Ik vrees ook dat alles wat je op de trap plakt, het uiterlijk enorm verpest. Maar ja, er loopt een kudde olifanten hier op de trap, en niet één keer per dag.............quote:Op zondag 21 september 2008 11:21 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af.
[..]
Rubbermatten op de treden zelf plakken? Geen gezicht denk ik, maar iets anders zou ik niet weten. Goede vraag omdat ik straks met hetzelfde kom te zitten.
Ik mocht vroeger nooit met schoenen aan de trap op en als ik als een "olifant" de trap op stormde werd ik terug geroepen om normaal en zachtjes de trap op te lopen. Heeft wel geholpen geloof ik.quote:Op zondag 21 september 2008 15:30 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat alles wat je op de trap plakt, het uiterlijk enorm verpest. Maar ja, er loopt een kudde olifanten hier op de trap, en niet één keer per dag.............
Ik roep ze idd terug als ze als een kudde gaan. Dat wordt me niet in dank afgenomen, maar de aanhouder wint denk ik dan maar. Maar om nou iedereen bij binnenkomst zijn schoenen uit te laten doen vind ik ook zoiets.quote:Op zondag 21 september 2008 15:37 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Ik mocht vroeger nooit met schoenen aan de trap op en als ik als een "olifant" de trap op stormde werd ik terug geroepen om normaal en zachtjes de trap op te lopen. Heeft wel geholpen geloof ik.
Die vraag was eerder gesteld het antwoord was 1 en nog genoeg over.quote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
hoeveel rollen behang gaan er in zo'n project?
Gewoon een keer doen als ie toch een weekend weg is...quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik wil ook! (maar vriendlief niet).
heb je die horizontaal of vertikaal geplakt?quote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Die vraag was eerder gesteld het antwoord was 1 en nog genoeg over.
Gewoon, in de lengte neem ik aan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je die horizontaal of vertikaal geplakt?
(volgens mij vraag ik iets heel doms)
quote:
Zou het niet weten, ik heb nog niets geplakt. Volg het topic ivm. een aanstaande verhuizing naar een huis met trapquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je die horizontaal of vertikaal geplakt?
(volgens mij vraag ik iets heel doms)
Wat mooi geworden TheFrankey!! Ik was op vakantie, dus had het nog niet gezien, echt heel tof (en netjes ook)!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef TheFrankey het volgende:
Goed, leuk idee dus! Mijn vriendin is meteen aan de slag gegaan en dit is het resultaat:
zonder flits
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
De trap zit achter een deur en dus geen onderdeel van de kamer beneden. Toch was het een wat saai stukje van het huis, nu is het vrolijker :-)
Het is overigens niet makkelijk om te doen. Dat aftekenen en snijden was nog het meeste werk en alles goed op volgorde.
Morgen, als het droog is, aflakken met parketlak. Aangezien we alleen op sokje snaar boven gaan zal het wel meevallen maar toch.
Er bestaat een soort antislipverf voor in badkamers e.d. wellicht kan je die ook op de trap gebruiken of is er ook zoiets dergelijks voor de trap? Ik zou even bij de betere verfwinkel binnenlopen als ik jou was.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:50 schreef klusfoobje het volgende:
hoe doen jullie het eigenlijk met dat anti slip gedoe?
ik zelf zat te denken om als de trap helemaal klaar is het volgend ete doen;
neem de gebruikte verf, neem van dat vogelkooi zand en meng dat met die verf in die mate dat het smeerbaar blijft.
plak dan op de trap de banen af, verven met zand en tape weg. volgens mij heb je dan een prima antislip zonder dat je het ziet.
niet ?
De tip van het vogelzand heb ik toch ook gelezen hier ergens in K & W.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:50 schreef klusfoobje het volgende:
hoe doen jullie het eigenlijk met dat anti slip gedoe?
ik zelf zat te denken om als de trap helemaal klaar is het volgend ete doen;
neem de gebruikte verf, neem van dat vogelkooi zand en meng dat met die verf in die mate dat het smeerbaar blijft.
plak dan op de trap de banen af, verven met zand en tape weg. volgens mij heb je dan een prima antislip zonder dat je het ziet.
niet ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |