Nope, doe ik niet aanquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
Piles, upload jij straks TrekJeGesprekje? Mn PC staat het ff niet toe..
Alphabeat heb ik al live gezien, maar dat was eigenlijk nog voordat ze echt doorbraken hier in NL (5 mei, Bevrijdingspopquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Wat Piles net ook al zegt, 't is net als met Alphabeat, je moet het niet te vaak horen.
Heb geloof ik ook nog geen live video's of zoiets van ze gezien, dus weet niet of het de moeite waard is.
Alphabeat Live overigens absoluut niet, klinkt niet en ze doen de hele show aan één stuk door hetzelfde "danspasje".
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Wie staat er op de kabel van fok!
tering wat traag.....
Ik heb nergens last van. Het is allemaal niet snel, maar er worden geen vervelende langzaamheden bereikt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
tering wat traag.....
Ik heb weer eens geen enkel probleem...?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
tering wat traag.....
Doe maar een seconden of 80quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb weer eens geen enkel probleem...?![]()
Laden van het topic duurt ongeveer een seconde of twee hier.
Is die weer...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
*wat was dat voor kutreclame over kinderen op de achterbank*![]()
Heb ook geen last hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb weer eens geen enkel probleem...?![]()
Laden van het topic duurt ongeveer een seconde of twee hier.
John.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef Broekie het volgende:
Bart Arens - log - Langs bij de ANWB
[ afbeelding ]
Loek laaik it's brokenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
tering wat traag.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |