Jawel, en nu?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga ff pissen, iemand bezwaar?
Ech wel, UNI CURAquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef Disana het volgende:
Jongens Meiden pas op, Ruud heeft zijn handen niet gewassen.
Hoezo hoezo? Interesseert het je dan helemaal niet wat mijn bezwaar was?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo? Niks. Blij dat ik het kwijt ben.
Ja, maar dan moet de ander geen voorsprongetje gaan nemen he.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Synchroom plassen on the phone is gezellig
Na een korte sanitaire stop is het mogelijk dat ik een enkele post gemist heb.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo hoezo? Interesseert het je dan helemaal niet wat mijn bezwaar was?
quote:-even plassen-
Oooohhhhh, die milkshake, dat was natuurlijk ook erg lekker geweest!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Mathara het volgende:
Sorrie, ik ben ineens weg gevlogen richting Bram Ladage. Allemaal de schuld van Disana![]()
Patatje, frikadel speciaal, met een bananen milk shake.![]()
Het was heerlijk. Ben ik vast gelijk een pond zwaarder
Allemaal de schuld van Disana
![]()
Maar een ava van Darco {Barco} is nog net iets te veel van het goeie. Dan moet de liefde *lol* nog iets meer groeienHahhaha
Morgen maar even extra sporten, ben ik dat pondje mischien weer kwijt
Man, dit was je eerste keer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na een korte sanitaire stop is het mogelijk dat ik een enkele post gemist heb.Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Ik heb het wel gelezen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:26 schreef blomst het volgende:
pissen is leuker nieuws.
Good girl.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Welterusten geinponems. Ja het is vroeg, maar het was een lange dag met patat. Misschien ben ik over een paar uur weer wakker, ik zal dan melden dat ik ben wezen/ga piesen.
welja slaap lekker.........quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Welterusten geinponems. Ja het is vroeg, maar het was een lange dag met patat. Misschien ben ik over een paar uur weer wakker, ik zal dan melden dat ik ben wezen/ga piesen.
Ja, en? Is mijn aanwezigheid hier afhankelijk van het aantal sanitaire stopsquote:
Is dit weer zoiets waar we maar niets achter moeten zoeken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welja slaap lekker.........
jou taak zit er weer op voor vandaag
nou is nogal duidelijk toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit weer zoiets waar we maar niets achter moeten zoeken?
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en? Is mijn aanwezigheid hier afhankelijk van het aantal sanitaire stops
Nou nee. Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou is nogal duidelijk toch?
wat snap je niet aan deze post dan?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jouw taak zit er weer op voor vandaag
Welke taak zit er dan op?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat snap je niet aan deze post dan?
[..]
Maar ik bén ook erg dom hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hou je maar van de domme ......
beter
Jij niet tipsch, maar jouw opmerking er over klonk enigszins misprijzend. Ik moest gewoon, kan er ook niks aan doenquote:
Het is echt zo. Die diepe posts van jou kan ik nooit doorgrondenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zijn jouw woorden...... niet de mijne........
slaap lekker Disana...........quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt zo. Die diepe posts van jou kan ik nooit doorgronden![]()
Wat ging ik nou ook alweer doen? Ïk ben het vergeten, zie je nou wel?
Bed! Dat was het!
Ja wat nou weer!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
slaap lekker Disana...........
Welke taakquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jouw taak zit er weer op voor vandaag
Snap ik, vooral van die hik, ik krijg ook altijd spijt achteraf wat nergens op slaat toch !!! Geeft gewoon even een shit gevoel achteraf he '...........waardeloosquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooohhhhh, die milkshake, dat was natuurlijk ook erg lekker geweest!
Nou ja sorry dan maar. Misschien doet het je goed te horen dat ik er wel spijt van heb gehad - en de hik.
niks schat....... gewoon ........ slaap lekker........quote:
Oh my god... Ik haal even mijn woordenboek erbij hoor, snap er allemaal niets meer van!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niks schat....... gewoon ........ slaap lekker........
nou als dát niet duidelijk is weet ik het ook niet meer.
Wat een toestand!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh my god... Ik haal even mijn woordenboek erbij hoor, snap er allemaal niets meer van!
o van jou begrijpt ze het vast welquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:42 schreef Lobasca het volgende:
Ach Saantje, sommige kunnen niet anders.![]()
Slaap lekker!
Ik had bezwaar, maar dat bezwaar is tot op dit moment nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij niet tipsch, maar jouw opmerking er over klonk enigszins misprijzend. Ik moest gewoon, kan er ook niks aan doen
Ja maar zij doet er altijd een nachtzoen bij, dan is het duidelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o van jou begrijpt ze het vast wel![]()
dus kan ze het woordenboek mooi in de kast laten, scheelt weer.........
Van wie?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef Disana het volgende:
Oh, ik krijg net een boze pm:"
"tief nou op joh dwaas en niks toevoegende !"
Zal ik nog even wakker blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |