Jawel, en nu?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga ff pissen, iemand bezwaar?
Ech wel, UNI CURAquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef Disana het volgende:
Jongens Meiden pas op, Ruud heeft zijn handen niet gewassen.
Hoezo hoezo? Interesseert het je dan helemaal niet wat mijn bezwaar was?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo? Niks. Blij dat ik het kwijt ben.
Ja, maar dan moet de ander geen voorsprongetje gaan nemen he.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Synchroom plassen on the phone is gezellig
Na een korte sanitaire stop is het mogelijk dat ik een enkele post gemist heb.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo hoezo? Interesseert het je dan helemaal niet wat mijn bezwaar was?
quote:-even plassen-
Oooohhhhh, die milkshake, dat was natuurlijk ook erg lekker geweest!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Mathara het volgende:
Sorrie, ik ben ineens weg gevlogen richting Bram Ladage. Allemaal de schuld van Disana![]()
Patatje, frikadel speciaal, met een bananen milk shake.![]()
Het was heerlijk. Ben ik vast gelijk een pond zwaarder
Allemaal de schuld van Disana
![]()
Maar een ava van Darco {Barco} is nog net iets te veel van het goeie. Dan moet de liefde *lol* nog iets meer groeienHahhaha
Morgen maar even extra sporten, ben ik dat pondje mischien weer kwijt
Man, dit was je eerste keer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na een korte sanitaire stop is het mogelijk dat ik een enkele post gemist heb.Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Ik heb het wel gelezen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:26 schreef blomst het volgende:
pissen is leuker nieuws.
Good girl.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Welterusten geinponems. Ja het is vroeg, maar het was een lange dag met patat. Misschien ben ik over een paar uur weer wakker, ik zal dan melden dat ik ben wezen/ga piesen.
welja slaap lekker.........quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Welterusten geinponems. Ja het is vroeg, maar het was een lange dag met patat. Misschien ben ik over een paar uur weer wakker, ik zal dan melden dat ik ben wezen/ga piesen.
Ja, en? Is mijn aanwezigheid hier afhankelijk van het aantal sanitaire stopsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |