Hij was een heldquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Amy Mcdonald bij paul de leeuw ned 3
Ik weet 't!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
wie zit mn topic toe te voegen op 3FM fan?
Ik dacht net dat ik dan goed zat bij 3FMquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie begon er over Amy?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik geloof dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar kan zijn.....
Mijn Fok! bleef hangen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
wie zit mn topic toe te voegen op 3FM fan?
Drie maanden terug met een groep wezen vissen op de Waddenzee, we noemden de kapitein van dienst dus telkens kapitein Ortega. Hij snapte het niet... Nou was ie zeker 25 jaar ouder dan ik, dus ik gok dat ie de Snorkels niet kent.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van [koffiebekertje]"vroegah"[/koffiebekertje]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik geloof dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar kan zijn.....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mijne ook, was allang klaar met bakken van nieuwe topic maar t laden ging langzamer dan mn oma die een trui voor me haakt
Land van ooit..quote:
Nopequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Smilie van het laaste "|" linkje...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jemig de pemig mensen gaan mij nu zelfs via google zoeken omdat ze mijn huis zo snelmogelijk willen bezichtigen, iemand die via google mijn nummer vond
Ben jij een Bn-er die zijn huis gaat verkopen..... Of heb jij een heeeeel mooi huis..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jemig de pemig mensen gaan mij nu zelfs via google zoeken omdat ze mijn huis zo snelmogelijk willen bezichtigen, iemand die via google mijn nummer vond
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Drie maanden terug met een groep wezen vissen op de Waddenzee, we noemden de kapitein van dienst dus telkens kapitein Ortega. Hij snapte het niet... Nou was ie zeker 25 jaar ouder dan ik, dus ik gok dat ie de Snorkels niet kent.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben jij een Bn-er die zijn huis gaat verkopen..... Of heb jij een heeeeel mooi huis..
Anders heb ik binnenkort een bn-er in de auto
Is het ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen leg nou eens aan mij uit wat er leuk is aan Ting Tings...tis toch *gewone* popmuziek.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |