Ik ben ouderwetsquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat camshots op hyves uit de tijd waren en dat ze het tegenwoordig met een fotocamera deden waarvan ze de zelfontspannerknop niet weten
Ik heb op een andere computer nog foto's van de webcam van een meisje die niet wilde dat ik dacht dat ze saai en preuts was en toen zo ongeveer naakt voor de cam stondquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:26 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets.
Ik moet er opeens aan denken dat ik ook een keer kwaliteitsshots heb gemaakt tijdens een camgesprek!
* Rhythm duikt in mappen.
Ik heb een filmpje waar op een stadsgenootje volgeneukt wordt door haar vriend, die ongeveer onze hele stad in z'n bezit heeftquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb op een andere computer nog foto's van de webcam van een meisje die niet wilde dat ik dacht dat ze saai en preuts was en toen zo ongeveer naakt voor de cam stond!!!!!!!
Zet hem hier gewoon op als toch iedereen het al heeftquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje waar op een stadsgenootje volgeneukt wordt door haar vriend, die ongeveer onze hele stad in z'n bezit heeft. Ruilen
?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zet hem hier gewoon op als toch iedereen het al heeft!
Neequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zet hem hier gewoon op als toch iedereen het al heeft!
wat een nep vergelijkingquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin, maar ik heb ook een auto, en dat weerhoud me ook niet ervan om een auto te winnen.
"Uit het assortiment van Acinonyx' homevideo's"quote:
Haha ja, inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef BigKahuna het volgende:
ZIe die gozer daar achter ook opkijken van wtf?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Uit het assortiment van Acinonyx' homevideo's"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |