Herontdekt dan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Miep, ik poste al in R&P toen jij nog in de luiers lag
mooi. ik installeren. staat er 'vista driver update'quote:U hebt Audigy SE en Windows XP geselecteerd.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom je nooit hulp moet vragen op Internet![]()
[ afbeelding ]
Kijk jij wel eens iemands postgeschiedenis na?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:59 schreef Soempie het volgende:
Nem heeft R&P ontdekt.
Gebruikt voor sex
Nee, maar ik kwam hem tegen in R&P en dat was al de derde keer sinds gister.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens iemands postgeschiedenis na?
Door jouw post heb ik dat net even gedaan.
En wat heb je allemaal ontdekt?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal ontdekt?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe nou maar niet danquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik zal jouw postgeschiedenis nog eens een keer goed bekijken.
Wat ik hier van andere fora post zijn plaatjes die ik grappig vind.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik lees wel het e.e.a. op andere fora maar heb niet altijd de neiging om te posten. Ik zie Nem dat wel vaker doen, maar ik zie het nut er niet van om om dat hier te melden
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het valt heel erg mee. Ik zie nog geen beschamende topictitels.
Die van Soempie echter......
Ik ook. ONZ is er zo één. Maar er zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:07 schreef Etcetera het volgende:
ik post soms gewoon niet in een topic omdat ik het topic niet in m'n AT wil hebben
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:07 schreef Etcetera het volgende:
ik post soms gewoon niet in een topic omdat ik het topic niet in m'n AT wil hebben
je vroeg eromquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
Jojo stalkt mij.
oh niets, moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
waarom is het belachelijk dat ik nog thuiswoon
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
Heb je Etcie ook al gestalkt?
ga dan slapen mutsquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb al een half uur zin om vanalles te doen, maar het is eigenlijk de moeite niet. Ik wil namelijk ook een beetje op tijd in bed liggen. Gevolg, ik doe helemaal niks.
Ik heb bij Sven geklaagd.quote:
Hier is de bacardi bijna op.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:46 schreef Etcetera het volgende:
ik ben halverwege een fles smirnov iceen ik vind die laptop erg gaaf maar ik mis m'n serie/film collectie
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier is de bacardi bijna op.![]()
![]()
Hoe is het feest?
Wat doe je dan hier? Ze lezen mee zeker.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]is moeilijk echt een feestje te noemen, maar gewoon gezellig hangen met vrienden
en het is wel gezellig
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
internet is een leuk medium maar heeft een lang geheugen...
maar ik heb zo'n vermoeden dat jij daar ook zo over denkt
huquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is veel reizen?
prive meestal 2 keer per jaar en in mijn huidge baan zo 1 keer per maand.
Ben voor mijn leeftijd wel in bovengemiddeld veel landen geweest.
Wat ik vandaag eerder al postte is dat ik wel redelijk wat fora lees maar heb niet de neiging overla te posten/ mijn mening te verkondigen.
nopequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? Ze lezen mee zeker.![]()
* lurktquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb vandaag twee vakantiefoto's gepost op FOT
Dun boekje?quote:Op zondag 14 september 2008 00:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ben maar gaan lezen:
[ afbeelding ]
Ik hou meer van bergluchten dan van gebouwluchten...quote:Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
Ik houd meer van luchten, bergen, gebouwen.
Kloptquote:Op zondag 14 september 2008 00:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waar waarschjijnlijk vind je ze niet zo heel boeiend
Nee, vandaag weer gewoon gewerkt.quote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en iemand vandaag naar een open monumentedag geweest?
Wat zei jij nou over suf zijn? Ik lees net dat Kilimanjaro-verhaalquote:Op zondag 14 september 2008 00:42 schreef wyccie het volgende:
Ik verveel me ook. Weet niet zo goed wat ik kan en zal gaan doen.
Het is natuurlijk misschien wel een goed idee om te gaan slapen, maar ik had net al geslapen.
Wakker worden!!quote:Op zondag 14 september 2008 05:18 schreef MaJo het volgende:Net thuis en mijn wekker gaat over 4,5 uur
dat wordt leuk morgen nem
maar goed, tijd om te
Uitstekend, relatief lage opkomst (altijd de eerste N&T van het seizoen), maar de whisky's waren allemaal prima.quote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, hoe was de N&T?
werd je nagezeten?quote:Op zondag 14 september 2008 10:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dude, het is zondagochtend...
en ik heb nu al zelfs hardgelopen....![]()
Nou, leuk!quote:Op zondag 14 september 2008 05:18 schreef MaJo het volgende:Net thuis en mijn wekker gaat over 4,5 uur
dat wordt leuk morgen nem
maar goed, tijd om te
Niet door meer dan slechts mijn gewetenquote:
Scherpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |