Vast op /b/ van 4chanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat was dat forum toch ook weer dat iemand tijdens een autopsie seks had gehad met een lijk en haar oog in haar doos had geduwd...
Ja, dat was 'm, dank u!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:24 schreef jusdOrange het volgende:
Nein, dat was uncoverreality
Die is echt heel, heel, heel erg oudquote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Nog een gruwelijke. Sniper die door zijn hoofd geknald is. Klik op de punt achter deze zin.
Dat is inderdaad wel heel vet!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:49 schreef Maisnon het volgende:
Je kan trouwens beter je inspiratie uit een zo'n kunstwerk halen
[ afbeelding ]
Van Alex Grey, geloof ik. Ja, anders dan z'n meditatie energie dingen, voor de kenners
Is dat echtquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Nog een gruwelijke. Sniper die door zijn hoofd geknald is. Klik op de punt achter deze zin.
Die tatoo is ook spuug lelijk zou ik ook doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
Man die zijn rug heeft opengesneden.
Uncover heeft ook wel zieke shit!!quote:
Dat ene plaatje van die man dat hoofd met die middelvinger in z'n neusquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
http://www.encyclopediadramatica.com/Offended
quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarschuwing, niet doen dus.
Ja, dat doet zeer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
Man die zijn rug heeft opengesneden.
Bete goed gejat dan slecht verzonnen zeggen ze dan hequote:Op donderdag 25 september 2008 @ 16:48 schreef stofzuierslang het volgende:
http://www.scheurijzer.nl/
quote:Op zaterdag 13 september 2008 @ 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarschuwing, niet doen dus.
Valt wel mee, een hamlapje ziet er niet veel anders uit, behalve dat daar geen haar op zit.quote:
Alle zieke shit op een pagina.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Dat is echt heftige shit.Ik wou net iets gaan eten maar daar wacht ik toch lekker nog mee.quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Zo leuk he, als je zegt dat mensen echt niet moeten klikken, gaan ze het allemaal doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat is echt heftige shit.Ik wou net iets gaan eten maar daar wacht ik toch lekker nog mee.
En niet te weinig ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 06:11 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Alle zieke shit op een pagina.
Ik ben van nature nieuwsgierig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo leuk he, als je zegt dat mensen echt niet moeten klikken, gaan ze het allemaal doen
Die vrouwen hebben al sinds kind hun voeten ingebonden gehad (schoonheids ideaal). Velen kunnen die windsels er niet ééns meer afdoen. Dat is héél pijnlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
Dan de Chinese vrouwtjes welke windels om hun voeten doen om maar in schoentjes ter grote van een pakje sigaretten te passen.
Ow man, dat is toch echt zo kanker maar dan ook echt kanker ziek :pquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
Dierenleed vind ik erger. Dieren zijn imo altijd 100% onschuldig. Verdienen NOOIT om op een gruwelijke manier gedood/mishandeld te worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Antony1989 het volgende:
![]()
[..]
Ow man, dat is toch echt zo kanker maar dan ook echt kanker ziek :p
Ik kan er wel naar kijken, maar als je dan gaat bedenken waarom mensen dat doen? Lust....![]()
![]()
Ja daar ben ik het volledig mee eens!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dierenleed vind ik erger. Dieren zijn imo altijd 100% onschuldig. Verdienen NOOIT om op een gruwelijke manier gedood/mishandeld te worden.
Bij mensen lukt het me altijd om het nog een beetje te relativeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |