Het toont wel aan dat Ajax weer niet heeft geleerd van het verleden, en dan wordt je dus weer geen kampioen = verloren seizoen.quote:
het klinkt fatalistisch, maar als Ajax vandaag niet wint loop je echt weer meteen 6 punten achter PSV aan, en die spelen al 4 jaar hetzelfde, zakelijk en doeltreffend. Wat wil je dan zeggen, weer rekenen dat ze wel weer instorten? Sorry hoor, dan ben je echt of heel naief of gewoon niet helemaal lekker...quote:
Tuurlijk, zes punten achterstand gelijk is kut, maar na 2 wedstrijden al van een verloren seizoen uitgaan kan echt niet in mijn ogen.quote:Op zondag 14 september 2008 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het klinkt fatalistisch, maar als Ajax vandaag niet wint loop je echt weer meteen 6 punten achter PSV aan, en die spelen al 4 jaar hetzelfde, zakelijk en doeltreffend. Wat wil je dan zeggen, weer rekenen dat ze wel weer instorten? Sorry hoor, dan ben je echt of heel naief of gewoon niet helemaal lekker...
Ja, want als je niet wint van Willem II en Roda JC thuis, dan ga je gewoon een lastig seizoen tegemoet. Dan win je wedstrijden tegen PSV, Feyenoord, Twente, Heerenveen en Groningen ook niet zo eenvoudig. De club die de minste punten laat liggen tegen de kleintjes wordt kampioen. Dat is ieder seizoen zo.quote:
Ja natuurlijk, daar heb je volkomen gelijk in. Maar zoals ik hierboven al aangeef, na 2 wedstrijden van een verloren seizoen uitgaan, dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 14 september 2008 11:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, want als je niet wint van Willem II en Roda JC thuis, dan ga je gewoon een lastig seizoen tegemoet. Dan win je wedstrijden tegen PSV, Feyenoord, Twente, Heerenveen en Groningen ook niet zo eenvoudig. De club die de minste punten laat liggen tegen de kleintjes wordt kampioen. Dat is ieder seizoen zo.
Je kan wel leuk twee keer van Feyenoord winnen of PSV uit inmaken, als je vervolgens punten laat liggen tegen RKC en Excelsior, dan word je geen kampioen (2006/2007).
Helemaal mee eensch. Ajax laat al jaren teveel punten liggen bij de "kleintjes". Hierdoor loop je keer op keer de schaal mis. Een verlies tegen W2 kan een incident zijn, en hoeft geen gevolgen te hebben, maar vanmiddag moet er gewoon gewonnen worden.quote:Op zondag 14 september 2008 11:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, want als je niet wint van Willem II en Roda JC thuis, dan ga je gewoon een lastig seizoen tegemoet. Dan win je wedstrijden tegen PSV, Feyenoord, Twente, Heerenveen en Groningen ook niet zo eenvoudig. De club die de minste punten laat liggen tegen de kleintjes wordt kampioen. Dat is ieder seizoen zo.
Je kan wel leuk twee keer van Feyenoord winnen of PSV uit inmaken, als je vervolgens punten laat liggen tegen RKC en Excelsior, dan word je geen kampioen (2006/2007).
quote:Op zondag 14 september 2008 11:19 schreef sjimz het volgende:
Ik voel me als HeatWave vandaag.
Totaal geen vertrouwen in een goede afloop.
Nee, theoretisch natuurlijk niet. Maar denk dat je het met me eens bent dat het dan gewoon een ontzettend lastig gaat worden? Willem II en Roda JC zijn geen hoogvliegers; als je die niet wint, dan ben ik erg somber over de wedstrijden tegen de betere tegenstanders. Je blijft maar achter de feiten aanlopen, wat ook weer druk meegeeft.quote:Op zondag 14 september 2008 11:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daar heb je volkomen gelijk in. Maar zoals ik hierboven al aangeef, na 2 wedstrijden van een verloren seizoen uitgaan, dat kan gewoon niet.
Ja, natuurlijk ben ik dat met je eens. Alleen ik vond het wel erg fatalistisch overkomen dat je het over 'einde seizoen' had.quote:Op zondag 14 september 2008 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, theoretisch natuurlijk niet. Maar denk dat je het met me eens bent dat het dan gewoon een ontzettend lastig gaat worden? Willem II en Roda JC zijn geen hoogvliegers; als je die niet wint, dan ben ik erg somber over de wedstrijden tegen de betere tegenstanders. Je blijft maar achter de feiten aanlopen, wat ook weer druk meegeeft.
nou, verloren is het dan nog niet, maar je hebt dan echt wel een hele fikse schade opgelopen. Je loopt dan weer een heel seizoen tegen een achterstand aan te voetballen en je kun t je eigenlijk geen enkele misstap meer veroorloven. Als ze vanmiddag verliezen of gelijkspelen zie ik het direct al heel somber in.quote:Op zondag 14 september 2008 11:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daar heb je volkomen gelijk in. Maar zoals ik hierboven al aangeef, na 2 wedstrijden van een verloren seizoen uitgaan, dat kan gewoon niet.
quote:Op zondag 14 september 2008 12:01 schreef patrickt37 het volgende:
Waar is onze arrogantie gebleven?
Sjezus, wij zijn Ajax, dus gewoon de beste.
Maar al 4 jaar even nietquote:Op zondag 14 september 2008 12:01 schreef patrickt37 het volgende:
Momenteel eerst maar een de attitude: wij zijn Ajax en we gaan weer de beste worden. Als er met die drive gespeeld gaat worden komt het goedquote:Op zondag 14 september 2008 12:01 schreef patrickt37 het volgende:
We zijn altijd de beste gebleven. Echter de beste wint niet altijd.quote:Op zondag 14 september 2008 12:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Momenteel eerst maar een de attitude: wij zijn Ajax en we gaan weer de beste worden. Als er met die drive gespeeld gaat worden komt het goed
Ja, en door die KUT instelling denken alle Ajax spelers ook altijd dat ze wel ff winnen omdat ze zo goed zijn. Bij bijv W2 gaan ze niet uit dat ze winnen, ze vechten om te winnen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
We zijn altijd de beste gebleven. Echter de beste wint niet altijd.
uhmm van basten is coach...... spelersmateriaal zal het niet aanliggen, meer hoe de coach het invultquote:Op zondag 14 september 2008 12:01 schreef patrickt37 het volgende:
INderdaad, ik zie ook geen enkele reden waarom het vanmiddag een makkie zou worden.quote:Op zondag 14 september 2008 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat er nog mensen zijn die zo durven praten. Ajax legt het gewoon af op 1 ding: de absolute wil om te winnen!
Alsof je een slechte vorm een heel seizoen vast houdt. Dat is toch complete kul. Je speelt geen 34 wedstrijden super kut, je kan straks na donderdag ineens in een goede flow komen, en een winnende reeks maken van 8 of 9 wedstrijden, en je staat gewoon bovenaan.quote:Op zondag 14 september 2008 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, theoretisch natuurlijk niet. Maar denk dat je het met me eens bent dat het dan gewoon een ontzettend lastig gaat worden? Willem II en Roda JC zijn geen hoogvliegers; als je die niet wint, dan ben ik erg somber over de wedstrijden tegen de betere tegenstanders. Je blijft maar achter de feiten aanlopen, wat ook weer druk meegeeft.
Je vergeet wel het belangrijkste detail.quote:Op zondag 14 september 2008 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof je een slechte vorm een heel seizoen vast houdt. Dat is toch complete kul. Je speelt geen 34 wedstrijden super kut, je kan straks na donderdag ineens in een goede flow komen, en een winnende reeks maken van 8 of 9 wedstrijden, en je staat gewoon bovenaan.
Net zo goed dat PSV niet 34 wedstrijden super goed gaat spelen, laat staan alles winnen.
quote:Op zondag 14 september 2008 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Suarez en Silva spelen niet.
Had Cvitanich toch wel verwacht.quote:Op zondag 14 september 2008 13:29 schreef Wooldoor het volgende:
van der wiel rechtsback Leonardo voor Suarez
Sulejmani op 10 en verder Sno en Vertonghen op het middenveld
Voorin Leonardo, Huntelaar en Sarpong volgens mij
Eredivisie Livequote:Op zondag 14 september 2008 13:32 schreef _Mike_ het volgende:
Waar halen jullie die opstelling vandaan?
Ach tegen Willem II leek het ook nergens naar, dus wat dat betreft heb je weinig te verliezen.quote:Op zondag 14 september 2008 13:32 schreef Wooldoor het volgende:
Zo'n beetje het hele elftal omgegooit niet echt heel goed lijkt me, maar ben wel benieuwd naar Vertonghen en Leonardo en Sulejmani op 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |