abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61583649
Het punt is dat gothics nooit zo zouden zijn geworden als ze niet in hun jeugd zouden zijn gepest of niet om een andere reden buiten de groep waren gevallen.

Je kunt derhalve niet spreken van jezelf zijn.

Het is slechts een maskeringsmiddel om hun gebrek aan sociale vaardigheden en/of hun onzekerheid te verbergen.
pi_61583692
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef Chriz2k het volgende:
Het punt is dat gothics nooit zo zouden zijn geworden als ze niet in hun jeugd zouden zijn gepest of om een andere reden niet buiten de groep waren gevallen.

Het is slechts een maskeringsmiddel om hun gebrek aan sociale vaardigheden en/of hun onzekerheid te verbergen.
Ik denk dat ouders ook een grote rol in spelen, misschien waren hun zijzelf ook "Gothic"?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_61583718
quote:
Het punt is dat gothics nooit zo zouden zijn geworden als ze niet in hun jeugd zouden zijn gepest of niet om de een andere reden buiten de groep waren gevallen.

Inderdaad. En dan zeggen dat we ze in hun waarde moeten laten. Doen we ook, we maken alleen hun masker belachelijk. Daarvoor hebben ze hem toch?
pi_61583732
Valerio is een hetero in een roze pisnichten shirt is dat wel ''normaal'' dan

Maar goed, je kan vinden wat je wilt van gothics, maar als je naar een goth feest ga word je tenminste wel met rust gelaten integenstelling tot die disco's waar je al een messteek krijg als je iemand 1 seconde telang aankijk, pilletjes in je drankje krijg en al niet naar binnen mag als je de verkeerde schoenen aanheb

Wie zijn nu de rare mensen ? goths zijn ''raar'' kwa uiterlijk maar hun feesten zijn de beste feesten voor mensen die met rust gelaten willen worden, ik vind eerder de mensen raar die je niet accepteren als je niet de nieuwste mode aanheb en je inelkaar slaan als je ze perongeluk in de disco aankijk.

Nee ik ben geen gothic wat ik heel erg irritant vind is dat ik elke dag moet aanhoren dat ik in een of andere ''multicultuur'' leef maar alle subculturen die Nederland rijk is worden gewoon vergeten...
pi_61583801
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Owja ik was vergeten dat de gemiddelde fok!ker dagelijks de halve bewoning van de playboy mansion van zich af moet slaan en daarom op alles gaat zeuren dat niet de perfecte maten heeft
pi_61583812
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik denk dat ouders ook een grote rol in spelen, misschien waren hun zijzelf ook "Gothic"?
Uhm, nee.

De meeste pubers willen juist niet zoals hun ouders zijn, hè.
pi_61583850
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:24 schreef mariobies het volgende:

Maar goed, je kan vinden wat je wilt van gothics, maar als je naar een goth feest ga word je tenminste wel met rust gelaten integenstelling tot die disco's waar je al een messteek krijg als je iemand 1 seconde telang aankijk, pilletjes in je drankje krijg en al niet naar binnen mag als je de verkeerde schoenen aanheb

Wie zijn nu de rare mensen ? goths zijn ''raar'' kwa uiterlijk maar hun feesten zijn de beste feesten voor mensen die met rust gelaten willen worden, ik vind eerder de mensen raar die je niet accepteren als je niet de nieuwste mode aanheb en je inelkaar slaan als je ze perongeluk in de disco aankijk.

Nee ik ben geen gothic wat ik heel erg irritant vind is dat ik elke dag moet aanhoren dat ik in een of andere ''multicultuur'' leef maar alle subculturen die Nederland rijk is worden gewoon vergeten...
-1921 belde, ze willen hun kleurenindeling man/vrouw terug.
-Ik heb nog nooit gehad dat ik een messteek kreeg omdat ik iemand 1 sec te lang aankeek. Dat noem ik flirten.
-Ik ken geen mensen die je niet accepteren als je niet de laatste mode draagt. Ik zou die mensen ook raar vinden, mariobies.
-En het leuke van een multicultuur is dat het heel veel culturen bevat, dus ook subculturen. Leuk hé
pi_61583865
Ik moet toch even reageren Chriz, want je opa is hier
pi_61583871
in de tuin aan het werken
pi_61583888
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet toch even reageren Chriz, want je opa is hier
!

Damn, ik wist niet eens dat hij dood was .
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:29 schreef Maisnon het volgende:
in de tuin aan het werken
!
pi_61583937
Echt mooi hoe ze die standaard dingen erbij haalt.

Snoep of koek uit een trommel uit de keuken? NO WAY!
pi_61583954
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:16 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Omdat gothics ook al aan werden gevallen voordat ze in deze subcultuur gedwongen werden. Dan kun je er als een stel duistere leernichten bij gaan lopen, maar dat verandert niet je gedrag plus de andere redenen waarom je altijd al de lul was.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_61583983
ZO dat zijn me toch een partij lelijke mensen daarbinnen in die cybertent
pi_61584154
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:32 schreef Maisnon het volgende:
Echt mooi hoe ze die standaard dingen erbij haalt.

Snoep of koek uit een trommel uit de keuken? NO WAY!
Om te huilen.

Ze kan wel met die man communiceren, maar gedetailleerde vragen stellen zodat er zekerheid is over de echtheid is zeker te moeilijk !
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:42:24 #65
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_61584202
sucsex
Blub
pi_61584229
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:42 schreef Gupje het volgende:
sucsex
''Hihihihihihi, ik zei seks.''
pi_61584298
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En met je bazen allemaal in dezelfde merkjes polo's of met je matties in je 'nigga' kleding rondlopen is geen masker? De tering, iedere groep heeft zijn eigen stijl, dat gothics niet je stijl is betekent niet dat zij meer of minder zijn dan wie dan ook.

Die zijn inderdaad ook erg..
Gothics hebben niet zozeer een eigen stijl, ze willen gewoon ergens bij horen. Uitzonderingen daar gelaten.
pi_61584321
Maar goed, zeiken op andere subculturen, daar groeien de meeste mensen nog wel over heen
pi_61584344
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:47 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, zeiken op andere subculturen, daar groeien de meeste mensen nog wel over heen
Reken er maar niet op, niet op Fok! in ieder geval
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_61584378
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:27 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Uhm, nee.

De meeste pubers willen juist niet zoals hun ouders zijn, hè.
Klopt. Wij hadden een hele erge emo/goth op school (inclusief krassen).
Maar als je die ouders zag...TOTAAL het tegenovergestelde. Rijke kakkers, heel netjes.
pi_61584680
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Gothics zijn ook echt het minste van het minste.
Verklaar en leg uit
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:02:17 #72
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61584755
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:24 schreef mariobies het volgende:

Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik ga elk weekend uit, heb pas een keer moeten vechten (heel kort ), heb nog nooit pilletjes in mijn drankje gekregen en met schoenen heb ik ook nog ooit problemen gehad

Als je met rust gelaten wilt worden ga je toch niet uit? Je wilt toch contact maken met mensen, of wat? Naar een feest gaan om met rust gelaten te worden vind ik een erg raar concept. Dan blijf je toch lekker thuis?
pi_61584791
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:41 schreef Maurari het volgende:
Waarom wordt dat ene meisje altijd gepost in zo'n gothic topic. Dat is net zo nietszeggend als dat een pic van Natalie Portman wordt gepost in een vrouwen met kort haar topic. Gothics zijn niet geil en moeten worden uitgeroeid. En dit topic is cool en chriz2k ook
Is die avatar van jouw niet een Arabisch teken ? ben jij een moslim ? als ja, dan voortaan niet meer zeiken als jij zelf niet gerespecteerd word als jij dat zelf ook niet aan anderen geef.
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:06:32 #74
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61584887
veruit de slechtste cold reader die ik ooit heb gezien.
Dit doet veel pijn voor iemand met liefde voor het vak(voor entertainment purposes only.. mentalisme en goochelen). 7 jaar studie in gedaan en zoals zij het doet, kan elke leek het nog.wss is ze ook eenleek
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_61584905
quote:
Het punt is dat gothics nooit zo zouden zijn geworden als ze niet in hun jeugd zouden zijn gepest of niet om een andere reden buiten de groep waren gevallen.
Jij bent behoorlijk wereldvreemd zeg
pi_61584943
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef mariobies het volgende:

[..]

Jij bent behoorlijk wereldvreemd zeg
Een gothic die zegt dat ik wereldvreemd ben .

Ik kan weinig aan de feiten veranderen, knul.
pi_61584968
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik ga elk weekend uit, heb pas een keer moeten vechten (heel kort ), heb nog nooit pilletjes in mijn drankje gekregen en met schoenen heb ik ook nog ooit problemen gehad

Als je met rust gelaten wilt worden ga je toch niet uit? Je wilt toch contact maken met mensen, of wat? Naar een feest gaan om met rust gelaten te worden vind ik een erg raar concept. Dan blijf je toch lekker thuis?
ach man doe niet zo dom, in de baroeg is in zijn 30 jarige bestaan pas 1 dode gevallen, hoevaak wel niet in de disco's ?

doe niet zo dom, je mag pas een disco binnen als je helemaal correct gekleed ben, stel trend kneuzen.
pi_61584989
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Een gothic die zegt dat ik wereldvreemd ben .

Ik kan weinig aan de feiten veranderen, knul.
leer eens lezen kneus, ik zei in me eerste bericht dat ik geen gothic ben.
pi_61585023
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:09 schreef mariobies het volgende:

[..]

ach man doe niet zo dom, in de baroeg is in zijn 30 jarige bestaan pas 1 dode gevallen, hoevaak wel niet in de disco's ?

doe niet zo dom
Je noemt één toko om die vervolgens te vergelijken met alle disco's?

Jij bent zo'n faler, hè .
pi_61585044
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Je noemt één toko om die vervolgens te vergelijken met alle disco's?

Jij bent zo'n faler, hè .
ik noem een winkel ??
pi_61585073
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef mariobies het volgende:

[..]

ik noem een winkel ??
1!!!!111!!11!!

Ik snap dat het pijn doet dat ik gelijk heb.
pi_61585123
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:12 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

1!!!!111!!11!!

Ik snap dat het pijn doet dat ik gelijk heb.
Een toko (toko is Maleis voor winkel) is een oosterse winkel

pi_61585170
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:14 schreef mariobies het volgende:

[..]

Een toko (toko is Maleis voor winkel) is een oosterse winkel

In de spreektaal is het gewoon een algemene benaming voor winkels, uitgaansgelegenheden, gebouwen, etc.

Maar dat zal jij als wereldvreemde ongetwijfeld niet hebben meegekregen !
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:19:40 #84
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61585266
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:09 schreef mariobies het volgende:

[..]

doe niet zo dom, je mag pas een disco binnen als je helemaal correct gekleed ben, stel trend kneuzen.
Je vergelijkt 1 tent met alle uitgaansgelegenheden? En jij bent nog nooit in een discotheek geweest volgens mij
pi_61585288
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

In de spreektaal is het gewoon een algemene benaming voor winkels, uitgaansgelegenheden, gebouwen, etc.

Maar dat zal jij als wereldvreemde ongetwijfeld niet hebben meegekregen !
In welke spreektaal ? straattaal ? discotaal ?

ga jij nou maar verder minderheden aanvallen waar je nooit last van heb
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:20:33 #86
225234 Ifigineia
Prettig gestoord.
pi_61585302
Dat is in maastricht op het vrijthof!!
Topopmerking van het jaar m.b.t. zwanger worden: "Als er niks in gaat, kan er ook niks uitkomen!"
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:21:18 #87
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_61585323
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

''Hihihihihihi, ik zei seks.''
Vond het hele stuk nog wel interessant maar toen ze dat zij vond ik het geen ruk meer aan
Blub
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:21:35 #88
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61585335
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef mariobies het volgende:

[..]

Als iemand tegen jou zegt "leuke tent hier" ga je naar de scheerlijnen zoeken?
pi_61585336
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef mariobies het volgende:

[..]

De Nederlandse taal.

Wel schattig hoe je jezelf zo voor schut blijft zetten .
pi_61585375
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:21 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

De Nederlandse taal.

Wel schattig hoe je jezelf zo voor schut blijft zetten .
Nederlands woordenboek:

 to·ko de; m -’s 1 (Chinese) winkel waar men van alles kan kopen 2 (inform) bedrijf, zaak

zet je je eigen weer voor schut intollerant sukkeltje
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:25:35 #91
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61585445
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef mariobies het volgende:

[..]

Nederlands woordenboek:

 to·ko de; m -’s 1 (Chinese) winkel waar men van alles kan kopen 2 (inform) bedrijf, zaak

Kijk eens naar de tweede betekenis die je post.
pi_61585462
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef mariobies het volgende:

[..]

Nederlands woordenboek:

.

Dit kan niet echt zijn.

Ik heb het toch over spreektaal, klapmongool, dus niet volgens de officiële benaming in het woordenboek.
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Nog niet eens gezien .

pi_61585557
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Winkel inderdaad
pi_61585585
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

.

Dit kan niet echt zijn.

Ik heb het toch over spreektaal, klapmongool, dus niet volgens de officiële benaming in het woordenboek.
[..]

Nog niet eens gezien .

Dat is jouw probleem dan
pi_61585638
ach over een paar jaar loopt de discogangers in halve goth kleding als dat ook eenmaal in is net zoals een paar jaar geleden de discogangers ineens in de disco versie van punk kleding liepen eerst punkers uitschelden en dan hetzelf gaan dragen
pi_61585646
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:29 schreef mariobies het volgende:

[..]

Winkel inderdaad
!

Okay, relkloon .
pi_61585704
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:32 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

!

Okay, relkloon .
oke intollerantie kneus ga nou maar snel Nederland zuiveren van alle subculturen
pi_61585795
YOU ARE A PIRATE
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61587901
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef mariobies het volgende:

[..]

oke intollerantie kneus ga nou maar snel Nederland zuiveren van alle subculturen
Het verbaast me keer op keer hoe dom mensen kunnen zijn.
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:17:51 #100
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_61588935
quote:

Weer lekker kort door de bocht vriend.
Siamo Tutti Antifascisti!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')