er staat ajax-museum, geen psv-museumquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Hij was bang dat je alle bekers die ontbraken bij het Feyenoord museum ging meenemen![]()
![]()
wees daar maar niet al te trots opquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens vergeten te vermelden dat ik binnenkort met de ajacied daar het Feyenoord-museum ga![]()
Alsof ik vrijwillig naar dat andere museum ben gegaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wees daar maar niet al te trots op
Feyenoord-museum, dat zoiets tegenwoordig al bestaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens vergeten te vermelden dat ik binnenkort met de ajacied daar het Feyenoord-museum ga![]()
Ik haal mijn vlaggen nooit uit mijn tas (behalve in de Kuip natuurlijk) dus daar komt het wel op neer jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:10 schreef koemleit het volgende:
jij neemt je feyenoord vlaggen overal mee naar toe?
Bestaat al langer dan vandaag hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Feyenoord-museum, dat zoiets tegenwoordig al bestaat
Iedere landstitel van de laatste 30 jaar zeker een aparte kamer?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bestaat al langer dan vandaag hoor
Ik moest stiekem toch wel hard lachenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedere landstitel van de laatste 30 jaar zeker een aparte kamer?
Nee jullie zijn de laatste tijd vaak kampioen gewordenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedere landstitel van de laatste 30 jaar zeker een aparte kamer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |