Best jammer, behoorlijk tof nummer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef Timo20 het volgende:
Ongeloofelijk dat dit nooit een hit is geworden in NL:
over mini gigs gesproken
Leukquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef Timo20 het volgende:
over mini gigs gesproken
Hij wil ze graag terug...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Leuk![]()
Leuke zangeres![]()
Eddy Grant - Ik heb al zijn platen,
Serieus, dat heb ik. En nee, nu praat ik niet raar. Ik heb zijn best off.....
Zeer, zeer, zeer jammer inderdaad.. Aantal views is ook niet onaardig trouwensquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef Timo20 het volgende:
over mini gigs gesproken
Die plaat is volgens mij wel behoorlijk wat gedraaid, superclip op tmf, enz. Ik heb nooit gesnapt waarom, want ik vind het een gevalletje 13 in een dozijn. Volgens mij bestaat die band ook al niet meer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef Timo20 het volgende:
over mini gigs gesproken
Nogalquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best jammer, behoorlijk tof nummer.
quote:
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Barry White - You're The First, The Last, My Everything
Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
Bodyrox - Yeah Yeah
Bloc Party - Talons
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
The Wombats - Kill The Director
Santagold - Lights Out
Orson - Ain't No Party
dEUS - Eternal Woman
Live Request:
1. Franz Ferdinand - The Fallen (Lowlands 2008)
2. MGMT - Time To Pretend (Lowlands 2008)
3. Jeremy's - Saturday (Lowlands 2008)
Styrofoam - Bright Red Helmet
Ook niet akoestisch en live best goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best jammer, behoorlijk tof nummer.
Bestaan zeker nog wel:quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die plaat is volgens mij wel behoorlijk wat gedraaid, superclip op tmf, enz. Ik heb nooit gesnapt waarom, want ik vind het een gevalletje 13 in een dozijn. Volgens mij bestaat die band ook al niet meer.
quote:On MTV'S TRL, May 7, 2008, lead singer, Hayley Williams said that the band was working on a new album, and that it would hopefully be released by next summer. Hayley says she and the band have been practising the new songs during the sound checks on tour.
In an Alternative Press cover story, Zac Farro speculated on a forthcoming album, saying that it would sound like bands Mew, Thrice, and Arcade Fire.
Klopt en ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die plaat is volgens mij wel behoorlijk wat gedraaid, superclip op tmf, enz. Ik heb nooit gesnapt waarom, want ik vind het een gevalletje 13 in een dozijn. Volgens mij bestaat die band ook al niet meer.
Je zou haast denken dat ze ff aandacht tekort kwamen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt en ook weer niet.
Ze zijn weer bij elkaar....
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:02 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Room Eleven in de Toyota-reclame!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:06 schreef Marc63 het volgende:
Nounounounounou Kevin... dat is wel heel veel kaarslicht voor zomaar een stagaire
Klopt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Was toch ook room 11 in de we reclame?
Origineel is beter, maar wel mooi om te zien dat andere het ook mooi vinden...quote:
Was dat niet Mercury?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nieuwe BLOC PARTY SINGLE!!
Nou scheelt het dat Hakkinen voor mij een bonusheld is en ik de topografie van het Midden-Oosten een beetje ken, maar ik kon voor het eerst zo'n beetje de achterstevoren verstaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, ok de llinko is wel makkelijk
Ah, dat gaat lekker snel. Zo krijgt de radio weinig kans om em kapot te draaienquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nope, dat is alweer de oude single
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |