Dat hangt er van af of je het prettig vindt iets alleen te doen. Persoonlijk ga ik het liefst alleen. Hoef ik me met niemand te bemoeien, met niemand rekening te houden. Tussen de saunagangen lees ik een boek of tijdschrift, eet wat of slaap een beetje en aan het einde van de dag ben ik helemaal schoon en ontspannen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:39 schreef kwakveense het volgende:
@ tinkepink: ben nog nooit naar de sauna geweest.... en heb er momenteel eigenlijk even geen geld voor ook om t te gaan uitproberen (zit er geen in mjn woonplaats). is dat in je eentje ook leuk?
Tanden poetsen kan 100 x per dag...En die rare smaak, als je een chocolaatje oid eet net ná t tandenpoetsen is ook zo weer weg!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Herkenbaar van dat snoepen. Steeds maar wat in je mond willen stoppen, zelfs als je al misselijk bent van al dat zoet. Soms werkt het om je tanden te poetsen (je wil dat lekkere mintsmaakje toch niet verpesten) of een grote fles water/thee naast je te zetten, heb je toch wat in je mond. Kauwgom werkt bij mij niet eens meer, dat telt niet.
In CUL loopt een topicreeks die heet "From scratch ..." Daar staan allemaal recepten die helemaal geen pakjes nodig hebben. Dit is misschien wat veel van het goede (een kant en klaar sausje kan prima als je geen allergieen hebt), maar staan wel heel veel goede ideeen voor zelfgemaakte maaltijden in. En in het FOK!kookboek staat ook heel veel, kan je ook in CUL vinden.
En rijst in het weekend: omdat je dan niet de neiging hebt om naar andere producten te grijpen, want je hoeft alleen die rijst te eten. Die rijst is ook gewoon gezond verder. Maar vooral omdat je dan minder snaaineigingen krijgt, je mag zoveel rijst als je wil (voor zover ik weet). Maar SHE mag me verbeteren als ik niet goed heb opgelet en het een andere reden heeft.
[..]
Dat kan ik dan 4 avonden doen, voor mijn jaren op zijn.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:39 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: t gaat niet zo goed en dat ligt aan vanalles. misschien zou ik idd. niet elke dag moeten wegen, maar ik ben bang dat t dan echt de verkeerde kant uit gaat...nu kan ik nog controleren wat bepaald eten met me doet en dat dan minder eten. maar mischien dat ik t eens ga proberen...een weekje niet *eng!* want ik wil dat eiegenlijk niet eng vinden maar gewoon kunnen...
@ tinkepink: ben nog nooit naar de sauna geweest.... en heb er momenteel eigenlijk even geen geld voor ook om t te gaan uitproberen (zit er geen in mjn woonplaats). is dat in je eentje ook leuk?
En slank!quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:46 schreef vamperotica het volgende:
Sjooooooeeeeeeeg.... Weh bennde mooooooooooi!!!
Tink, het was toch 11 oktober, das toch nog bijna een maand??quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wou het net zeggen Sugar, het pak lijkt wel wat te groot!
Wat een ontzettend leuke combinatie trouwens, broek met sluier. Ik was een klassieke bruid met een strak bovenlijf en een wijde lange jurk (zonder kantjes en friemeltjes) met daarbij een hoed. Misschien neem ik wel een foto mee naar de meeting (en van mijn boekenkast, woonkamer, schoenen en kinderen).
Overigens is de meeting al over 2 weken. Zijn er nog mensen die zich bedacht hebben? Meld je dan even in het meetingtopic! Ik heb trouwens wel een klein probleempje: ben de week voor de meeting op vakantie, dus kan het meetingtopic en lijstje dan niet verder beheren. Iemand zin om het over te nemen?
Eensch is. Dat vest is echt geweldig!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Die onderste broek + jasje vind ik het leukst!
Wel fijn om te merken dat er verbetering isquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net les 11 gedaanik heb die herhailngsweken wel echt nodig om mn conditie op te bouwen. merk dat t nu veel beter gaat dan de eerste keer...
ik ga zo naar m ouders, ook wel even fijn. En misschien vanavond nog een rokje naaien
ik werd laatst helemaal hebberig van www.ladress.nl Daarz itten zulke leuke jurkjes tussen (allemaal mét taille)... helaas allemaal veel te duur voor mij
Mooi!quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:45 schreef Sugar het volgende:Vanochtend het eerste wat ik deed
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zit misschien zelfs een tikje beter dan toen (losser)!![]()
En Tinkepink, ik zal het proberen, nu niet meer onzeker te zijn. Dat is wel een hele vraag, hoor!![]()
Kwakveense
en succes Vamp.
Het is helemaal niet woman only!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:18 schreef mordradead het volgende:
Is er een meet danniet dat ik kom, ik woon in de middle-of-nowhere en heb geen ov. Best goed excuus dunkt mij... + dat ik zojuist zag dat het women only was.
Net bij de kappert geweest, op zich ging het wel goed... ik was een beetje duf want ik kwam net uit bed en toen vroeg de kapster of de achterkant goed was of dat het nog wat korter moest. Ik zei toen, doe maar wat korter.... ondertussen dacht ik ook van: "Stel dat dit een strikvraag is". En dat was het ook, de zijkanten zijn nu opgeschoren
Ik vind het zo leuk dat je ook je sluier er bij hebt opgezet bij het passen of je er alweer in konquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:12 schreef Sugar het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve reacties!
En veel van die kleren hierboven vind ik ook leuk/mooi!
Schijnbaar zie jij wat anders op de foto dan wij. Jammer, want ik ben het wel met greys eens. Wat een figuurtje man!quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:26 schreef Sugar het volgende:
Want? Waarom denk je dat?
Ik wil wel nog een paar kilo lichter worden.
Gaat het je om de kilo's of om de centimeters? Ik wil graag een slankere rug, bovenarmen en schouders. Qua kilo's hoeft er van mij niets meer af. Daarom probeer ik nu gericht op mijn bovenlichaam te trainen. Weet alleen niet of het ook wat brengt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:26 schreef Sugar het volgende:
Kind, je hebt een prachtfiguurtje daar!quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:26 schreef Sugar het volgende:
De mijne hangen juist richting oksels zeg maar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:34 schreef Ewelina het volgende:
@Ise: als ik een normale bh aantrek, heb ik dat decolleté al. Mijn borsten staan dicht bijeen. Ik zou het jurkje overigens in het blauw kopen (is van Victoria's Secret, er staat echt heel veel moois op de site!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |