Ik ben ouderwetsquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat camshots op hyves uit de tijd waren en dat ze het tegenwoordig met een fotocamera deden waarvan ze de zelfontspannerknop niet weten
Ik heb op een andere computer nog foto's van de webcam van een meisje die niet wilde dat ik dacht dat ze saai en preuts was en toen zo ongeveer naakt voor de cam stondquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:26 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets.
Ik moet er opeens aan denken dat ik ook een keer kwaliteitsshots heb gemaakt tijdens een camgesprek!
* Rhythm duikt in mappen.
Ik heb een filmpje waar op een stadsgenootje volgeneukt wordt door haar vriend, die ongeveer onze hele stad in z'n bezit heeftquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb op een andere computer nog foto's van de webcam van een meisje die niet wilde dat ik dacht dat ze saai en preuts was en toen zo ongeveer naakt voor de cam stond!!!!!!!
Zet hem hier gewoon op als toch iedereen het al heeftquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje waar op een stadsgenootje volgeneukt wordt door haar vriend, die ongeveer onze hele stad in z'n bezit heeft. Ruilen
?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zet hem hier gewoon op als toch iedereen het al heeft!
Neequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zet hem hier gewoon op als toch iedereen het al heeft!
wat een nep vergelijkingquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin, maar ik heb ook een auto, en dat weerhoud me ook niet ervan om een auto te winnen.
"Uit het assortiment van Acinonyx' homevideo's"quote:
Haha ja, inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef BigKahuna het volgende:
ZIe die gozer daar achter ook opkijken van wtf?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Uit het assortiment van Acinonyx' homevideo's"
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Uit het assortiment van Acinonyx' homevideo's"
Nondeju, dat is weinig !quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef BigKahuna het volgende:
1400 mensen![]()
![]()
![]()
Iedereen klaagt dat het druk is
Neuh. Ik weet alleen niet wat ik moet inbrengen in deze conversatiesquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef KingOfPop het volgende:
Is iedereen hem al weer gesmeerd, ofzo?
Start een nieuwequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet alleen niet wat ik moet inbrengen in deze conversaties
Hoeveel?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn corydorassen zijn aan het dansen
Gevlekte pantsermeervallenquote:
Op de barbecue dermeequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevlekte pantsermeervallen
quote:
3quote:
Jahaa, ze zijn 100x leuker dan een goudvis.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef KingOfPop het volgende:
Tja, je wilt wat. Maar eens een keer wat anders dan een goudvis.
Stoerquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jahaa, ze zijn 100x leuker dan een goudvis.
Gisteren was ik in een viswinkel waar ze ook een haai hadden.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Hoi!
Koop een octopus, die zijn lief !!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jahaa, ze zijn 100x leuker dan een goudvis.
Gisteren was ik in een viswinkel waar ze ook een haai hadden.
Zo'n reuze variant, zekerquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Koop een octopus, die zijn lief !!
Baas, nog meer video's?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Koop een octopus, die zijn lief !!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben pas bij het eerste level
quote:
Alweer, hoe kan dat?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Iets zegt me dat het hier een beetje dood is.
Dat duurt nog wat langerquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paaskonijn
Foto's van BT haar tieten posten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:53 schreef Hymen_Copter het volgende:
Ik wil ook mee praten met jullie stoere jongens, wat voor opdrachten moet ik doen om in jullie clique te komen, ben zo benieuwd
hier, mijn volgelingquote:
Gadverdamme, kom eens met wat lekkers, jij waardeloze bloedlul.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:58 schreef Hymen_Copter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zelfs mijn ma overtreft dit niet
Idd, zelfs je oma heeft niet zo'n onderbroek.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:58 schreef Hymen_Copter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zelfs mijn ma overtreft dit niet
blabla ofwel ander accountquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef KingOfPop het volgende:
Die gast is net 4 weken geregistreerd, toen durfde ik nog niet eens op dit topic te klikken.
OMG, wie ben jij dan?!?!?!??!11quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:01 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
blabla ofwel ander account
Btquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
OMG, wie ben jij dan?!?!?!??!11
Another homevideo van je zus?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef Acinonyx het volgende:
Flubber-boob is back !![]()
[ afbeelding ]
neee dat is flubber-boobquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Another homevideo van je zus?WTF OMG
Bwahahaha die kop van die ouwequote:
quote:
Wtf daar heb ik ook gewoon ook nog echt een dvd van ook he, precies de zelfdequote:
Veel zaad, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef KingOfPop het volgende:
Hoeveel zou zo'n zaadhoer nu krijgen voor zo'n filmpje..?
Rk heeft ook van die vage filmpjes in z'n fobo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Veel zaad, dat moge duidelijk zijn.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Rk heeft ook van die vage filmpjes in z'n fobo.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |