quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ff topics van nijmegen en groningen aan t vergelijkenkijken of we n beetje inlopen
hoezo kansloos
Dat is een link, daar kan je op klikken, en in dat nieuwsbericht staat iets over mevrouw M. Smit, die vindt Manu nogal geil, dus ik denk ik zeg 't ff.quote:
ow dat laatste wist ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is een link, daar kan je op klikken, en in dat nieuwsbericht staat iets over mevrouw M. Smit, die vindt Manu nogal geil, dus ik denk ik zeg 't ff.
Zo moeilijk was dat toch niet.
ja tussen arnhem en nijmegen ree/rijdt niksquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:42 schreef LastRequest het volgende:
Volgens NS.nl zijn er geen storingen, of ja nu net eentje bij Gorinchem ofzo..
Waarom doet m'n zusje er dan al meer dan 2 uur over om vanuit Arnhem naar Nijmegen te komen![]()
Ze staat nu in Utrecht Centraal en wordt weer naar Arnhem gestuurd..
Dat is echt kut, heb 't ook al erg vaak gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:42 schreef LastRequest het volgende:
Volgens NS.nl zijn er geen storingen, of ja nu net eentje bij Gorinchem ofzo..
Waarom doet m'n zusje er dan al meer dan 2 uur over om vanuit Arnhem naar Nijmegen te komen![]()
Ze staat nu in Utrecht Centraal en wordt weer naar Arnhem gestuurd..
quote:Arnhem-Nijmegen/Tiel Vrijdag 12 September 15:41
Oorzaak De beperkingen tussen Nijmegen en Arnhem als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
<br /> Het treinverkeer is volledig hervat.
Ze heeft mij gelukkig wel nog, er staat duidelijk in dat haar echte vrienden wel weten dat ze dat wetenquote:
Ik dacht dat alleen Pietje haar geil vondquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik dacht alleen dat CP dr geil vond.
Sjonge ik heb te serieuze msn gesprekken voor het tempo van dit topic
Daarin wordt iig aardig gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik dacht alleen dat CP dr geil vond.
Sjonge ik heb te serieuze msn gesprekken voor het tempo van dit topic
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik dacht dat alleen Pietje haar geil vond
Das standaard op vrijdag en maandagquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:49 schreef Posdnous het volgende:
Gigantisch veel file's rond Nijmegen..
Dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daarin wordt iig aardig gedaan
wtfquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn, zal je toch maar zo depri worden van de regen dat je besluit om voor de trein te gaan
Pas vanaf half 5quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das standaard op vrijdag en maandag
Op andere dagen eigenlijk ook
Klopt ook, normaal staat het rond die tijd ook pas katsvol met mensen die de stad uit moetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pas vanaf half 5en met de motor lekker overal langsop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |