Tijd voor je fles drank dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee hoor valt wel mee.. dit keer wel!
ik ben een beetje moe
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klap eens in je handjes blij blij blij![]()
![]()
![]()
Kom op je kan het![]()
Uiteraard wel...jammer hequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Dus dan ben je hier vanaf vandaag 4 uur tot maandagochtend gewoon niet meer
Waar tover jij die dingen toch altijd vandaan?quote:
Weet niet wat jij hebt, maar weet je...het interesseert me ook nietquote:
duhuh uit zijn toetsenboardquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar tover jij die dingen toch altijd vandaan?
Die was vieeeeesssssssssss patrickquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet niet wat jij hebt, maar weet je...het interesseert me ook niet
quote:
Eg waar? Weet jij ook wat geintjes zijn?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeg je de laatste tien delen al tegen iedereen.. En toch blijf je zo heerlijk happen
Fijn weekendquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef debbie_19 het volgende:
Eg waar? Weet jij ook wat geintjes zijn?Of sarcasme? Blijkbaar niet....
en daar komt nog eens bij dat je zelf ook overal op reageert.
Maar waarschijnlijk komt dat alleen omdat ik je "vriendje" heb beledigd
In ieder geval ga ik weekend houden![]()
Werkse nog allemaal en fijn weekend!!!
Zo ook maar even een borrel pakken,quote:
Weet jij ook wat geintjes zijn? Weet jij wanneer het vervelend word? Weet jij wat sarcasme is? Weet jij wanneer iemand dat bij jou doet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eg waar? Weet jij ook wat geintjes zijn?Of sarcasme? Blijkbaar niet....
en daar komt nog eens bij dat je zelf ook overal op reageert.
Maar waarschijnlijk komt dat alleen omdat ik je "vriendje" heb beledigd
In ieder geval ga ik weekend houden![]()
Werkse nog allemaal en fijn weekend!!!
Teh Interwebz!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar tover jij die dingen toch altijd vandaan?
Het is hier gelukkig al weer wat minder aan het worden lijkt het.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:50 schreef Crazy-M het volgende:
en kan er IEMAND die kraan boven dichtdraaien ?
Of we negeren elkaar gewoon lekker met dit soort opmerkingen en gaan vrolijk verder?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Weet jij ook wat geintjes zijn? Weet jij wanneer het vervelend word? Weet jij wat sarcasme is? Weet jij wanneer iemand dat bij jou doet?
Nee.. Maar waarschijnlijk komt dat alleen maar omdat je gewoon geen verstand hebt![]()
Enne mijn 'vriendje' beledigen? die is grappigIk ken hem gelukkig ietsjes beter dan jou en weet dat er hard om je gelachen word
Prettig weekend he!
Eerhm.. er komt meer je kant uit hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is hier gelukkig al weer wat minder aan het worden lijkt het.
Laat ze zon maar weer komen! Gisteren eergisteren heerlijk weer... nu dit
Heb ik juist expres gedaan laatste paar berichten hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of we negeren elkaar gewoon lekker met dit soort opmerkingen en gaan vrolijk verder?
Geldt trouwens voor iedereen, Ik quote jou alleen om je een prettig weekend terug te wensen
* Dr.Droxz kijkt over laptop heen... damn! daar liggen aardig wat grote plassen water voor de tent!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm.. er komt meer je kant uit hoorHier staat de parkeerplaats blank
Ga maar poetsen ja !quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik juist expres gedaan laatste paar berichten hoor
Anders gaat mevrouw weer zeuren dat ze het voor me aan het opnemen is enzo...
Maarja, ben ff de afwas doen!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
jah, hier is het ook overal regenachtig en waterig, en plasserig ....
wtf is dat voor woord CM???
Weet ik veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |