
Dat is gewoon niet om aan te horen.
en blof was er ookquote:Op zondag 14 september 2008 20:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben beledigd door dit nummer, ik ben jarig in oktober.
Vreselijk <piep> plaat.quote:Op zondag 14 september 2008 20:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben beledigd door dit nummer, ik ben jarig in oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |