uhm euh... hoeklatjes ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef JodeBo het volgende:
@ klusfoobje: Ik heb dit ook gevraagd bij de verfwinkel, probleem met dat zand is ook nog dat je op den duur de verf weer van het zand afslijt waardoor je het gaat zien. Dat wordt ook niet echt mooi. Iets wat ik misschien wil doen is houten (van hardhout) hoeklatjes op de treden zetten, van 2-3 mm dik. Deze kan je dan in dezelfde kleur als de trap schilderen en werkt als antislip. Moet nog even bedenken of dat er mooi uit gaat zien.
@moi80: Je kunt parketlak (voor de slijtvastheid) in elke kleur laten mengen, heb je 2 vliegen in een klap. Volgens mij heeft elke blanke lak altijd het risico een beetje gelig te worden, maar ook hier zou bij de betere verfwinkel binnenstappen ;-), die kunnen je vast goed helpen.
Wat een leuke trappen. Ook ik ben erg benieuwd hoe het er na 2 jaar uitziet. Leuk projectje om hier te doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef Bleie het volgende:
ok ok, superoud topic, ik weet het, maar toch: ik vind het er echt supergaaf uitzien, en heb over een paar maanden in ons nieuwe huis ook een trap te behandelen. Hoe ziet het er nou na een hele tijd gebruiken uit? Beschermt de parketlak genoeg? Wij lopen ook vrijwel nooit met schoenen in huis, dat zal wel wat schelen, maar toch. Beetje zonde als het na een paar maanden niet mooi meer is.
Wees blij, je hebt een echte manquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Sorella het volgende:
Ik wil het ook maar manlief wil het niet
Er was ook een topic over een trap waarvan de stootborden laatjes waren geworden, vond het een superidee maarja manlief
Jawel hoor, de trap ziet er nog steeds uit als nieuw!quote:Op maandag 6 september 2010 09:32 schreef Bleie het volgende:
Hmm, de posters van toen zijn er zeker niet meer? Vriendlief was ook superenthousiast, dus zoiets gaat hem wel worden, denk ik.
Ha, dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:31 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Jawel hoor, de trap ziet er nog steeds uit als nieuw!
Ja ik vind het ook een heel mooi behangetje. Helaas zal dit ook weggaan omdat dit niet meer past bij de trap.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:15 schreef Bleie het volgende:
Wordt ook mooi. En btw, dat groene behang op de tweede foto hebben wij op de slaapkamer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |