Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik die lolita nog wel okay vind qua kledingquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:47 schreef Litso het volgende:
De kledingstijl blijft erg mooi om te zien vind ik, maar dit zijn wel allemaal gedrochten zeg
Sukkel...quote:
Een vliegenvangerquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat nou een pussy of een vleermuisgrot?
Rotterdammers zijn nog lager.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Gothics zijn ook echt het minste van het minste.
Dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:59 schreef stbabylon het volgende:
Allemaal zeiken op goths... hoe sneu... Niks mis met goths, ok, ze kleden zich anders jij misschien, that's fucking it. Moeten we allemaal hetzelfde zijn, polo-tje enzo.
Ze zijn gewoon van een ander planeet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:59 schreef stbabylon het volgende:
Allemaal zeiken op goths... hoe sneu... Niks mis met goths, ok, ze kleden zich anders jij misschien, that's fucking it. Moeten we allemaal hetzelfde zijn, polo-tje enzo.
Zelfs dat is het probleem niet. Het probleem is dat ze zichzelf denken te zijn, terwijl ze door de massa in dit hoekje zijn gedreven doordat ze geen vrienden hadden. Ze zien zichzelf als de figuur die ze gecreëerd hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Het probleem is dat het voor het grootste gedeelte autisten, nerds en kanslozen zijn.
Ja maar, ja maar... sommige zijn bestquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Het probleem is dat het voor het grootste gedeelte autisten, nerds en kanslozen zijn.
Als een koe.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Zelfs dat is het probleem niet. Het probleem is dat ze zichzelf denken te zijn, terwijl ze door de massa in dit hoekje zijn gedreven doordat ze geen vrienden hadden. Ze zien zichzelf als de figuur die ze gecreëerd hebben.
Als mensen ze nu uitlachen, is dat omdat ze gothic zijn. Dat geeft ze een veilig gevoel. Het is een masker.
En met je bazen allemaal in dezelfde merkjes polo's of met je matties in je 'nigga' kleding rondlopen is geen masker? De tering, iedere groep heeft zijn eigen stijl, dat gothics niet je stijl is betekent niet dat zij meer of minder zijn dan wie dan ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Zelfs dat is het probleem niet. Het probleem is dat ze zichzelf denken te zijn, terwijl ze door de massa in dit hoekje zijn gedreven doordat ze geen vrienden hadden. Ze zien zichzelf als de figuur die ze gecreëerd hebben.
Als mensen ze nu uitlachen, is dat omdat ze gothic zijn. Dat geeft ze een veilig gevoel. Het is een masker. En dat ze dat niet beseffen, is in mijn optiek het echte probleem.
Plus dat wijf denkt dat ze een heks is en dat Char een echt medium isKankerkansloos.
Waar hoor jij mij beweren dat Baasinisme geen masker isquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En met je bazen allemaal in dezelfde merkjes polo's of met je matties in je 'nigga' kleding rondlopen is geen masker? De tering, iedere groep heeft zijn eigen stijl, dat gothics niet je stijl is betekent niet dat zij meer of minder zijn dan wie dan ook.
Waarom goths dan aanvallen op wat blijkbaar compleet normaal gedrag is onder de jeugd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Waar hoor jij mij beweren dat Baas-zijn geen masker is?
Waar hoor jij mij beweren dat gothics minder zijn dan wie dan ook? Dat komt later pas op pagina 4 met een gigantisch artikel.
Omdat gothics ook al aan werden gevallen voordat ze in deze subcultuur gedwongen werden. Dan kun je er als een stel duistere leernichten bij gaan lopen, maar dat verandert niet je gedrag plus de andere redenen waarom je altijd al de lul was.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom goths dan aanvallen op wat blijkbaar compleet normaal gedrag is onder de jeugd.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:18 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, want het is vast het gebruikelijke riedeltje, maar dat wijf met dat paarse haar is best tof om te zien en ik zou er zeker overheen gaan mits ik de kans had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |