Een gothic die zegt dat ik wereldvreemd benquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef mariobies het volgende:
[..]
Jij bent behoorlijk wereldvreemd zeg
ach man doe niet zo dom, in de baroeg is in zijn 30 jarige bestaan pas 1 dode gevallen, hoevaak wel niet in de disco's ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik ga elk weekend uit, heb pas een keer moeten vechten (heel kort), heb nog nooit pilletjes in mijn drankje gekregen en met schoenen heb ik ook nog ooit problemen gehad
![]()
Als je met rust gelaten wilt worden ga je toch niet uit? Je wilt toch contact maken met mensen, of wat? Naar een feest gaan om met rust gelaten te worden vind ik een erg raar concept. Dan blijf je toch lekker thuis?
leer eens lezen kneus, ik zei in me eerste bericht dat ik geen gothic ben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een gothic die zegt dat ik wereldvreemd ben.
Ik kan weinig aan de feiten veranderen, knul.
Je noemt één toko om die vervolgens te vergelijken met alle disco's?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:09 schreef mariobies het volgende:
[..]
ach man doe niet zo dom, in de baroeg is in zijn 30 jarige bestaan pas 1 dode gevallen, hoevaak wel niet in de disco's ?
doe niet zo dom
ik noem een winkel ??quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je noemt één toko om die vervolgens te vergelijken met alle disco's?
Jij bent zo'n faler, hè.
Een toko (toko is Maleis voor winkel) is een oosterse winkelquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]1!!!!111!!11!!
Ik snap dat het pijn doet dat ik gelijk heb.
In de spreektaal is het gewoon een algemene benaming voor winkels, uitgaansgelegenheden, gebouwen, etc.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:14 schreef mariobies het volgende:
[..]
Een toko (toko is Maleis voor winkel) is een oosterse winkel
Je vergelijkt 1 tent met alle uitgaansgelegenheden? En jij bent nog nooit in een discotheek geweest volgens mijquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:09 schreef mariobies het volgende:
[..]
ach man doe niet zo dom, in de baroeg is in zijn 30 jarige bestaan pas 1 dode gevallen, hoevaak wel niet in de disco's ?
doe niet zo dom, je mag pas een disco binnen als je helemaal correct gekleed ben, stel trend kneuzen.
In welke spreektaal ? straattaal ? discotaal ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In de spreektaal is het gewoon een algemene benaming voor winkels, uitgaansgelegenheden, gebouwen, etc.
Maar dat zal jij als wereldvreemde ongetwijfeld niet hebben meegekregen!
Vond het hele stuk nog wel interessant maar toen ze dat zij vond ik het geen ruk meer aanquote:
Als iemand tegen jou zegt "leuke tent hier" ga je naar de scheerlijnen zoeken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef mariobies het volgende:
[..]
In welke spreektaal ? straattaal ? discotaal ?![]()
ga jij nou maar verder minderheden aanvallen waar je nooit last van heb
De Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef mariobies het volgende:
[..]
In welke spreektaal ? straattaal ? discotaal ?![]()
ga jij nou maar verder minderheden aanvallen waar je nooit last van heb
Nederlands woordenboek:quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De Nederlandse taal.
Wel schattig hoe je jezelf zo voor schut blijft zetten.
Kijk eens naar de tweede betekenis die je post.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef mariobies het volgende:
[..]
Nederlands woordenboek:
to·ko de; m -’s 1 (Chinese) winkel waar men van alles kan kopen 2 (inform) bedrijf, zaak
zet je je eigen weer voor schut intollerant sukkeltje
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef mariobies het volgende:
[..]
Nederlands woordenboek:
to·ko de; m -’s 1 (Chinese) winkel waar men van alles kan kopen 2 (inform) bedrijf, zaak
zet je je eigen weer voor schut intollerant sukkeltje
Nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Kijk eens naar de tweede betekenis die je post.
Winkel inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Kijk eens naar de tweede betekenis die je post.
Dat is jouw probleem danquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Dit kan niet echt zijn.
Ik heb het toch over spreektaal, klapmongool, dus niet volgens de officiële benaming in het woordenboek.
[..]
Nog niet eens gezien.
![]()
![]()
Het verbaast me keer op keer hoe dom mensen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef mariobies het volgende:
[..]
oke intollerantie kneusga nou maar snel Nederland zuiveren van alle subculturen
Weer lekker kort door de bocht vriend.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef Chriz2k het volgende:
Het punt is dat gothics nooit zo zouden zijn geworden als ze niet in hun jeugd zouden zijn gepest of niet om een andere reden buiten de groep waren gevallen.
Je kunt derhalve niet spreken van jezelf zijn.
Het is slechts een maskeringsmiddel om hun gebrek aan sociale vaardigheden en/of hun onzekerheid te verbergen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |