Nee dit is de afleverig waarbij koos anaal gepenetreerd wordt door een maar lichtmetalen velgen.. Aflevering waar jij het over hebt komt aankomend weekend!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:53 schreef MaLo het volgende:
Gaat dit over die aflevering waarbij Andre overreden wordt door 5 ferrari's?
En waarna hij in het rode kistje tussen de videobanden wordt gestopt dat vervolgens in beslag wordt genomen?
Ja die wel weer.. Maar die heb ik in een rood kistje gedaan. Dat kistje was ik kwijt, en wat denk je.. Staat Andre er ineens op..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:56 schreef PhoenixNLx het volgende:
hey murkie, die aflevering had jij toch op videoband?
Ow dan ben ik er niet. Kan iemand het voor me opnemen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee dit is de afleverig waarbij koos anaal gepenetreerd wordt door een maar lichtmetalen velgen.. Aflevering waar jij het over hebt komt aankomend weekend!
beter nog, murkie heeft het al op videoband! moet je hem maar even vragenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ow dan ben ik er niet. Kan iemand het voor me opnemen?
Toch knap dat dit topic al 207 van dit soort reacties heeft he, terwijl het niet eens in ONZ staatquote:
Ook hulde aan de mods die dit topic met rust latenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:21 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Toch knap dat dit topic al 207 van dit soort reacties heeft he, terwijl het niet eens in ONZ staat![]()
sorry hoor maar volgens mij kunnen de meeste nu echt fluiten naar die aflevering met die 5 ferrari's, hij duikt nergens meer op en valt ook niet onder het garantiestelsel, ik vrees het ergste.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook hulde aan de mods die dit topic met rust laten
Die lichtmetalen velgjes daarentegen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:25 schreef ASroma het volgende:
[..]
sorry hoor maar volgens mij kunnen de meeste nu echt fluiten naar die aflevering met die 5 ferrari's, hij duikt nergens meer op en valt ook niet onder het garantiestelsel, ik vrees het ergste.....
Helaas, beschadigd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Die lichtmetalen velgjes daarentegen..
Ohwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Helaas, beschadigd.
Uit n kistje geflikkerd
Die Koos kan vast wél tegen een stootje. Die is erg lang.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:22 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ohwdat is jammer..
Hadden ze de videobanden er maar omheen moeten laten zitten, dan hadden ze tegen een stootje gekund.
Nee? Zijn daar pics van?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:55 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die Koos kan vast wél tegen een stootje. Die is erg lang.
Wist je trouwens dat die André zo klein is dat hij op een koffertje staat?
Natuurlijk niet. Dat willen ze geheim houden.quote:
Het geheim zit hem in de kistjes formule, heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:07 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben gewoon evenveel kijkers als blik op de weg
Dan is het uitgelekt ofzo..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat willen ze geheim houden.
Om dat te overtreffen willen ze het programma ook 'Kist op de weg' gaan noemen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:07 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben gewoon evenveel kijkers als blik op de weg
Nee, maar 't is MIJN koffertje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan is het uitgelekt ofzo..
Walter81, werk jij daar in de productie?
Wees blij dat je je banden nog wel hebt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:32 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee, maar 't is MIJN koffertje.
Ow nee... t waren MIJN ferrari's
Ik denk dat er ergens een rubber slangetje los zit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:11 schreef -Muse- het volgende:
Die doetut niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |