abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 september 2008 @ 13:25:04 #201
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61823309
Afgelopen zaterdag hebben we bijna alle meubels gekocht, zoals bed, tafels, dressoir, vitrinekast. Daarnaast de vloer uitgekozen en besteld.
De sleutel krijgen we echter officieel pas de 15e oktober maar de verkoper had er geen probleem mee als we al eerder aan de slag gaan.

Vette tegenslag is wel dat vrijdag mijn auto is overleden
pi_61826116
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:16 schreef Salatrel het volgende:
vorige week voor het eerst wezen kijken bij een appartementje en vanmiddag om 5 uur 2e bezichtiging met de makelaar erbij.

spannend hoor.
Oh, bijna dus!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61826133
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Afgelopen zaterdag hebben we bijna alle meubels gekocht, zoals bed, tafels, dressoir, vitrinekast. Daarnaast de vloer uitgekozen en besteld.
De sleutel krijgen we echter officieel pas de 15e oktober maar de verkoper had er geen probleem mee als we al eerder aan de slag gaan.

Vette tegenslag is wel dat vrijdag mijn auto is overleden
Jammer van je auto, kan je niet van iemand anders lenen? Pa?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61836532
Afgelopen vrijdag en vandaag zijn alle kozijnen en deuren geplaatst in de nieuwbouw woningen op de begane grond geplaatst, volgende week gaan ze begane grond metselen

pi_61837676
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Afgelopen vrijdag en vandaag zijn alle kozijnen en deuren geplaatst in de nieuwbouw woningen op de begane grond geplaatst, volgende week gaan ze begane grond metselen

[ afbeelding ]
Het ziet er nu nog triest uit...

Ben erg benieuwd naar het eind- resultaat
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 07:08:55 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61842571
in ons huis zat een vreselijk lelijke boerendeur waar ik me constant aan ergerde. na maanden zoeken op marktplaats heb ik een mooie eenvoudige jaren 60 deur gevonden, die we nu aan het opknappen zijn. en afgelopen zaterdag heb ik DE brievenbus en bijpassende deurknop gevonden.
zwart gietijzer
ik mocht m bij de winkel even lenen om te kijken of hij wel echt goed zou staan, en echt, hij was het helemaal dus meteen besteld
als het goed is komt hij over een week binnen. zit me er zo op te verheugen
pi_61847203
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef m3nster het volgende:

[..]

Het ziet er nu nog triest uit...

Ben erg benieuwd naar het eind- resultaat
Mooi beton is niet lelijk , al gaat dat snel veranderen.

1 groot voordeel, heb in alle muren geen gaatje kunnen ontdekken die gevuld hoefde te worden
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:08:57 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_61847281
Damn, plakken ze tegenwoordig alle huizen met platen aan elkaar ofzo?
disclaimer
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:34:01 #209
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_61849135
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, plakken ze tegenwoordig alle huizen met platen aan elkaar ofzo?
Is al jaren zo hoor. Met een beetje pech plakken ze de bakstenen er ook met complete panelen tegelijk tegenaan.
Soms gebruiken ze soort van steenstrips die ze tegen het betonplakken en soms gewoon ouderwets bakstenen metselen ook nog voor .

Huis van mijn ouders hebben ze trouwens eerst in beton gegoten en daarna gemetseld .
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:00:56 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_61852359
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:34 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Is al jaren zo hoor. Met een beetje pech plakken ze de bakstenen er ook met complete panelen tegelijk tegenaan.
Soms gebruiken ze soort van steenstrips die ze tegen het betonplakken en soms gewoon ouderwets bakstenen metselen ook nog voor .

Huis van mijn ouders hebben ze trouwens eerst in beton gegoten en daarna gemetseld .
Ja dat weet k van die bakstenen... zo hebben ze Meerhoven ook gebouwd
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 16:48:12 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61853739
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 07:08 schreef lady-wrb het volgende:
in ons huis zat een vreselijk lelijke boerendeur waar ik me constant aan ergerde. na maanden zoeken op marktplaats heb ik een mooie eenvoudige jaren 60 deur gevonden, die we nu aan het opknappen zijn. en afgelopen zaterdag heb ik DE brievenbus en bijpassende deurknop gevonden.
zwart gietijzer
ik mocht m bij de winkel even lenen om te kijken of hij wel echt goed zou staan, en echt, hij was het helemaal dus meteen besteld
als het goed is komt hij over een week binnen. zit me er zo op te verheugen
Krijgen we foto's te zien?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 17:11:31 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61854175
zodra hij erop zit zal ik foto's maken.

het is een gietijzeren plaat waar "brieven" op staat.
de deurknop is gewoon mooi strak.

ik heb ook nog zo'n geėmailleerd huisnummerbordje besteld, maar dat moet helemaal uit tjechie komen. dat gaat een week of 4 duren
pi_61862988
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, plakken ze tegenwoordig alle huizen met platen aan elkaar ofzo?
Er wordt soms nog traditioneel gebouwd met ytong blokken. duurt alleen langer.

hier wordt nog wel traditioneel gemetseld.
pi_61870367
Ik ben begonnen met klussen!

Wel lastig hoor!
Nu moet ik echt knopen door hakken
ben ik niet zo dapper in haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_61870898
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben begonnen met klussen!

Wel lastig hoor!
Nu moet ik echt knopen door hakken
ben ik niet zo dapper in haha
Ja, dat vind ik ook het lastigst met op mezelf gaan wonen! (nee, nooit uit huis gestudeerd)
Het probleem is dat (bijna alles) nog in overleg moet met vriendjelief.
(Anders had ik de hele boel al wel bij elkaar geshopt hoor!)
Maar ja, compromissen sluiten dan maar!
pi_61871934
Ik hoef niet te overleggne en kan alles zelf kiezen en ik woon al jaren op mezelf maar dit is mn eerste huis en het is zoooo mooi! Dus ik ben bang dat ik iets kies dat het verknalt haha
Ik wil het in een keer perfect doen!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_61874650
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, plakken ze tegenwoordig alle huizen met platen aan elkaar ofzo?
Zo gaat het natuurlijk vlug

Nee, super Morpheus dat het zo vlot vooruit gaat
Bij ons gaan ze binnenkort begin met de faience denk ik
pi_61874699
Moest toch weer even googlen, leonieke...
Bedoel je de tegels in je badkamer en zo?

Rhubarbje, leuk, eigen keuzes maken!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61895764
Het is dan eindelijk zover, m3nster heeft een woningruil-partner gevonden, als het goed is dan gaat het deze keer dan ook echt lukken. duurt al met al nog een ruime 4- 12 weken. Maar de voorpret is begonnen!

Ik verhuis (als alles goed gaat) van mijn schattige knusse kippenhok hartje Amsterdam-Centrum naar een dubbele bovenwoning in Amsterdam-Noord. Is ook hard nodig aangezien ik tegenwoordig samenhok enzo.

Foto's en specs komen t.z.t. wel Maar wou het even melden
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_61896990
Waaaaa, ik kom hier ook even enthousiast binnen donderen :$ :$

Gisteren gehoord dat er onder voorbehoud natuulijk (duh ) in week 48 opgeleverd gaat worden!!
Dat is best wel behoorlijk voor op planning. Want oorspronkelijk zou het febr, 2009 worden!

Maar week 48!! Dat is al bijna!!!!!

En en en en ik moet nog zoveel doen...
Morgen maar een vrije dag genomen om eens het een en ander voor te bereiden en in kaart te brengen!

ik ben helemaal happy
pi_61897671
Ik ben echt zwaar teleurgesteld

Ik ga binnenkort verhuizen naar het huurappartement waar mijn neef met zijn vriendin nu in zitten.
Zij hebben een huis laten bouwen en zijn hard aan het klussen; maar het verhuizen begin / half oktober kunnen we dag,dag zwaaien... Gisteren even langsgeweest in hun nieuwe (nog lang niet af stulpje) en ze gokken dat het nog een week of 4 į 5 duurt voor ze kunnen verhuizen.. Ze gokken; dat weten ze dus niet eens zeker.. En volgende week belt mijn meubel en slaapkamerboer om ons in te plannen... WTF moet ik dan zeggen; eeeuh ik denk week 45, maar ik weet het niet zeker? Aaaargh!

* Jose1985 blaast stoom af...
  donderdag 25 september 2008 @ 10:00:36 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_61897864
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:51 schreef Jose1985 het volgende:
Ik ben echt zwaar teleurgesteld

Ik ga binnenkort verhuizen naar het huurappartement waar mijn neef met zijn vriendin nu in zitten.
Zij hebben een huis laten bouwen en zijn hard aan het klussen; maar het verhuizen begin / half oktober kunnen we dag,dag zwaaien... Gisteren even langsgeweest in hun nieuwe (nog lang niet af stulpje) en ze gokken dat het nog een week of 4 į 5 duurt voor ze kunnen verhuizen.. Ze gokken; dat weten ze dus niet eens zeker.. En volgende week belt mijn meubel en slaapkamerboer om ons in te plannen... WTF moet ik dan zeggen; eeeuh ik denk week 45, maar ik weet het niet zeker? Aaaargh!

* Jose1985 blaast stoom af...
Gewoon iets ruimer plannen Je hoeft de meubels niet op dag 1 te hebben Bij verhuizen moet je sowieso altijd uitgaan van een paar weken uitloop. Maar ik kan me voorstellen dat het balen is als je je er al helemaal op had ingesteld
disclaimer
pi_61898038
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gewoon iets ruimer plannen Je hoeft de meubels niet op dag 1 te hebben Bij verhuizen moet je sowieso altijd uitgaan van een paar weken uitloop. Maar ik kan me voorstellen dat het balen is als je je er al helemaal op had ingesteld
Ja das wel weer waar idd... Maar ik heb geen idee hoe het inplannen in zijn werk gaat; is dat kwestie van dagen of weken? Ach ja; ben gewoon teleurgesteld omdat ik me er op in had gesteld. En nou blinken mijn neef en zijn vriendin nou niet echt uit in het communiceren... Zo wacht ik al weken op de plattegrond van het stulpje en ook de lijst met dingen die we over kunnen nemen heb ik nog niet gezien! ZUCHT!
  donderdag 25 september 2008 @ 10:11:05 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_61898087
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:08 schreef Jose1985 het volgende:

[..]

Ja das wel weer waar idd... Maar ik heb geen idee hoe het inplannen in zijn werk gaat; is dat kwestie van dagen of weken? Ach ja; ben gewoon teleurgesteld omdat ik me er op in had gesteld. En nou blinken mijn neef en zijn vriendin nou niet echt uit in het communiceren... Zo wacht ik al weken op de plattegrond van het stulpje en ook de lijst met dingen die we over kunnen nemen heb ik nog niet gezien! ZUCHT!
Meestal spreek je eerst globaal een week af (maar vaak al tijdens het bestellen) en word je later teruggebeld om een datum af te spreken.
Ik zat ook al in de stress omdat de keukenboer nog steeds niet gebeld had voor een afspraak, maar dat hebben ze gelukkig zojuist gedaan. 13 oktober heb ik weer een ganzgeile keuken
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')