Hij was een heldquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Amy Mcdonald bij paul de leeuw ned 3
Ik weet 't!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
wie zit mn topic toe te voegen op 3FM fan?
Ik dacht net dat ik dan goed zat bij 3FMquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie begon er over Amy?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik geloof dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar kan zijn.....
Mijn Fok! bleef hangen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
wie zit mn topic toe te voegen op 3FM fan?
Drie maanden terug met een groep wezen vissen op de Waddenzee, we noemden de kapitein van dienst dus telkens kapitein Ortega. Hij snapte het niet... Nou was ie zeker 25 jaar ouder dan ik, dus ik gok dat ie de Snorkels niet kent.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van [koffiebekertje]"vroegah"[/koffiebekertje]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik geloof dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar kan zijn.....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mijne ook, was allang klaar met bakken van nieuwe topic maar t laden ging langzamer dan mn oma die een trui voor me haakt
Land van ooit..quote:
Nopequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Smilie van het laaste "|" linkje...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jemig de pemig mensen gaan mij nu zelfs via google zoeken omdat ze mijn huis zo snelmogelijk willen bezichtigen, iemand die via google mijn nummer vond
Ben jij een Bn-er die zijn huis gaat verkopen..... Of heb jij een heeeeel mooi huis..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jemig de pemig mensen gaan mij nu zelfs via google zoeken omdat ze mijn huis zo snelmogelijk willen bezichtigen, iemand die via google mijn nummer vond
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Drie maanden terug met een groep wezen vissen op de Waddenzee, we noemden de kapitein van dienst dus telkens kapitein Ortega. Hij snapte het niet... Nou was ie zeker 25 jaar ouder dan ik, dus ik gok dat ie de Snorkels niet kent.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben jij een Bn-er die zijn huis gaat verkopen..... Of heb jij een heeeeel mooi huis..
Anders heb ik binnenkort een bn-er in de auto
Is het ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen leg nou eens aan mij uit wat er leuk is aan Ting Tings...tis toch *gewone* popmuziek.....
Oe leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:Ting Tings
Ze staan 9 november in de Melkweg las ik vandaag, verkoop start morgen.
En toch vind ik het leuker dan de gemiddelde gewone popmuziek. Kan er niets aan doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen leg nou eens aan mij uit wat er leuk is aan Ting Tings...tis toch *gewone* popmuziek.....
Nou, daarover gesproken... die beige mic arm (waar Gerard nu zit) is al zo ongeveer een jaar lam en de SM7B hangt ook los - niet goed vastgeschroefd - en ik vraag mij al een hele tijd af waarom ze daar niet iets aan doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel's microfoon zakt ook weer fijn naar beneden.
Catchy.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Wat Piles net ook al zegt, 't is net als met Alphabeat, je moet het niet te vaak horen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe leuk.
Misschien wel de moeite waard voor een kaartje!
Fok meeting?
ik kom nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Wat Piles net ook al zegt, 't is net als met Alphabeat, je moet het niet te vaak horen.
Heb geloof ik ook nog geen live video's of zoiets van ze gezien, dus weet niet of het de moeite waard is.
Alphabeat Live overigens absoluut niet, klinkt niet en ze doen de hele show aan één stuk door hetzelfde "danspasje".
M'n leidinggevende gaat naar Roisin en heeft een review beloofd op CrossRadio.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Catchy.
En leuke zangeres, zo gek als Roisin I think. En als die op het podium staat krijg je gegarandeerd een show.
(IMO)
Kan Great DJ en That's not my name nog steeds goed aanhorenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het ook
Leuk voor even, en straks net zo vervelend als Alphabeat
Ik heb Glastonbury op de BBC zitten kijken. Ik vond het wel goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Wat Piles net ook al zegt, 't is net als met Alphabeat, je moet het niet te vaak horen.
Heb geloof ik ook nog geen live video's of zoiets van ze gezien, dus weet niet of het de moeite waard is.
Alphabeat Live overigens absoluut niet, klinkt niet en ze doen de hele show aan één stuk door hetzelfde "danspasje".
Of the Killersquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kom niet![]()
Als Metallica nou komt spelen hier in NL ga ik wel voor n meeting![]()
![]()
Ook niet van Lowlands? Staan volgens mij nog wel op 3voor12..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
R.A. Veen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik een scharreltje gehad...
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja ik was op Beatstad [ afbeelding ]
quote:
Nope, doe ik niet aanquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
Piles, upload jij straks TrekJeGesprekje? Mn PC staat het ff niet toe..
Alphabeat heb ik al live gezien, maar dat was eigenlijk nog voordat ze echt doorbraken hier in NL (5 mei, Bevrijdingspopquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Wie staat er op de kabel van fok!
tering wat traag.....
Ik heb nergens last van. Het is allemaal niet snel, maar er worden geen vervelende langzaamheden bereikt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
tering wat traag.....
Ik heb weer eens geen enkel probleem...?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
tering wat traag.....
Doe maar een seconden of 80quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb weer eens geen enkel probleem...?![]()
Laden van het topic duurt ongeveer een seconde of twee hier.
Is die weer...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
*wat was dat voor kutreclame over kinderen op de achterbank*![]()
Heb ook geen last hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb weer eens geen enkel probleem...?![]()
Laden van het topic duurt ongeveer een seconde of twee hier.
John.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef Broekie het volgende:
Bart Arens - log - Langs bij de ANWB
[ afbeelding ]
Loek laaik it's brokenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
tering wat traag.....
Gerard start niet voor Jan L*l Hot Chocolate in als John er zit...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
John.....
Dat had ik niet verwacht....
Nee, dat komt volgende week pas.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
ik mis wel wat vuurwerk deze aflevering
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:
Vonkjes in Gerard's ogen ook goed?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
whehequote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg geen nee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog ff wachten tot Cas haar bedriegt, dan mag jij
Zo net bliksem bezichting achter de rugquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze hadden mij ook mogen bellen ervoor
Jummie alleen te kleinquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles kan kapot!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat Cas zo dom is om dat te doen.
Dat voel jij toch nietquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, als het goed is kan ik zo weer opnemen.
Windows Vista
Nou dat dus.. Gruwelijke plaat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Midnight Madness![]()
![]()
hoe vet is die plaat
Hij is geniaal, maar wat kijkt ie onnozel!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
hej en Brennel staat er ook op![]()
wat een geniale DJ is hij toch
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:22 schreef Sersjee het volgende:
Jaarmix! Jaarmix! Jaarmix! Jaarmix!
*nu al blij*
En hoe...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
hej en Brennel staat er ook op![]()
wat een geniale DJ is hij toch
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij is geniaal, maar wat kijkt ie onnozel!
Daarom is hij ook dj en geen modelquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik bij EW was dacht ik echt *wie is die nerd*![]()
Tot ik hoorde dat HIJ Sandstorm was.....geniaal toch? kon me opeens niks meer schelen dat ie nerderig was... HIJ is DJ Sandstorm
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik bij EW was dacht ik echt *wie is die nerd*![]()
Tot ik hoorde dat HIJ Sandstorm was.....geniaal toch? kon me opeens niks meer schelen dat ie nerderig was... HIJ is DJ Sandstorm
Dat dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom is hij ook dj en geen model
Godzijdank, hij verstaat z'n vak in elk geval uitstekendquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom is hij ook dj en geen model
Je kon vandaag ook gewoon buiten gaan staan, water genoeg!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
En hoe...![]()
Ahhh, wat is de douche toch een grandioze uitvinding.
En Tjibbe aan de foon ernaastquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt briljantVeenstra doet vrolijk mee op de piano
Die opmerking van Gerard trok ik ook niet,,quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
Rietje, veenstra houdt het niet meer.
AUWquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
wooow doorboorde lijven op RTL5...door een microfoonstandaard
?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
wooow doorboorde lijven op RTL5...door een microfoonstandaard
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij heeft iemand het Rietje doorgeslikt
Dezen? >> http://www.wisebuddah.com/jingles/demos/wbjingles_caz2006.aspxquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
Waar blijft die Caz!-jingle eigenljk?
Valt met vlagen best meequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Iedereen die op dit moment niet in dit topic zit even met Fok! stoppen.
Fok wat traag....
Sowieso in het 2e uur van MYA.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
waar blijft KOL
Geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef Broekie het volgende:
Ahh, Veenstra is bij de foto's aangekomen en bekijkt ze aandachtig
Moet ik dat eerst even ergens kopen, want zelf heb ik dat nooitquote:
dat dusquote:
En Gerard zie ik er ook al naar kijken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef Broekie het volgende:
Ahh, Veenstra is bij de foto's aangekomen en bekijkt ze aandachtig
Dat dacht ik dus inderdaad ook al ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
Nazorg? Da's lang geleden!
Zei je wat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
waar blijft KOL
ja no shitquote:
Och, ik dacht meteen aan een nieuwe gadget om te winnen bij prijsvragen tijdens MetMichiel. Elke dag brood met de afbeelding van een badeend!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
Broodrooster brandt afbeeldingen in brood
Waarom krijg ik nou meteen het beeld van een Veenstra die zo'n ding in de keuken heeft staan en er de afbeelding van het hoofd van Mickey Mouse naartoe gedownload heeft?
De hele straatquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
De buren kennen de single inmiddels ook...
M`n moeder ook, en ze vindt `m geweldigquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
De buren kennen de single inmiddels ook...
met plakje mickey boterhamworstquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
Broodrooster brandt afbeeldingen in brood
Waarom krijg ik nou meteen het beeld van een Veenstra die zo'n ding in de keuken heeft staan en er de afbeelding van het hoofd van Mickey Mouse naartoe gedownload heeft?
Toffe moeder heb jequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
M`n moeder ook, en ze vindt `m geweldig![]()
"vroeger"quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met plakje mickey boterhamworst
quote:
Behalve als je dat twee weken geleden ergens in Hilversum deed.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:53 schreef Sersjee het volgende:
"Eén man verloor zijn hoed"
Mensen kijken je raar aan als je dat in een gesprek ineens zegt...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]ze vindt The Day That Never Comes van Metallica ook cool
Zelfde forum communicatie als vorige week (over de moeders)quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]ze vindt The Day That Never Comes van Metallica ook cool
AMSTERDAM - 3FM-DJ Giel kan misschien beter een kek botsautootje aanschaffen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Giel weer ongeluk http://www.telegraaf.nl/p(...)_Beelen__.html?p=1,2
Wanneer sluiten ze die kerel opquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Wat een wegpiraat...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |