quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad!
Ik heb ook nog zo'n ouwe kut touch en en een nog oudere nano
jij moet nog eerst vingeren voor resultaat ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef zquing het volgende:
jaloers is, ik moet 't ook met zo'n ipod met een aanraakscherm doen
Wat ben jij toch ook lekker rebels hè. Lekker confronterend, heerlijk tegendraads en gezellig eigenwijs.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die een iPod hebben. Schaapjes!
Nee, je moet iets van Creative of iAudio hebben!!!!!!!!!
Nee, iPod is tof, niets klinkt zo goed als een iPodquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die een iPod hebben. Schaapjes!
Nee, je moet iets van Creative of iAudio hebben!!!!!!!!!
sinds gisteren zijn er nieuwe uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je toch een iPod neemt, doe dan gelijk een Touch. Een nano is zo 2007.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, iPod is tof, niets klinkt zo goed als een iPod
zowel mn archos én mn creative touch kan ik harde muziek luisteren met n harde bass.quote:
Mensen die hun telefoon als MP3 spelers gebruikenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een dure telefoon, ik heb geen nano nodig.
PWND
Multipupose ftw!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mensen die hun telefoon als MP3 spelers gebruiken
Fuck Ipod.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Dikke-Doei het volgende:
echt van die sukkels die niet met de tijd mee gaan hebben geen nieuwe ipod nano
wat ben jij dommmmmquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Fuck Ipod.
Koop liever een fatsoenlijke MP3 speler die gewoon met MP3s kan omgaan zonder ze eerst te moeten converteren.
Wat voor oordopjes/koptelefoon gebruik je danquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zowel mn archos én mn creative touch kan ik harde muziek luisteren met n harde bass.
als ik dat met een Oogdoos doe, gaat het kraken.
dus nee nooit een Oogdoos voor mij
mensen die en een mp3 en een telefoon hebben...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mensen die hun telefoon als MP3 spelers gebruiken
Archosquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zowel mn archos én mn creative touch kan ik harde muziek luisteren met n harde bass.
Oogdoosquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Archos heb ik ook een slechte ervaring mee. Op het moment heb ik een Creative speler, bevalt me prima.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Archos![]()
Door, of dankzij Archos ben ik kruipend een iPod gaan halen.
Archos was en is zo'n beetje de grootste miskoop van de eeuw.
Creative is altijd wel een degelijk merk geweest, Archos daarintegen is zwaar kut.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Archos heb ik ook een slechte ervaring mee. Op het moment heb ik een Creative speler, bevalt me prima.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:05 schreef Studiotje het volgende:
iPodjammer dat de Zune nog niet te verkrijgen is in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |