Dan wordt het eens tijd om reclame campagnes te voeren zoals de landmacht het doet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:12 schreef Paramnesia het volgende:
Collectieve arbeidsovereenkomst
Een collectieve arbeidsovereenkomst (meestal afgekort tot cao of CAO) is een verzameling afspraken tussen (vertegenwoordigers van) werkgevers en vertegenwoordigers van werknemers. De cao is een aanvulling op de individuele arbeidsovereenkomst die een werkgever en zijn werknemer met elkaar sluiten. Met CAO (hoofdletters) wordt veelal een specifieke cao bedoeld, met cao (kleine letters) de collectieve arbeidsovereenkomst in het algemeen.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Collectieve_arbeidsovereenkomst
Dit wordt dus bijvoorbeeld gesloten tussen de werkgever (De overheid/scholen) en de werknemer (leraren). Hier is de laatste tijd veel gesteggel over geweest met toch een akkoord als uitkomst (verbeter me als het niet zo is). Dit houdt dus een loonsverhoging in.
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:11 schreef Viking84 het volgende:
"Leraar Nederlands".
omg..dat dacht ik dus eerst ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
En ik maar denken dat er staat dat je geen Nederlandse leraar hebt
Dit is echt totale onzin.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat is vorig jaar nog gebeurd met het centraal examen van VWO. Dit examen had zoveel spelling fouten dat je het bijna niet meer kon begrijpen. Terwijl van de leerlingen worden verwacht dat ze hun werk zonder spelling fouten inleveren.
In die contrijen hard nodig.quote:
Dat blijkt wel uit de TT en de OPquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:09 schreef KingOfPop het volgende:
En die heb jij hard nodig?
Dat merk ik aan jouw reply.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had een Nederlands leraar die was marokkaans en kon zelf nog geen eens Nederlands_!
Wel op MSN.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:12 schreef Daniane het volgende:
Ik heb ook geen Nederlands leraar. Hoor je mij klagen? Nee.
Heb ik lekker weer meer tussenuren. Donderdag 1e uur vrij enzo...
Alleen nu krijgen we een invaller voor 2 van de 4 uur.
Dat dus. Alleen dan zonder speltip en met REGEL VOOR TEUN. En F5 je topic niet elke 3 seconden. Alsjeblieft...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:02 schreef Triptamine het volgende:
Speltip 13: Blijf met je poten van die kanker "nieuw topic" knop af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |