quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad!
Ik heb ook nog zo'n ouwe kut touch en en een nog oudere nano
jij moet nog eerst vingeren voor resultaat ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef zquing het volgende:
jaloers is, ik moet 't ook met zo'n ipod met een aanraakscherm doen
Wat ben jij toch ook lekker rebels hè. Lekker confronterend, heerlijk tegendraads en gezellig eigenwijs.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die een iPod hebben. Schaapjes!
Nee, je moet iets van Creative of iAudio hebben!!!!!!!!!
Nee, iPod is tof, niets klinkt zo goed als een iPodquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die een iPod hebben. Schaapjes!
Nee, je moet iets van Creative of iAudio hebben!!!!!!!!!
sinds gisteren zijn er nieuwe uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je toch een iPod neemt, doe dan gelijk een Touch. Een nano is zo 2007.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, iPod is tof, niets klinkt zo goed als een iPod
zowel mn archos én mn creative touch kan ik harde muziek luisteren met n harde bass.quote:
Mensen die hun telefoon als MP3 spelers gebruikenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een dure telefoon, ik heb geen nano nodig.
PWND
Multipupose ftw!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mensen die hun telefoon als MP3 spelers gebruiken
Fuck Ipod.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Dikke-Doei het volgende:
echt van die sukkels die niet met de tijd mee gaan hebben geen nieuwe ipod nano
wat ben jij dommmmmquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Fuck Ipod.
Koop liever een fatsoenlijke MP3 speler die gewoon met MP3s kan omgaan zonder ze eerst te moeten converteren.
Wat voor oordopjes/koptelefoon gebruik je danquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zowel mn archos én mn creative touch kan ik harde muziek luisteren met n harde bass.
als ik dat met een Oogdoos doe, gaat het kraken.
dus nee nooit een Oogdoos voor mij
mensen die en een mp3 en een telefoon hebben...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mensen die hun telefoon als MP3 spelers gebruiken
Archosquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zowel mn archos én mn creative touch kan ik harde muziek luisteren met n harde bass.
Oogdoosquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Archos heb ik ook een slechte ervaring mee. Op het moment heb ik een Creative speler, bevalt me prima.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Archos![]()
Door, of dankzij Archos ben ik kruipend een iPod gaan halen.
Archos was en is zo'n beetje de grootste miskoop van de eeuw.
Creative is altijd wel een degelijk merk geweest, Archos daarintegen is zwaar kut.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Archos heb ik ook een slechte ervaring mee. Op het moment heb ik een Creative speler, bevalt me prima.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:05 schreef Studiotje het volgende:
iPodjammer dat de Zune nog niet te verkrijgen is in Nederland.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die koop je toch gewoon op amazon, ze sturen aleen de nieuwe 120 niet naar europa maar de rest wel hoor!!1
kuche kuchequote:Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef Timooon het volgende:
Jammer dat de 'nieuwe' Nano kankerlelijk is, en er alweer een nieuwere 'nieuwe' Nano aangekondigd is. Die is wel mooier, trouwens.
die heb ik ook nog gehadquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Pff, echt ouderwets ben jij met een Ipod. Je bent pas PIMP als je deze hebt:
http://www.teamteabag.com(...)t-mp3-player-c-1998/
voor dat je er een nummertje op had ben je een tijdje bezigquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:52 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Hoe was zo'n ding? Kwam er nog een beetje fatsoenlijk geluid uit?
Napster.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Pff, echt ouderwets ben jij met een Ipod. Je bent pas PIMP als je deze hebt:
http://www.teamteabag.com(...)t-mp3-player-c-1998/
Ik heb een SE w890i en een iPod nano 8 gig.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een dure telefoon, ik heb geen nano nodig.
PWND
moet je de spelletjes maar eens spelen op die ipodquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:37 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik heb een SE w890i en een iPod nano 8 gig.
PWND![]()
En over die nieuwe nano. Wat is dat een lelijk grafding zeg![]()
![]()
Mn ma heeft er sinds vandaag een omdat dr oude kwijt was. Het nieuwe aan dit ding (behalve dat ie 10 keer lelijker is) is dat je er mee kunt schudden en daarnaast nog wat totaal kansloze toevoegingkjes. Dit is echt de meest mislukte Nano generatie tot nu toe.
ach beste is ook zo'n groot woord, maar ik durf te wedden dan mn touch met LOD+amp beter klinkt dan wat jij gebruikt als portablequote:
Lelijk ding, man. Die vorige was veul mooier.quote:
mensen die met de standaard dopjes luisterenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:32 schreef Feitosa het volgende:
Geluidskwaliteit van Ipod is gewoon kut. En dan nog de hoofdprijs betalen voor zo,n prul, vet hoor.
quote:
Over 2 dagen dus, langer gaan die dingen ook niet meequote:Op zaterdag 13 september 2008 13:58 schreef ImMaxa het volgende:
Ben tevreden met m'n iPod. Ik koop pas een nieuwe als deze "op" is.
Mag ik je aanraken?quote:
Die heeft nooit bestaan!!!11!!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef NDAsilenced het volgende:
mijn 40GB 1st generation iPod werkt nog perfect, waarom een nieuwe kopen?
Klagen over geluidskwaliteit op een iPod, lol. En dan je cowon vol hebben staan met 128kbps mp3'squote:Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef xqlusivv het volgende:
ipod![]()
wat een tiefusdinge zijn dat, betalen voor echt alleen het design.... en nog mooier... iedereen heeft er een. wouw..
het geluid is echt drama. een walkman uit 98 geeft nog mooier geluid..
nee,, als je dan een mp3 speler koopt, neem dan een cowon of iriver dan heb je teminste nog iets waar normaal geluid uit komt, icm goeie doppen.
Je koopt natuurlijk sowieso andere oordoppen dan die er bij zitten dus dat maakt niet uit. Verder doet de iPod qua geluidskwaliteit echt niet onder voor de meeste spelers hoor, behalve misschien voor die Cowon, maar dat hoor je ook alleen als je lossless gebruikt, dus alleen interessant voor audiofielen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef xqlusivv het volgende:
ipod![]()
wat een tiefusdinge zijn dat, betalen voor echt alleen het design.... en nog mooier... iedereen heeft er een. wouw..
het geluid is echt drama. een walkman uit 98 geeft nog mooier geluid..
nee,, als je dan een mp3 speler koopt, neem dan een cowon of iriver dan heb je teminste nog iets waar normaal geluid uit komt, icm goeie doppen.
Zit diep he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een multimediatelefoon. NEE GEEN IPOD! of nog erger: IPHONE
!
Een ipod is gewoon een prima ding mits je betere oordopjes erbij koopt. ( helpt gigantisch ) Maar een iphone is inderdaad kak en zulks duur voor wat je krijgt. Hou het wat dat betreft bij SE..quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een multimediatelefoon. NEE GEEN IPOD! of nog erger: IPHONE
!
Dan mag je mij zeggen wat ze dan doen, behalve Sonic uitbrengen voor de Ipod?quote:
sega maakt meerdere games voor de ipodquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dan mag je mij zeggen wat ze dan doen, behalve Sonic uitbrengen voor de Ipod?
Nou poe-poe! Als je dat samen werken noemt... Sega maakt voor meerdere bedrijven games. Ik bedoel, ze werken niet samen aan 1 game, of heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:50 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
sega maakt meerdere games voor de ipod
Jij hebt dat oude poepding nogquote:
Nutteloos dingquote:
De iPod Touch heeft nogal wat overbodige features, maar hij is absoluut niet lastig te besturen. Met één hand is het prima te doen en het gaat allemaal vrij intuïtief.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Nutteloos ding![]()
Alleen maar handig om aandacht te trekken met spastische vingerbewegingen. Verder alleen maar lastig te gebruiken als muziekspeler, vereist te veel handelingen en te moeilijk om te bedienen met 1 hand. Muziek luisteren op de fiets was nog nooit zo lastig geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |