quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iets te laat, maar ok!
sorry deb....
Ja ik zag het alquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iets te laat, maar ok!
sorry deb....
Iets met hete kolen en vuur..quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoor ik een sorry uit je mond????
Die moet in een quote voor historische GRTDOJW moment
Die met die ruimtestraal kan ik ook blijven kijken, die met die vogels blijft cool, net een gezien met een konijn die het leukt vind om de goocheltruc te laten floppen... pixar is gewoon heer en meester in die filmpjes!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
For the birds
En dat ventje wat door die ruimtestraal door z'n huis heen gesmeten wordt is leuk (ff de naam kwijt)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook altijd "sorry martin"quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moet je nog lang trouwens, kan je aftellen, dan ben je van me afquote:
spuitelfquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook altijd "sorry martin"
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijgt een dejavu richting PM
* LovelyLady points @ fubar......
Ik had je bericht nog niet gezienquote:
ik las spuitzelfquote:
Neu nog ff wat afmaken en dan ga ik pleitequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je nog lang trouwens, kan je aftellen, dan ben je van me af
Jij ziet ook alleen maar dingen mbt sex he?quote:
Als je nou iets minder had gepost enzo he.. Was je nu al veel langer klaar geweestquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu nog ff wat afmaken en dan ga ik pleite
Ja wel fijn dat deze zin wel nuttig isquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:32 schreef lynda het volgende:
[..]
bedankt voor wederom een zeer nuttige bijdrage
Toppie! Alvast bedankt voor je inzet van vandaag!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu nog ff wat afmaken en dan ga ik pleite
Officieel moet ik tot 4 uur dus uuuhquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je nou iets minder had gepost enzo he.. Was je nu al veel langer klaar geweest
nee hoor valt wel mee.. dit keer wel!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij ziet ook alleen maar dingen mbt sex he?
Dus dan ben je hier vanaf vandaag 4 uur tot maandagochtend gewoon niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Officieel moet ik tot 4 uur dus uuuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |