Ja normale zaken dus. Wel suf maar normaal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:27 schreef wyccie het volgende:
Wij leerden tanden poetsen en een broodje gezond maken.
Om de roofoverval soepeler te laten verlopen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zou ik moeten weten hoe een kassa werkt?
dus perfect voor mijquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor jongens te verwijfd en voor meisjes te jongensachtig.![]()
hij heeft het beeld dat ik van Sirius Black had nogal verpestquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Wat vinden de dames van deze sleazebag?
[ afbeelding ]
Dat laatste is wel leuk jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:54 schreef wyccie het volgende:
Zo'n verhaaltje is ook wel heel leuk. Geeft je een beter beeld over jezelf.
Wel hadden we aan het eind van groep 8 ieder een boekje waarin je allerlei dingen van je basisschooltijd kon schrijven: wie je vriendjes en vriendinnetjes waren, pasfoto's plakken, wat je dagindeling was, de groetjes van je klasgenoten en een omschrijving van jou door de leraar.
Eigenlijk lijkt een combinatie mij het bestequote:Op vrijdag 12 september 2008 14:58 schreef Soempie het volgende:
Ik vind die verhalen wel fijn. Ook kinderen die het wat minder goed doen op taal en rekenen en dergelijke krijgen positieve dingen te horen over zichzelf. Dat heb je bij die cijfers minder. En iedereen kreeg tips en aandachtspunten van de leerkracht. Ik kan net als een ander wel een 7 halen, maar dat betekent niet dat we dingen hetzelfde aanpakken.Ben echt voor zulke rapporten.
Tof.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:54 schreef wyccie het volgende:
Zo'n verhaaltje is ook wel heel leuk. Geeft je een beter beeld over jezelf.
Wel hadden we aan het eind van groep 8 ieder een boekje waarin je allerlei dingen van je basisschooltijd kon schrijven: wie je vriendjes en vriendinnetjes waren, pasfoto's plakken, wat je dagindeling was, de groetjes van je klasgenoten en een omschrijving van jou door de leraar.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk lijkt een combinatie mij het beste
ik ook niet - geloof ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:01 schreef wyccie het volgende:
Gary Oldman vind ik trouwens ook wel tof, alleen dan iets ouder.
Hij doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Richard Roxburgh
Ik heb trouwens niet al die Harry Potter-films gezien.
Uhuquote:
da's toch mooiquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:05 schreef wyccie het volgende:
Ik had ooit zo'n dvd-profilerding. Maar nooit meer bijgewerkt en mijn login ben ik ook al vergeten.
Ik houd niet van slappe komedies, romcoms, kinderfilms. De rest is allemaal prima.
Geeft eens 2 voorbeelden dan van films die je écht mooi/goed vindt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:05 schreef wyccie het volgende:
Ik had ooit zo'n dvd-profilerding. Maar nooit meer bijgewerkt en mijn login ben ik ook al vergeten.
Ik houd niet van slappe komedies, romcoms, kinderfilms. De rest is allemaal prima.
Romantische Comedies.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:10 schreef Soempie het volgende:
romcoms?
Nee, ik moest snel een kast uit de gordijnen halen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:14 schreef Etcetera het volgende:
en niet eens snel verbeterdzou ik wel hebben gedaan
![]()
pics!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik moest snel een kast uit de gordijnen halen.
Ik vind een heleboel goed. A Clockwork Orange is de beste.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
Geeft eens 2 voorbeelden dan van films die je écht mooi/goed vindt?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind een heleboel goed. A Clockwork Orange is de beste.
Bitter Moon, L'appartement, Stardust, Lawrence of Arabia, Repulsion. Ik heb geen top zoveel, daar heb ik een hekel aan.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat op een Freinet-basisschool, ken jij dat ook Soempie?
stardust vond ik wel aardig, leuk gemaakt, maar verder niet zo heel bijzonderquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:30 schreef wyccie het volgende:
Bitter Moon en Repulsion zijn van Roman Polanski. Ongemakkelijke films, knap gemaakt.
L'appartement is een Franse film met Bellucci en Vincent Cassel.
Stardust ken je wel.
[ afbeelding ]
Hč, dat had ik nou niet van jou verwacht. Jij bent stoer, niet bang!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:28 schreef Etcetera het volgende:
horror kijk ik niet meerdaar slaap ik niet lekker en dagen later zit ik me nog steeds allemaal dingen in m'n hoofd te halen
Ja, dat mag. Dat kost je dan 5 euro per film.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens "Hidden" en "Blue, blanc et rouge" aanraden?
Ja, Caché. Funny Games ken ik niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Dat kost je dan 5 euro per film.
Met Hidden bedoel je Caché van Haneke?
Die heb ik niet gezien, Funny Games wel. Die vond ik ook wel goed, dus Caché zal ook wel bevallen.
En de trilogie heb ik ook nog nooit gezien. Heel veel klassiekers heb ik nog niet gezien.
Dan kan jij dus prima saaie films gaan bekijken, toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef Etcetera het volgende:
ik heb te veel fantasie voor horror filmsalles wat ze insinueren, maar niet laten zien, verzin ik er wel bij en dan 10x zo erg
Niet per se het thema, meer een beetje een beklemmend gevoel. In Repulsion draait DeNeuve psychisch helemaal door, en in Bitter Moon zijn ze eigenlijk ook niet helemaal in orde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wat bedoel je met ongemakkelijk? Zwaar thema of wat?
Bij horror films vind ik sommige dingen echt te erg en daar kan ik niet naar kijken. Bijvoorbeeld als er in een oog wordt gesneden ofzo. Sven weet precies wat ik wel kan zien en niet, dus bij films die hij al kent slaat hij z'n handen voor m'n ogen bij zulke stukken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef Etcetera het volgende:
ik heb te veel fantasie voor horror filmsalles wat ze insinueren, maar niet laten zien, verzin ik er wel bij en dan 10x zo erg
nicequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
Ik moest een opdracht maken en had daar 500 woorden voor. Ik ben net zo'n beetje klaar en denk: woorden tellen. Zijn het er exact 500.
de term pshyco comes to mindquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een rode draad door je films.
Obsessies, extremen en sex.
vast maar dan verveel ik mequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kan jij dus prima saaie films gaan bekijken, toch?![]()
Pitt en zijn zus weten dat ik niet naar dat soort films kijk, dus als ik dan langs de tv moet lopen (om naar de wc te gaan ofzo) gaat het van: ehm... wacht nog maar even. minuut later: ja hoor, nu is het wel veiligquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij horror films vind ik sommige dingen echt te erg en daar kan ik niet naar kijken. Bijvoorbeeld als er in een oog wordt gesneden ofzo. Sven weet precies wat ik wel kan zien en niet, dus bij films die hij al kent slaat hij z'n handen voor m'n ogen bij zulke stukken.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een rode draad door je films.
Obsessies, extremen en sex. Erg psychologisch.
Jij moet Irreversible kijken.
moet ik nou 3x intern en 3x extern bespreken of gewoon 3 in totaalquote:3.2 Noem van 3 relevante in- en externe publieksgroepen hun wensen, opinies, houdingen en verwachtingen ten aanzien van de organisatie
Mijn beeld van je verandert helemaalquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hmm, ik zoek de films er niet bewust op uit. Lawrence of Arabia en Stardust zijn heel normaal.![]()
Irréversible heb ik trouwens al gezien. Ik was er al op voorbereid.
3 van allebei.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet ik nou 3x intern en 3x extern bespreken of gewoon 3 in totaal
Erg onduidelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:46 schreef Etcetera het volgende:
moet ik nou 3x intern en 3x extern bespreken of gewoon 3 in totaal
Ik verander hier langzaam van lief, verlegen meisje naar meedogenloze, sadomasochistische seriemoordenaar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn beeld van je verandert helemaal
Dat laatste onder de cover van het eerste..wat dus erg typerend is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik verander hier langzaam van lief, verlegen meisje naar meedogenloze, sadomasochistische seriemoordenaar?
quote:
ja daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Erg onduidelijk.
Als het te doen is kun je voor de zekerheid 3 interne en 3 externe bespreken.
Een vlieg doodmeppen doe ik wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dat laatste onder de cover van het eerste..wat dus erg typerend is.
"Ja, ze was altijd zo rustig, zou nooit een vlieg kwaad doen," aldus de buurvrouw.
En als je geen tijd of zin hebt, maak je er gewoon 3 en doe je net of je neus bloedt.quote:
Dat vind ik iets voor Tim.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Voorspelling: een post over Transformers
dat was mijn idee ook alquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als je geen tijd of zin hebt, maak je er gewoon 3 en doe je net of je neus bloedt.
Daar heb ik geen problemen mee. Gisteren tijdens hoorcollege nog een spuitende ader gezien.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan goed tegen gore beelden maar niet tegen operaties en dat soort gore dingen.
Ga bij zo'n louche wisseltent op het Damrakquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:18 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster speelt nu The Incredible Machine...![]()
GWK net maar links laten liggen, er stond toch nog een rij tot ver buiten het kantoortje.
Morgen wel ergens anders kijken...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga bij zo'n louche wisseltent op het Damrak
Kun je beter gewoon serieus houden. Het is student eigen de leraar te imponeren met spitsvondighedenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef Soempie het volgende:
Precies.Met een serieuze ondertitel.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:36 schreef iamredleader het volgende:het zit erop
Net nog een uur met een klant in de spreekkamer gezeten, veelste gezellig
Alleen zal het de komende 2 weken wat drukker zijn, m'n collega-assistent is met vakantie, maar ik overleef het wel
Prettig weekend allemaal!
quote:The Expatriate
Achtung! You are 38% brainwashworthy, 27% antitolerant, and 14% blindly patriotic
Congratulations! You are not susceptible to brainwashing, your values and cares extend beyond the borders of your own country, and your Blind Patriotism does not reach unhealthy levels. If you had been German in the 30s, you would've left the country.
One bad scenario -- as I hypothetically project you back in time -- is that you just wouldn't have cared one way or the other about Nazism. Maybe politics don't interest you enough. But the fact that you took this test means they probably do. I'm gonna give you the benefit of the doubt.
Did you know that many of the smartest Germans departed prior to the beginning of World War II, because they knew some evil shit was brewing? Brain Drain. Many of them were scientists. It is very possible you could have been one of them.
Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would not have been a Nazi.
Er bestaat ook VWO+ . Dan krijg je wel Latijn, maar geen Grieksquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:59 schreef wyccie het volgende:
Latijn en/of Grieks = gymnasium.
Ja en bij ons wat het gewoon normaal VWO.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er bestaat ook VWO+ . Dan krijg je wel Latijn, maar geen Grieks
Op het moment was ik er niet, maar het zou inderdaad kunnenquote:
Wacht maar tot je het nieuws gaat lezen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het moment was ik er niet, maar het zou inderdaad kunnen. Overigens heb ik me beter vermaakt bij Transformers dan bij The Dark Knight
Wat dacht je van "Huilende baby's horen niet in de oven, ouder-kind interactie voor beginners"quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik moet een titel bedenken voor een informatiefolder over interactie tussen ouders en baby. 't Moeilijkste deel van de opdracht.
Inval bij Orde der Transformanten bedoel je?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het nieuws gaat lezen.
Yquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inval bij Orde der Transformanten bedoel je?
Juist...nu kom je erachter dat er een schroef mist en dat 1 plankje een scheur heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is mijn missie (tafel kopen bij Ikea Groningen en met het OV terugslepen naar Leeuwarden) zonder al te veel problemen gelukt. Het was even jammer dat ik op station Leeuwarden 25 minuten moest wachten op de juiste bus, maar ik heb het pakket hier
. Het zit nog niet in elkaar overigens
Tapeeeeeeeeeen! Het is me vorige week ook gelukt om een partytent op te zetten waarvan twee hoekstukken misten en een paar stokken te kort waren, dus dit moet ook lukkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist...nu kom je erachter dat er een schroef mist en dat 1 plankje een scheur heeft.
Ja maar voor een salontafel lijkt het me wat sloeberigquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tapeeeeeeeeeen! Het is me vorige week ook gelukt om een partytent op te zetten waarvan twee hoekstukken misten en een paar stokken te kort waren, dus dit moet ook lukken
quote:The Resistance
Achtung! You are 23% brainwashworthy, 36% antitolerant, and 48% blindly patriotic
Welcome to the Resistance (Der Widerstand)! You believe in freedom, justice, equality, and your country, and you can't be converted to the the dark side.
Breakdown: your Blind Patriotism levels are borderline unhealthy, but you show such a love of people from everywhere and a natural resistance to brainwashing, you would probably focus your energy to fight the Fuehrer with furor, so to speak.
Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would have taken up ARMS against the oppressors. Or even your friends' oppressors. Congratulations!
Less than 5% of all test takers earn a spot in the Resistance!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |