http://www.bnn.nl/page/pe(...)N%20TMF%20NAAR%20BNNquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:11 schreef BertMaalderink het volgende:
Valerio ownt. Hij moet gauw naar de publieke omroep.
Ik heb het dan ook over de meerderheid, uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Weer lekker kort door de bocht vriend.
Dankjequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind trouwens de referentie aan die semi intellectuele moslim in de TT wel grappig Chriz
Geen zorgen hoor, mij zal je NOOIT NOOIT NOOIT in een disco zienquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik ga elk weekend uit, heb pas een keer moeten vechten (heel kort), heb nog nooit pilletjes in mijn drankje gekregen en met schoenen heb ik ook nog ooit problemen gehad
![]()
Als je met rust gelaten wilt worden ga je toch niet uit? Je wilt toch contact maken met mensen, of wat? Naar een feest gaan om met rust gelaten te worden vind ik een erg raar concept. Dan blijf je toch lekker thuis?
Zo, dat je speciaal voor mij gothic wilt worden zegquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:17 schreef mariobies het volgende:
Misschien moet ik maar gothic worden puur om Chriz2k te stangen en te irriterenstakkertje dat het is, doet me denken aan al die christenen die in de jaren 50 rock en roll uitscholden voor satanisch
Nee dat is een aummmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef mariobies het volgende:
[..]
Is die avatar van jouw niet een Arabisch teken ? ben jij een moslim ? als ja, dan voortaan niet meer zeiken als jij zelf niet gerespecteerd word als jij dat zelf ook niet aan anderen geef.
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef Maurari het volgende:
[..]
Nee dat is een aummmmmmmmmmmmmmm![]()
Verder moet je niet zo tof doen wanneer ik duidelijk gelijk heb
Als er uitzonderingen zijn op een regel wordt het tijd de regel te herformuleren...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb het dan ook over de meerderheid, uitzonderingen bevestigen de regel.
Ik moest lachen tijdens die reading. Als ik twee vragen aan die meid mocht stellen, zouden het zijn: 1) is je oma aan je moeders kant overleden? en 2) Je houdt hééél erg van koekjes he? En misschien ook vroeger koekjes uit de koekjeskast gepikt he? Ik zou nog geld willen inleggen ook voor elk "ja"-antwoord.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:27 schreef Michielos het volgende:
nja nogmaals.dit doet pijn voor iemand die cold reading/psychologie in zijn hart heeft gesloten. zo een slechte cold reading heb ik op Char na nog nooit gezien. In en in triest en uiterlijk pijnlijk om te kijken voor mij een performer van goochelkunst, mentalisme en psychologisch bedrog(al ruim 7 jaar studie gedaan naar cold reading en spiritualisme e.d.). nogmaals, zpo slecht zie je ze zelden
Neequote:Op zaterdag 13 september 2008 02:30 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Als er uitzonderingen zijn op een regel wordt het tijd de regel te herformuleren...
Dus jij studeert die neppe spirituele zooi?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:27 schreef Michielos het volgende:
nja nogmaals.dit doet pijn voor iemand die cold reading/psychologie in zijn hart heeft gesloten. zo een slechte cold reading heb ik op Char na nog nooit gezien. In en in triest en uiterlijk pijnlijk om te kijken voor mij een performer van goochelkunst, mentalisme en psychologisch bedrog(al ruim 7 jaar studie gedaan naar cold reading en spiritualisme e.d.). nogmaals, zpo slecht zie je ze zelden
a) waar zeg ik dat ik het echt doe. ik FAKE het.ik doe dus NIET echt geesten oproepen of whatever.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus jij studeert die neppe spirituele zooi?
Hoe durft je hier nog te posten_!
owned to the bonequote:Op zaterdag 13 september 2008 10:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) waar zeg ik dat ik het echt doe. ik FAKE het.ik doe dus NIET echt geesten oproepen of whatever.
b) waar zeg k dat ik het zelf geloof?
c) ik zeg dat ikn het voor entertainment doe, LEES..OPTREDENS TER VERMAAK VAN MENSEN
d) ik zeg nergens dat ik geesten oproep of engelen, nog doe ik het om wanhopige mensen te misbruiken
lezen blijft lastig. Ik weet je punt wel hoor. Je wilt nu overkomen alsof je heeeel intelligent bent en niet te porren bent voor dit soort onzin. In de tussentijd wil jij je wellicht beter voelen dan mij.Immers jij besteedt je vrije tijd nuttiger en toont dit graag aan door even een stiekeme sneer te geven. Ik geef aan dat ik het doe voor optredens(LEES:GOOCHELEN, ENTERTAINMENT, MENTALISME e.d.) en nog vind jij het nodig om zoiets te zeggen? come on man
Ziet er niet eens zo slecht uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef wijsneus het volgende:
Maar die chick helemaal links - wat een coole outfit zeg.
Hij is verdwaald?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:07 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb het eerste filmpje niet helemaal kunnen bekijken, maar wat doet die raver tussen (of onder) die gothicjes?
Hiphop dat gaat over grote velgen en dikke reten is ook schandalig slecht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:46 schreef Michielos het volgende:
mckillem. wat vind je dan van die nepchar.dat is toch schandalig slecht
Ach kom zeg, niemand kraakt hier gothics af. Ik heb dat filmpje net gekeken en wat mij betreft gedraagt Valerio zich als een gentleman.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:14 schreef McKillem het volgende:
Gothics willen afkraken, en dat doet met een linkje naar Valerio van TMF.
Dat is wel een epic failure die de geschiedenisboeken in mag.
Als je mijn reactie begrijpend leest staat er mijn antwoord.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:53 schreef Michielos het volgende:
mckillem: antwoord op de vraag plz
Ieder zijn ding ben ik ook voortsander van en ja hiphop is vaker ook schandalig slecht
acht wahl..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |