Kort antwoord: jaquote:
Thanx! Ik vind het zelf ook best een beetje heftig, maar omdat deze trap in de gang zit en het daar verder wit is, kan ik het wel aan. Ik geniet er wel van om zo over / op mijn klus te lopen elke dagquote:Op maandag 15 september 2008 12:09 schreef Dromer het volgende:
Netjes gedaan!
Ik vind het persoonlijk wat te druk zo (komt vast door mijn saaiheid), maar het heeft zeker wel wat!
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 21 september 2008 09:57 schreef tutjehola het volgende:
Wat een geweldig idee, ik zit hier al maanden met een trap in mijn maag, ik weet niet wat ik ermee moet. Ik zie dat de tweede trap van die rubber randjes erop heeft zitten, kun je die er gewoon opplakken?
Rubbermatten op de treden zelf plakken? Geen gezicht denk ik, maar iets anders zou ik niet weten. Goede vraag omdat ik straks met hetzelfde kom te zitten.quote:En heeft er iemand nog tips om zo`n soort trap, zonder het uiterlijk al te veel te beinvloeden, een beetje geluiddempend te maken?
Er moeten hier dagelijks drie kinderen naar boven/beneden, onze woonkamer zit boven, dus wil ik de buren nog wel te vriend houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |