quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al geprobeerd. Maar na 2 dagen kon ik niets meer wijzigen
Ik geef toe ik download veel shit maar als ik dit download krijg ik al de kriebels. Na 2 dagen gingen mijn knopjes op grijs en ik kon ook niks meer typen etc.quote:
Heb je daarvoor een heel account gemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef InAfrika het volgende:
Niet klagen, in Afrika hebben ze niet eens office pakketen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]Gek dat is een zelfmoord terroristSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik weer dat heel verhaal gaan uitleggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef wijsneus het volgende:
Gratis Open Source Office pakket nummer 1
Gratis Open Source Office pakket nummer 2
Jij moet haar opblazen, dat doet ze niet uit haar zelfquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gek dat is een zelfmoord terrorist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
dat dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef Superfast het volgende:
Downloaden kost een half uurtje maximaal
Ik heb al super lang Office Professional in de winkel zon 600 euro, hier gratis.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik geef toe ik download veel shit maar als ik dit download krijg ik al de kriebels. Na 2 dagen gingen mijn knopjes op grijs en ik kon ook niks meer typen etc.
Ik moet het huiswerk maken volgens een opmaak code. Deze opmaak kan alleen in words gemaakt worden daarom gebruik ik geen open officequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef wijsneus het volgende:
Waarom piraten als het ook legaal kan?
Gratis Open Source Office pakket nummer 1
Gratis Open Source Office pakket nummer 2
Doe es met goede argumenten komen dan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:47 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Moet ik weer dat heel verhaal gaan uitleggen
Ja maar voordat je de juiste crack hebt ben je een jaar en vele frustraties verder. Dan koop ik liever voor 50 euro de hele mik mak en volgende maand visio en project erbij voor 70 euro. Totale kosten 120 euroquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef Superfast het volgende:
Downloaden kost een half uurtje maximaal
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja maar voordat je de juiste crack hebt ben je een jaar en vele frustraties verder. Dan koop ik liever voor 50 euro de hele mik mak en volgende maand visio en project erbij voor 70 euro. Totale kosten 120 euro
Lees dit topic maar eens doorquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan ben je gewoon niet goed in het plannen van je huiswerk geweest.
Eigen schuld dus.
had 50 euro op mn rekening gestort en ik had het binnen 35 min voor je geregeldquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja maar voordat je de juiste crack hebt ben je een jaar en vele frustraties verder. Dan koop ik liever voor 50 euro de hele mik mak en volgende maand visio en project erbij voor 70 euro. Totale kosten 120 euro
Gast ik ben al een paar dagen bezig om dit hele ding werkend te krijgen. Ik heb gedownload via FTD en dit is de eerste keer dat mij dit niet lukt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef hoerezooi het volgende:
[..]ja dat kost je 5 seconde extra om een keer te dubblklikken en te ctrl+c'en en v'en
Ik kan nu wel de plug-ins downloadenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
had 50 euro op mn rekening gestort en ik had het binnen 35 min voor je geregeldincl crack en alles
ik ook!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:57 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik kan nu wel de plug-ins downloaden
Welke spoilersquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef ach het volgende:
wheheh die spoilers zijn veel grappiger in de nieuwe layout
De juiste crack? De pakketjes die je kunt laden zijn Nederlandstalig en er zit een serial bij........ De updates geschieden gewoon via Windows dus als je Windows er legaal op hebt staan zie ik geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik wilde dat het zo snel ging als jouw naam op dit forum. Het office-pakket is nog niet binnen. Het gaat de goede kant op want gisteren kregen we een mail binnen dat het office-pakket verzonden isquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:23 schreef Superfast het volgende:
[..]
De juiste crack? De pakketjes die je kunt laden zijn Nederlandstalig en er zit een serial bij........ De updates geschieden gewoon via Windows dus als je Windows er legaal op hebt staan zie ik geen enkel probleem.
Ja, wat is er mis mee om iets legaals te kopen?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:53 schreef GioStyle het volgende:
Teun de Beunhaas met zijn Office pakket.
Naast het feit dat jij Office dringend nodig hebt en dat Office via internet makkelijk tot zeer eenvoudig verkrijgbaar is, is er helemaal niets mis mee om iets legaal te kopen, hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja, wat is er mis mee om iets legaals te kopen?
Ik heb nu wel een goede smoes, want mijn leraar houdt niet zo veel van illegale spullen.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:09 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Naast het feit dat jij Office dringend nodig hebt en dat Office via internet makkelijk tot zeer eenvoudig verkrijgbaar is, is er helemaal niets mis mee om iets legaal te kopen, hoor.
Je hebt een geweldige instelling.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een goede smoes, want mijn leraar houdt niet zo veel van illegale spullen.
Ja hèquote:Op donderdag 18 september 2008 18:18 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Je hebt een geweldige instelling.
Ik ga het zeker halen en zo niet geen haast, want ik heb zeeën van tijd.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat jij het dit jaar haalt.
Dat had zomaar een quote van mij kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:28 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ga het zeker halen en zo niet geen haast, want ik heb zeeën van tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |