nah........ da's teveel van het goede....quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar zij doet er altijd een nachtzoen bij, dan is het duidelijk.
Tja je mag pm niet openbaar maken, maar ik kan wel zeggen dat het niemand is die nu post en niemand die vaak post.quote:
Wie, wie, wie?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef Disana het volgende:
Oh, ik krijg net een boze pm:"
"tief nou op joh dwaas en niks toevoegende !"
Zal ik nog even wakker blijven.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah........ da's teveel van het goede....
Maar je mag hem wel door pm'enquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja je mag pm niet openbaar maken, maar ik kan wel zeggen dat het niemand is die nu post en niemand die vaak post.
Moet ik ff over je heen pissenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou eens op stelletje zeikerts.Of er niet genoeg over pissen gepost is.
Bij jou staat alles open voor mij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ikke? Mijn PM staat open voor je!
neeheeequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet je tegenwoordig melden dat je gaat urineren?
Bij deze...
Is dat een vraag?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou eens op stelletje zeikerts.Of er niet genoeg over pissen gepost is.
Geprobeerd, maar schijnt niet te lukkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zeikt jezelf maar onder Manu.
Nou vooruit dan maar weer, thanks for the tryquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar schijnt niet te lukken
Mag ik het doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar schijnt niet te lukken
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer, thanks for the try![]()
Kan er niks aan doen, maar er ontstond hier weer een sfeertje dat er niet prettig uitzag. Ik ben eigenlijk niet zo'n rellert.
Jij mag allesquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag ik het doen?![]()
Even tussen het rellen door, ik loop bij bijna alles nu te Godverdegodveren, écht besmettelijk.
Ja, erg jammer hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch raar een vrijdagavond zonder PPPS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |