er staat ajax-museum, geen psv-museumquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Hij was bang dat je alle bekers die ontbraken bij het Feyenoord museum ging meenemen![]()
![]()
wees daar maar niet al te trots opquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens vergeten te vermelden dat ik binnenkort met de ajacied daar het Feyenoord-museum ga![]()
Alsof ik vrijwillig naar dat andere museum ben gegaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wees daar maar niet al te trots op
Feyenoord-museum, dat zoiets tegenwoordig al bestaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens vergeten te vermelden dat ik binnenkort met de ajacied daar het Feyenoord-museum ga![]()
Ik haal mijn vlaggen nooit uit mijn tas (behalve in de Kuip natuurlijk) dus daar komt het wel op neer jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:10 schreef koemleit het volgende:
jij neemt je feyenoord vlaggen overal mee naar toe?
Bestaat al langer dan vandaag hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Feyenoord-museum, dat zoiets tegenwoordig al bestaat
Iedere landstitel van de laatste 30 jaar zeker een aparte kamer?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bestaat al langer dan vandaag hoor
Ik moest stiekem toch wel hard lachenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedere landstitel van de laatste 30 jaar zeker een aparte kamer?
Nee jullie zijn de laatste tijd vaak kampioen gewordenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedere landstitel van de laatste 30 jaar zeker een aparte kamer?
Oja, want als je Feyenoord vlaggen meeneemt denk je daar ook niet overna ofzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 @ 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Kom ik tot de ontdekking dat ik mijn Feyenoord (![]()
![]()
![]()
![]()
) vlaggen bij me heb.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Oja, want als je Feyenoord vlaggen meeneemt denk je daar ook niet overna ofzo.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik haal mijn vlaggen nooit uit mijn tas (behalve in de Kuip natuurlijk) dus daar komt het wel op neer ja
Veel bekers en schalen, veel foto's, veel schitterende doelpunten, gewoon veelquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Tahiti het volgende:
Wat is er te zien in een feyenoord museum?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Tahiti het volgende:
Wat is er te zien in een feyenoord museum?
Zal wel een kort bezoekje zijn dan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Iig langer als het bezoekje van vandaagquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal wel een kort bezoekje zijn dan.
Dan ben je bij AZ geweest.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Iig langer als het bezoekje van vandaag
je gaat naar een lege zaal met één miezerig bekertje?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal er verschil zitten qua grote, tussen Feyenoord museum en Ajax museum?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat zou een hele opluchting zijn
Ik ben bij Feyenoord nog niet in het vernieuwde Home of History geweest, maar de oude was groter als bij ajaxquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal er verschil zitten qua grote, tussen Feyenoord museum en Ajax museum?
Ik ben namelijk alleen bij Ajax geweest.
Ach als je ajacied bent kan ik me best voorstellen dat je jezelf er vermaakt. Maar waarom ik toch meeging? Bier en de afspraak dat hij (de ajacied dus) ook nog een keer met mij naar ons Home of History gaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:35 schreef Lyzio het volgende:
Kan me er als Ajacied iets bij voorstellenWaarom ben je dan tóch meegegaan?
En wat vond je eigenlijk van 't museum, zonder het vlaggen incident?
In ieder geval wel een beetje eens met de klacht. Die vent achter de balie moet niet zo kinderachtig doen.
Klinkt als 'n eerlijke dealquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach als je ajacied bent kan ik me best voorstellen dat je jezelf er vermaakt. Maar waarom ik toch meeging? Bier en de afspraak dat hij (de ajacied dus) ook nog een keer met mij naar ons Home of History gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |