Ja want mijn taal kunsten zijn niet van je van het. Maar dat zul je nog weleens tegen komen over een paar jaar als de straattaal de Nederlandse taal overneemtquote:
Ga er een topic over maken. Dit is gewoon een klacht van mij die ik uit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:27 schreef Emimich het volgende:
Wederom een tenenkrommend slecht topic.
De scholen moeten ook niet zo'n lage inkomens voor leraren geven. De lonen die zij krijgen vind ik te laag. Het is de basis voor een goede economie en daar moet in geïnvesteerd worden. Zij werken zeker van 8 tot 19 uur met nakijk werk etc. Oké er zijn ook soms tussenuren maar daar kan een docent niets aan doen. Docenten kunnen ook wel eens ziek zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Sja, er is inderdaad een gigantisch groot tekort aan docenten Nederlands op het voortgezet onderwijs, mbo en hbo... En dat tekort wordt helaas steeds groter.
Ah, scherpe observatie, helder licht, want de scholen bepalen natuurlijk geheel onafhankelijk hoeveel salaris ze hun leraren geven!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De scholen moeten ook niet zo'n lage inkomens voor leraren geven. De lonen die zij krijgen vind ik te laag. Het is de basis voor een goede economie en daar moet in geïnvesteerd worden. Zij werken zeker van 8 tot 19 uur met nakijk werk etc. Oké er zijn ook soms tussenuren maar daar kan een docent niets aan doen. Docenten kunnen ook wel eens ziek zijn.
Ik ben geen luie flikker ik probeerde gister nog mijn huiswerk te maken. Maar dat mocht niet baten mijn illegale office pakket deed het niet meer. Ik ben gelijk naar een goedkope oplossing gaan zoeken. Met openoffice lukt het niet. Dus ik moest gaan zoeken naar een studenten licentie. Deze heb ik uiteindelijk kunnen bestellen en daar ben ik nu op aan 't wachten. Maar aangezien dat de bestellingen super traag gaan. Kan ik morgen vroeg opstaan om het huiswerk te maken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:36 schreef immortalsean het volgende:
er zal toch vast wel iets zijn waarin staat wat je allemaal moet weten aan het eind van het jaar ... ga eens wat eigen initiatief tonen, luie flikker.
mbo-mentaliteit
Zij kunnen tenminste iets gaan doen. Vergaderingen met de regering etc. Maar de lonen zijn gewoon te laag. Geen wonder dat de leraren geen flikker doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, scherpe observatie, helder licht, want de scholen bepalen natuurlijk geheel onafhankelijk hoeveel salaris ze hun leraren geven!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zij kunnen tenminste iets gaan doen. Vergaderingen met de regering etc. Maar de lonen zijn gewoon te laag. Geen wonder dat de leraren geen flikker doen.
Dat is vorig jaar nog gebeurd met het centraal examen van VWO. Dit examen had zoveel spelling fouten dat je het bijna niet meer kon begrijpen. Terwijl van de leerlingen worden verwacht dat ze hun werk zonder spelling fouten inleveren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:38 schreef Its_Muppet het volgende:
En het rijk maar klagen dat het niveaus Nederlands zo slecht is bij studenten die net van school komen. Ik moest voor mijn opleiding (deeltijd HBO BI) een intake toets doen. De vragen stonden zo vol fouten dat ik sindsdien me niet eens meer verwonder over het gebrekkig niveau!
Meen je dit nou serieus..?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zij kunnen tenminste iets gaan doen. Vergaderingen met de regering etc. Maar de lonen zijn gewoon te laag. Geen wonder dat de leraren geen flikker doen.
Ja dit meen ik echt serineus. Hoeveel keren moet ik dit nog zeggen dat de lonen gewoon te laag zijn voor zo'n belangrijk persoon. Als ik dadelijk werk heb in de ICT wereld dan heb ik waarschijnlijk nog meer. Zelfs een advocaat die top criminelen verdedigt heeft nog meer inkomen dan de leraren. Lang leve Nederlandquote:
Goh iemand die de politiek en het nieuws niet volgt. Vreemd hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gelezen over de lonen van leraren. Ik volg wel het nieuws ik lees dagelijks op internet het nieuws. Misschien heb ik het wel over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Goh iemand die de politiek en het nieuws niet volgt. Vreemd hoor.
Wat heb ik dan meer over het hoofd gezien? Dan leer ik daar weer van.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:56 schreef McFearless het volgende:
Volgens mij heb je wel meer over het hoofd gezien.
Nederland mist mensen met visie zoals jij!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dit meen ik echt serineus. Hoeveel keren moet ik dit nog zeggen dat de lonen gewoon te laag zijn voor zo'n belangrijk persoon. Als ik dadelijk werk heb in de ICT wereld dan heb ik waarschijnlijk nog meer. Zelfs een advocaat die top criminelen verdedigt heeft nog meer inkomen dan de leraren. Lang leve Nederland
Weet je toevallig wat een CAO inhoudt, of wat het woord überhaupt betekent?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gelezen over de lonen van leraren. Ik volg wel het nieuws ik lees dagelijks op internet het nieuws. Misschien heb ik het wel over het hoofd gezien
Je hebt niks gehoodr over de eisen die vakbonden hebben neergelegd. Je hebt niks gehoord over dat er geen loonsverhoging kwamen ondanks beloften van kabinet vanwege begrotingsproblemen en het niet bereiken van een akkoord met de werkgever (De overheid dus).quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gelezen over de lonen van leraren. Ik volg wel het nieuws ik lees dagelijks op internet het nieuws. Misschien heb ik het wel over het hoofd gezien
Nee, ik heb geen idee. Misschien kun je mij een korte uitleg geven? Ik heb nooit echt economie gehad ook niet op de middelbare school hoogstens 1 jaar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nederland mist mensen met visie zoals jij!![]()
[..]
Weet je toevallig wat een CAO inhoudt, of wat het woord überhaupt betekent?
Dan wordt het eens tijd om reclame campagnes te voeren zoals de landmacht het doet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:12 schreef Paramnesia het volgende:
Collectieve arbeidsovereenkomst
Een collectieve arbeidsovereenkomst (meestal afgekort tot cao of CAO) is een verzameling afspraken tussen (vertegenwoordigers van) werkgevers en vertegenwoordigers van werknemers. De cao is een aanvulling op de individuele arbeidsovereenkomst die een werkgever en zijn werknemer met elkaar sluiten. Met CAO (hoofdletters) wordt veelal een specifieke cao bedoeld, met cao (kleine letters) de collectieve arbeidsovereenkomst in het algemeen.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Collectieve_arbeidsovereenkomst
Dit wordt dus bijvoorbeeld gesloten tussen de werkgever (De overheid/scholen) en de werknemer (leraren). Hier is de laatste tijd veel gesteggel over geweest met toch een akkoord als uitkomst (verbeter me als het niet zo is). Dit houdt dus een loonsverhoging in.
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:11 schreef Viking84 het volgende:
"Leraar Nederlands".
omg..dat dacht ik dus eerst ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
En ik maar denken dat er staat dat je geen Nederlandse leraar hebt
Dit is echt totale onzin.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat is vorig jaar nog gebeurd met het centraal examen van VWO. Dit examen had zoveel spelling fouten dat je het bijna niet meer kon begrijpen. Terwijl van de leerlingen worden verwacht dat ze hun werk zonder spelling fouten inleveren.
In die contrijen hard nodig.quote:
Dat blijkt wel uit de TT en de OPquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:09 schreef KingOfPop het volgende:
En die heb jij hard nodig?
Dat merk ik aan jouw reply.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had een Nederlands leraar die was marokkaans en kon zelf nog geen eens Nederlands_!
Wel op MSN.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:12 schreef Daniane het volgende:
Ik heb ook geen Nederlands leraar. Hoor je mij klagen? Nee.
Heb ik lekker weer meer tussenuren. Donderdag 1e uur vrij enzo...
Alleen nu krijgen we een invaller voor 2 van de 4 uur.
Dat dus. Alleen dan zonder speltip en met REGEL VOOR TEUN. En F5 je topic niet elke 3 seconden. Alsjeblieft...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:02 schreef Triptamine het volgende:
Speltip 13: Blijf met je poten van die kanker "nieuw topic" knop af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |