Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
Ben het wel met je eens hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Omdat het er werkelijk ver-schrik-ke-lijk uitziet, doe dan gewoon tekstkopjes![]()
Nu hoop ik wel dat jij niet de maker van de OP bent
Maar ik ben het toch wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Omdat het er werkelijk ver-schrik-ke-lijk uitziet, doe dan gewoon tekstkopjes![]()
Aangenaamd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ja hoi je hebt zojuist kennis gemaakt met mijn mening
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de OP is AKQ met die icoontjes leuk maar van die tussenkopjes krijg ik de kriebels
ook niet mijn idee van hoe het het mooiste kan zijn hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
heb jij onze SC OP gemaaktquote:
ik heb me bescheurd tijdens het Interview Achteruitquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:27 schreef DaFrenk het volgende:
Die bonusfilmpjes van de Lama's zijn best hilarisch eigenlijkNormaal nooit aan gedacht eigenlijk, maar nu even het e.e.a. terug kijken
Jaaa al sinds gisterenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Bowlen vanavond toch? Ja dus
Is Bart er nou ook al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |